Niall p.o.v
Het meisje draaide zich om en ik zag dat het Britt was. 'Ik kan helemaal niet dansen' zei ze. 'dat kan je wel' zei ik. 'ik durf niet' zei ze. ik liep naar Britt toe en pakte haar hand en haar dansschoenen.
Ik ging weer aan de tafel zitten en Britt stond voor ons. Zayn en ik besloten niet te stemmen over haar, dat zou oneerlijk zijn. De muziek begon en Britt begon te dansen, ze keek naar ons en ik zag dat ze zenuwachtiger werd, ze viel. Ik rende naar haar toe en hielp haar overeind. 'kijk in mijn ogen en alleen naar die van mij, laat je leiden door de muziek en dan lukt het' zei ik. de muziek begon overnieuw, Britt danste geweldig, totdat ik viel. De jongens rende naar me toe. 'het spijt me zo erg Niall' zei Britt. 'geeft niet' zei ik. 'Gaat het Niall?' vroeg Harry. Ik knikte, ik werd overeind geholpen, mijn enkel deed pijn. 'Niall ga zitten' zei Liam. Ik negeerde ze, ik wil niet zwak overkomen en liep door. Ik werd duizelig.
Liam p.o.v
Niall viel bijna op de grond, we konden hem net op vangen. We hadden de meisjes naar huis gestuurd, zelfs Britt.
Niall p.o.v
Ik opende mijn ogen, ik lag op de bank in mijn kleedkamer. Louis hield een ice pack op mijn enkel. 'Lou?' zei ik. 'he Niall je bent weer wakker' zei hij. 'Kan die ice pack even van mijn enkel?' vroeg ik. 'tuurlijk, ik ga een andere halen die kouder is, deze is niet goed meer' zei Louis. Louis liep weg, ik stond op en strompelde naar de gang. 'Niall je kan beter daar blijven' zei Paul die voor me stond. 'Ik moet naar de wc' loog ik. Paul tilde me op en zette me voor de deur neer van de wc. 'Thanks' zei ik. ik voelde plotseling dat ik moest kotsen. Ik gaf over in de wc, achter elkaar. Opeens klopte er iemand op mijn rug, ik keek op toen ik even niet moest kotsen. het was Liam, 'Niall gaat het?' vroeg hij. ik knikte. ik keek naar Liam, Liam schrok. Hij liep weg en ik hoorde hem praten met de jongens. 'Niall is echt ziek, hij ziet er bleek uit, maar hij is koppig dat hij het niet wil toe geven' zei Liam. Ik stond op en dronk wat water en keek in de spiegel. Ze hadden gelijk ik zag er ziek uit. Ik strompelde het toilet uit, langs de jongens. Al snel stond Paul voor me, hij wilde me optillen maar ik schreeuwde tegen hem. Hij ging gelijk aan de kant en ik liep naar de kantine. Ik pakte een broodje, ik nam een hap. De jongens en Paul stonden al snel voor me en een dokter. 'Niall je moet niet eten' zei Zayn. Ik gooide het broodje weg en liep verder. 'we kunnen hem verdoven voor heel even' hoorde ik de dokter zeggen. Ik wilde niet verdoofd worden en moest wat verzinnen.
===============
wat zou Niall verzinnen?
JE LEEST
adopted one direction(met 13+)
Fanfictiongaat over 3 weesmeisjes, vriendinnetjes en 1d , is er echte liefde of gewoon alleen voor seks?