DESET

262 11 0
                                    

"Chrisíku vstávej."smála jsem se protože vypadal hrozně roztomile.
Zopakovala jsem to asi ještě třikrát a najednou jsem se ocitla pod ním.

"Jsi zlobivá holčička kočičko."řekl a úšklíbl se.

Úplně jsem hořela byl úplně horký a bylo to příjemné.

"Pusť mě."snažila jsem se zvednout jenže on si na mě lehnul a ruce mi dal nad hlavu.

V okamžiku,kdy jsem ucítila  jeho rty na mých se zastavil celý svět.
Jeho rty byli horké a vláčné.
Přitáhla jsem si ho blíže k sobě a byla ráda,že spí bez trička protože jsem si mohla sáhnout na jeho vypracovaný břicho.

Svoje nohy jsem mu dala okolo jeho boků a zavzdychala když mi obsypával krk polibky.

"Nazdárek Christiane!"vlítl sem ten nový kluk a já vypískla.
Christian se mi jen smál a lehl si vedle mě objímajíc mě kolem pasu.

"Co chceš Denisi."řekl hnusně.
"Chtěl jsem se přivítat s klukem,který mi svádí holku přímo před mýma očima." What?

"Co když už je dávno svedená Denisi."úšklíbl se a povýšeně se na něho koukl.
"A kdo vám dovolil mě svést a předhánět se v tom."naštvaně jsem si to odkráčela do své postele.
"Naomi já se nepředháním."řekl na svojí obranu Christian.
"Jo a já jsem panenka Čaky."řekla​ jsem.
"Chrisíku myslím,že ti dala kopačky."posmíval se mu Denis.
"A ty nedostaneš ani příležitost."vítězně jsem se usmála.

Oběd:
"Andreo co to máš na krku?"lišácky jsem se usmála.
"Cože?"byla nervózní.
"Ty krávo takovej cucflek vidím poprvé v životě."zasmála se Magda.
"Jdi do prdele magdo."řekla na oko naštvaně.
"Kdo je ten šťastlivec?"
"Denis."skoro neslyšitelně řekla. Hned jsem se zakuckala. Vražedně se na mně podívala.

"Čau dámy jak se má- ní ty krávo Andreo víš o tom,že tam máš cucflek jako prase?"ukázal ji na krk.
"Nekecej!"vyštěkla.
"V klidu."dál ruce do obranného gesta.

Chvíli jsme si ještě povídali a když jsem se otáčela k odchodu někdo na mě vysypal jídlo.

"Děláš si prdel?"nafukovací panna se jen ušklíbla.
"O promiň nevšimla jsem si tě."její falešnost se nedala přehlédnout.
"Davide kurva řekni jí něco!"zařvala jsem na něho. Ano jsem zalovnicek.
"Naomi vyřešte si to sami. Jsem si jist,že ta moudřejší ustoupí."řekl a usmál se.
Fajn budu ta moudřejší.
"To nevadí Terezo já si to vyperu."procedila jsem mezi zuby.

Jenže Barbie si nedala pokoj a vykydla na mě další nalož. To už jsem se neubránila vzala jsem svůj talíř a rovnou jsem jí to vyklopila do jejího zmalovaného obličeje.

"Aaaaaaaaa! Ty kurvo!"zakřičela.
"Terezo mírní se a buď ta moudřejší."zavolal na ni David a pobaveně se na nás všichni koukali.
Barbi a její poskoci odešli a já se vydala se šťastným úsměvem do umýváren.

Ahoj lidi! Doufám,že vás nová kapitola potěší a napište mi klidně do commentu  jak se vám to líbilo nebo ne.
Vaše Pretty-little-dwarf.

SURPRISE ✔ (CZ)- DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat