PATNÁCT

244 10 4
                                    

Rozčešu si teď už růžové vlasy a udělám si dva copy. Na sebe si vezmu černý kraťasy a černé tílko.

Vydám se na snídani s Chrisem v ruku v ruce. Posadím se ke své partě a dám se do jídla.

"Růžová už vyšla z módy."prohlásí ta silikonová barbie.

"A silikon už před opicemi."prohlásím a snažím se být v klidu.

"Nedělej ze sebe něco víc než jsi."

"Nemáš náhodou dvojče? Takhle blbej nemůže bejt jeden!"křiknu a odejdu od stolu.

"Počkej zlato!"slyším řvát Chrise,jenže já jdu dál.

Potřebuju být chvíli sama. Rozeběhnu se k lesu a jdu dál dokud nenarazím na Denise.

"Co tady děláš?"zeptáme se na ráz.

"Já to řekla první."

"Prostě jsem se zdejchnul a teď ty."

"Nebudeš tomu věřit,ale utekla jsem."ušklíbla jsem se.

"Před kým?"

"Před životem...." Ježíš proč teď. Nemysli na to Naomi. Bude to dobrý.

Jenže to už jsem se rozplakala. Denis na mě jen chvíli vykuleně koukal, jenže pak udělal něco nečekaného..... obejmul mě.

I když jsem si místo něho představovala Chrise nebylo to tak špatný. Brečela jsem mu do trička a asi po prvé byla ráda,že je to on kdo tu se mnou je.

Odtáhla jsem se a zadívala se mu do očí. Pocítila jsem pocit zklamání,nebyli jako Chrisovi byli prázdné...

Už jsem chtěla odejít,bohužel on mě přidržel a políbil. Nehybně jsem stála,ale hned na to se odtáhla a vlepila mu facku.

"Seš normální!"

"Sama víš,že to chceš taky."řekl v klidu a tím ji ještě více vytočil.

"Jdi do prdele Denisi! Já mám Christiana."zařvala a vydala se do tábora.

Co si to dovoluje?! Teď cítila jako by Chrise podvedla,ale přece on políbil tebe ne ty jeho a ke všemu jsi ani nespolupracovala. Odstrčila jsi ho.
A vlepila mu facku.

Pohled Chrise:
Já jsem ji věřil. Jak to mohla udělat?
Myslel jsem si že se mi tohle už nikdy nestane,ale já mám tu největší smůlu na světě.
Naštvaně jsem došel k chatce a nezapomněl jsem třísknout dveřmi.

Jsem tak nehorázně naštvaný! Mám chuť do něčeho kopnout. Hned mi padne pohled na postel. Ze všeho vzteku do postele kopnu,jenže to jsem neměl dělat měl jsem jít rozkopat Denise!

S bolestí v noze se posadím na postel a sáhnu si na nohu. Okamžitě ruku sundám,neboť bolest v noze je moc silná.

Já jsem takový kretén!

Jak mám teď jet sakra na tu pouť?

........

"Christiane proč si musíš vždy něco udělat?"koukne na mě nevěřícně Pedro.

"Je to teprve po pátý."řeknu na svou obhajobu.

"Jo a pokaždý si musel zůstat tak týden v posteli."ušklíbne se,ale hned se zamračí.

"Co?"

"Musíme tu někoho nechat,aby na tebe dával pozor."řekl a mě hned napadla Naomi,jenže v tuhle chvíli jsem ji nechtěl vidět.

"Zavolám Naomi přece jen jste spolu na chatce."řekne a já mám pocit,že chci praštit hlavou o postel.

"Ne!"jenže to už zavřel dveře.

Kurva proč musím mít takové "štěstí"?

........

"Myslím,že bys měl ležet."

"Myslíš jenom teď nebo i jindy?"zamračí se.

"Udělala jsem něco?"jako bys nevěděla.

"Netuším.."

"Christiane posaď se a řekni mi co ti je?"

"Je mi všechno u prdele."

"Co tím myslíš? Myslíš tím i nás?"chtěla zamaskovat zklamání,ale moc se jí to nedařilo.

"Myslím si,že bych měl."při tom se jí koukám celou dobu do očí a ona mě.

"Viděl jsi to,že?" Asi už ví holčička.

"Neviditelní nejste."prsknu.

"Tak to,ale vůbec nebylo. On políbil mě,já ho odstrčila a dala mu facku."

"Tuhle pohádku už znám, vyprávěj ji Denisovi."

"Takže co teď bude?"

"Následuje konec Naomi."zlomil se mi hlas.
A ji stekla první slza.

"Konec Christiane."zopakovala a to už jsem nemohl ani já zabránit slzám.

Ahojda tak doufám,že se vám další kapitola líbila. Napište prosím,jak byste chtěli,aby to s nimi bylo atd.

Pište comment 😘.
Děkuju za votes a reads.

Song:Gabrielle aplin- the power of love

S láskou Pretty-little-dwarf.

SURPRISE ✔ (CZ)- DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat