ČTRNÁCT

247 9 5
                                    

Znáte ten pocit zamilovanosti? Většina z vás by odpověděla ano já ho,ale teprve poznávám.

"Jsi roztomilá."pohladil mě po tváři.

"A ty moc velký lhář."zářivě jsem se usmála.

Přiblížil se ke mně a spojil naše rty.
Už mě nelíbal drsně a naléhavě. Tentokrát to bylo něžný a nenucený.

"David tě zabije."

"Já se ho nebojím a nic jsme spolu přece neměli."

Pokrčila jsem rameny. Bylo mi trapně se takhle o tom bavit.  Přitulila jsem se k němu ještě více a vychutnávala si ten pocit... bezpečí, lásky a radosti?

"Radši už půjdem na oběd jinak mě David uškrtí."

"Myslím,že tě spíš umlátí bejsbolkou."

.........

"Nazdárek vy dvě hrdličky."ušklíbla se Louis. Šťouchnu ho do ramene a teprve pak se posadím vedle Christiana.

"Co budem dělat po obědě Christiane?"zeptala se Andrea.

"To je překvapení."usmál se a já v tu chvíli roztekla. Má dokonalý úsměv.

"Notak Chrisíku řekni nám to."přisedl si k nám Denis.

"Polib mi prdel Denisi!"nepříjemně zavrčel.

"Chrisík se nám blbě vyspal bacha na něj."

Chris chtěl už vstát,ale já jsem mu chytla ruku a následně si s ním propletla prsty. Více jsem se k němu naklonila a dala mu pusu na tvář.

.........

"Lidi ticho!"už deset minut se snaží Pedro překřičet dav puberťáků,bohužel se mu to nevede.

"Kurva držte hubu!"zakřičí David a všichni na povel zmlknou.

"Bohužel se museli změnit plány takže překvapení bude až jiný den.
Dnes budete mít volno,ale jestli někdo udělá nějakou kravinu tak budou mít trest všichni."

Dav puberťáků na nesouhlas zabučel jako kráva a znuděně se koukali na Davida.

"Takže rozchod!"

.......

"Víš možná by to bylo i romantické,kdyby jsem se nebála,že každou chvíli můžu spadnout."

"jsem tu  já nemusíš se bát."

"To nepomohlo."

"A co třeba tohle."

Přitáhl si mě k sobě a začal mě líbat.

"Jo to je lepší."

"Je tu nádherný výhled."zasněně se zadíval z výšky do dálky.

"Jo to je. Jen nechápu proč jsme my museli na strom a ne třeba na střechu bylo by to o dost snažší."

"Takhle ze sebe můžu udělat hrdinu až budeš padat chytnu tě."

Jenže on už nemluvil o pádu ze stromu. On mi předával soucit, bezpečí,snahu se aspoň o něco pokusit.

"A já tebe."
Usmál se a políbil mě. Pro něho tato slova byla jako kouzlo co můžeš vidět jen jednou za život.
Jenže já nebyla připravená mu říct na rovinu co k němu cítím. Sama to ještě ani nevím a nechci nic uspěchat.

"Pojď už půjdem dolů."

"Bože vyslyšel si mě."

"Tak hrozný to zase není."

"Ale je."

"Hádat se s tebou nebudu."

.......

"Jdu se vysprchovat."

"Fajn ja budu pořád tady kdybys potřebovala společnost."

"Neměl by ses vtírat."


"Já ti dávám jen návrh."

"Návrh se zamítá."
Úšklíbl se.

Ve sprše:

Rychle si vlezu do sprchy,neboť je voda studená. Umyju si vlasy šamponem a vylezu. Jen co se můj odraz v zrcadle střetne s mým zaječím.

Jaká kurva!?
S ručníkem okolo těla a s oblečením těsně u sebe se vydám do chatky.
Naštvaně fláknu věci o zem a Sednu si.

"Proboha kdo ti to udělal?"

"Kdo jiný to mohl udělat než Tereza."

"Počkej tady." Chtěl se rozejít ke dveřím,ale já ho zastavila.

"Ne. Nechoď za ní. Myslela by si,že mě porazila,ale já se jen tak nedám."

"Zlato ta růžová ti sluší."

"Moc nepomáháš."

"Vždy jsem chtěl holku s růžovými vlasy."

"Kdyby jsi nebyl můj přítel poslala bych tě do prdele,ale seš a tak tě tam posílám stejně."ušklíbla jsem se.

Terezo těš se! Pomsta bude sladká.

Promiňte lidi, že je to tak krátké,ale nemám moc nápady ani čas tak jsem napsala aspoň něco.

Doufám,že se vám to líbí.

S pozdravem Pretty-little-dwarf.

SURPRISE ✔ (CZ)- DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat