hoofdstuk 3

3.6K 72 2
                                    

Luca p.o.v

'Ik mag jou niet strafen, dus straf ik je vriendin' zei Zayn. 'Laat me er uit, zij heeft niks gedaan' schreeuwde ik. Ik hoorde dat Zayn naar boven liep. Ik moest haar redden, maar hoe?

Tara p.o.v

Zayn kwam de kamer inlopen en vroeg of ik wilde mee lopen, hij wilde mijn nieuwe kamer laten zien.

Ik had zelf gekozen om geadopteerd te worden, ik wilde niet alleen wonen, ik mocht het weeshuis uit. En ik wilde graag bij Luca wonen, met 5 vaders. Wel grappig 5 vaders. Ik liep een kamer binnen naar het bed toe en zette mijn koffer er naast neer. 'mooi' zei Zayn, 'Ja' zei ik blij. 'Ik had het over jou' zei Zayn. Hij deed de deur opslot en liep naar me toe. Hij begon me te zoenen. Hij duwde me op mijn bed, 'Zayn dit wil ik niet, ik ben net hier en ken je amper' zei ik. Zayn negeerde wat ik zei en scheurde mijn T-shirt kapot. Ik begon hem te schoppen en te slaan, maar hij was veel sterker dan ik, hij bond mijn polsen vast aan het bed. Hij deed mijn broek uit en keek met lust in zijn ogen naar mijn lichaam. Hij deed zijn broek en onderbroek uit. Hij scheurde mijn slip kapot en pakte een vibrator en stopte in me. Ik gilde, maar vond het wel een beetje fijn. Een kreun verliet mijn mond, snel daarna haalde Zayn de vibrator uit me en ging op me liggen. Hij opende mijn benen en probeerde in me te komen. 'Jemig je bent krap, daar breng ik snel verandering in' zei Zayn. Hij stootte hard in één keer in me. Ik schreeuwde van de pijn, Zayn stootte een keer in me. 'Je bent nu zeker weten geen maagd meer' zei Zayn. Hij ging steeds harder in me en plots stopte hij, hij ging uit me en kleedde zich aan. 'De rest is voor later en waag het niet om iets te zeggen, zeg maar dat we hebben gezoend alleen' zei Zayn en hij ging uit mijn kamer. Gelukkig had hij mijn polsen eerst losgemaakt. Ik pakte een nieuwe slip en t-shirt uit mijn koffer en kleedde me aan. Luca kwam binnen rennen en vroeg wat er gebeurt was. 'alleen gezoend' zei ik. 

Harry p.o.v

Louis had me gebeld toen Zayn boos was en ik was zo snel mogelijk naar huis gekomen, ik was nu in een restaurant. Ik was alles aan het voorbereiden, het moest perfect worden. 

Zayn p.o.v

Ik was op weg nar een vriendin, ik wilde haar verrassen. Haar naam was Femke, ze is gevoelig, weet wat ze wil, heeft genoeg zelfvertrouwen, ziet er goed verzorgd uit, kledingstijl s netjes en stoer, ze was 16 en zat nog op school. Ik had een bosje bloemen onderweg gekocht. Ik had haar lang niet gezien, ze was mijn beste vriendin. Ik liep de school in, ik had mijn capecon en zonnebril op, om niet herkent te worden. Ik zag Femke bij haar kluisje staan, ik liep naar haar toe en gaf haar de bloemen. 'Ik ben het Zayn' zei ik. Ze knuffelde me gelijk. 'Dankje voor de bloemen, dat is zo lief' zei ze en gaf me een kus op mijn wang. 'Wie is deze jongen?' vroeg een vriendin(Britt) van Femke. 'Een vriend' zei Femke. 'Check je later' zei ik en ik liep weg. 

Femke p.o.v

'Ga nou achter hem aan' zei Britt. Wat moest ik doen, naar Britt luisteren?

Britt heeft groene ogen, bruin golvend haar, is lief, behulpzaam en is 1.65 lang.

================

Wat gaat Femke doen?

ps ik kan morgen niet updaten/schrijven heb het veel te druk met school

adopted one direction(met 13+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu