hoofdstuk 25

1.3K 28 0
                                    

Zayn p.o.v

Ik had een nieuwe opdracht een meisje laten stoppen met huilen. Ze zat op bed, ik ging op haar schoot zitten, we keken elkaar aan. Ze opende haar benen, waardoor ik met mijn kont op bed zat, we zaten nu beide in soort spreidzit. Ze knuffelde me, ik knuffelde terug met één arm, mijn andere hand lag bij haar been. Ik had geen onderbroek aan, maar ik troostte haar wel met de knuffel. Mijn hand ging onder haar rok, ik deed haar string een beetje opzij en opende haar opening en stootte in haar. Ze schrok, ik stootte één keer in haar en fluisterde dat ze nu ontmaagd was. Ik duwde haar, ze lag nu op bed, ik was uit haar, ik zei dat ze zo een klant had. 'doet het pijn?' vroeg ze. 'door meer mannen ontmaagd worden?'  vroeg ze. 'ik ben niet degene met de grootste zaakje en je bent niet wijd' zei ik. 'wil jij me wijder maken?'  vroeg ze. Ik dook op haar, ik laat me dat geen twee keer zeggen. ik rukte haar string kapot en haar rok, ik ging in haar. 'ik ben Melanie' zei ze. 'ik Zayn' zei ik. ik ging snel in haar, ze schreeuwde. 'shit' zei ik. 'wat?' vroeg ze. 'je bent niet nat genoeg' zei ik. 'maak me nat' zei ze. Ik deed haar T-shirt uit en bh, ik begon aan haar borsten te sabbelen, ik een zuigzoen, ik vingerde haar en likte haar. 'hoe wordt jij nat?' vroeg ze. Ik deed mijn zaak in haar mond, ze begon me te pijpen. We waren na een tijdje beide nat genoeg, ik ging in haar en begon hard te stoten, we kreunde beide. 'spuit in me' zei ze. Ik spoot in haar, zij kwam ook klaar en ik ging uit haar. Er kwam een klant binnen, hij zei dat hij een trio wilde doen. Hij wilde in Melanie's kont. Ik ging in Melanie en draaide ons om, ze gaf me een zoen. De man ging in haar kont en we stootte allebei een keer. Melanie genoot, de man ging uit haar en ik ook, de man stopte zijn zaak in haar mond en hij stootte. Melanie moest zijn sperma doorslikken. 'zijn we klaar?' vroeg Melanie. 'maak haar zwanger of ik doe het, ik kom over 5 dagen terug en dan moet ze zwanger zijn' zei de man en hij ging weg. Melanie keek me bang aan. 'ik wil niet zwanger zijn' zei ze. 'je kan het daarna het laten weghalen' zei ik. 'das waar, oke maak me zwanger' zei ze, ze spreidde haar benen. we hadden de hele nacht door seks.

Louis p.o.v(volgende dag)

Ik zat op de bank, Buddy was er niet, Niall was namelijk met Buddy bij Britt. Ik at nog steeds bijna niks en praatte niet. Ik had totaal geen honger, Harry probeerde me te laten eten en pratte maar het hielp niet. Ik had gewoon geen zin in het leven meer. Liam kwam de woonkamer in 'de dokter komt zo' zei hij. Ik stond op, ik viel op de grond, ik voelde me duizelig, ik had koude rillingen keelpijn, hoofdpijn en spierpijn in het hele lichaam. al twee dagen lang. Liam en Harry zette me weer op de bank.

De dokter had me onderzocht ik had griep, ik had het al 2 dagen, ik had hoge koorts en de andere symptomen.

Harry p.o.v 

'de griep veroorzaakt niet , dat hij niet praat' zei hij toen we op de gang stonden. 'waar kan het aan liggen?' vroeg ik. 'dat moet diep zitten' zei de dokter.

============

wat zou er met Louis aan de hand zijn?

adopted one direction(met 13+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu