hoofdstuk 4

3.2K 68 4
                                    

Femke p.o.v

Ik rende naar Zayn toe en schreeuwde zijn naam, hij draaide zich om. ik drukte een kus op zijn mond, hij tilde me op en draaide een rondje. Hij zette me neer en we stopte met zoenen toen de schoolbel ging. Zayn gaf me nog een kus op mijn wang en liep weg.

Niall p.o.v

Ik kreeg een sms van Zayn, hij vroeg of ik met hem en 2 meiden wilde bowlen. Ik sms'te terug dat ik dat goed vond en dat we elkaar om 7 uur op de bowlingbaan zouden zien. Ik liep ons huis binnen, toen Zayn Tara adopteerde had hij ons allemaal gebeld, om te vragen of het goed was. We vonden het allemaal goed. Ik vroeg me wel af waar Sunidhi was en hoe het met haar was.

We waren aan het bowlen en Zayn en Femke gingen weg, Britt en ik hadden veel lol, we gooide vaak mis doordat we veel lachte. We mochten nog één keer gooien, we gooide samen de bal en gooide een strike, de rode pion raakte we als eerste en we kregen een Bowlingkegel als cadeau. We liepen samen naar Britt's huis, ik gaf haar de pion en gaf haar ene kus op haar wang. Ik liep naar huis, ik had kriebels in mijn buik. Mijn eerste echte liefde. Ik liep naar binnen en zag Liam met iemand zitten te bellen. 'Oke ik wacht buiten op uw, ik denk echt dat ze in het park is' zei Liam. Liam ging snel naar buiten. Wie is hij nou weer kwijt? is het Luca of Tara? Ik liep naar boven klopte op Luca's deur, ik liep naar binnen en zag ze allebei gelukkig zitten. 'Je moet wel even wachten op een antwoord' zei Luca. 'Sorry, ik moest weten of jullie hier waren' zei ik en ik liep de kamer uit.

Harry s 'avonds

Skye en ik zaten aan een tafeltje in het restaurant, ik had haar een roos gegeven en gaf haar complimentjes. We deelde samen een toetje, dit was een perfecte date. 'Er zit iets op je wang' zei ik. Ze vroeg of ik het eraf wilde halen. Ik deed langzaam mijn hand in de richting van haar gezicht en de 2de hand in de richting van het toetje. Ik maakte een snelle beweging met mijn 2de hand, die door de slagroom ging. Ik deed slagroom op haar neus, ik moest lachen toen ze nep boos mijn naam zei. Voordat ik het wist zat er ook slagroom op mijn neus. We deden onze neus af en aten het toetje op.

Ik bracht haar naar huis, ze bedankte me voor de date en zei dat het meisje waar ik verliefd op was, geluk had met zo'n lieve en grappige jongen, als ik. Ze wilde de deur sluiten, ik moest wat verzinnen!

===============

wat zou Harry verzinnen?

adopted one direction(met 13+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu