Britt p.o.v
Niall kwam de kamer inlopen, we zoende elkaar en trokken onze kleding uit. Niall deed een condoom om en ging in me. We hadden zachte seks, de bel ging. Niall ging snel uit me, deed zijn onderbroek en shirt aan en rende naar beneden.
Niall p.o.v
Een meisje kwam binnen lopen, Britt kwam in een jurk naar beneden gerend. 'Niall dit is Dina, ik zou op haar passen voor een uurtje, maar ik moet wat halen, wil jij even oppassen?' vroeg Britt, ik knikte. Dina keek naar mijn bobbel, ik rende naar boven en deed mijn broek aan. 'jij hebt net seks gehad' zei Dina toen ik weer op de bank zat. Dina vertelde dat ze 13 was en een vriendje had, ze beide seks wilde. Dina vroeg mij om hulp en of seks pijn deed. 'licht aan hoe hard je seks hebt en nee ik ga je het niet leren' zei ik. 'wil je wel voelen of ik wijd genoeg ben?' vroeg ze, ze zette puppy ogen op, ik kon daar niet tegen, ik stemde toe. Dina ging op mijn schoot zitten, met haar rug naar me toe. Mijn hand ging in haar onderbroek, ze hat een string aan. Ze is pas 13 en een string. Ik begon haar te vingeren, ze was al heel erg nat. 'ik ben nat door jou' zei ze. Ik haalde mijn vinger uit haar, ze draaide zich om en zoende me. Ik ging op haar liggen, ze maakte mijn broek los, ik deed hem uit. Ze deed haar rok omhoog, ik deed haar string uit. Ik deed mijn onderbroek omlaag, ik had mijn condoom nog om, ik ging langzaam in haar. Ik stootte een paar keer, ze kreunde als een gek. 'Dina doe rustig' zei ik. 'ik ga gillen hoor en dan komen de buren als je me niet laat klaarkomen' zei ze. Ik ging uit haar, ze deed mijn condoom af en duwde me in haar. Ze was wel sterk voor iemand van 13. Ik begon te stoten, ze kwam klaar en ik ook. Ik ging uit haar, we kleedde ons aan, ze nam de pil in en zei dat het gezellig was en niks door zou vertellen. Ze liep naar buiten en knalde de deur dicht, Ik had gewoon iemand van 13 ontmaagd, hoe dom ben ik bezig. Britt kwam binnen en zag me zitten met mijn handen in mijn haren, hoofd beneden en tranen over mijn wangen. 'wat is er gebeurt?' vroeg ze. 'ikkk' begon ik.
==============
Gaat Niall de waarheid vertellen of liegen? Ik update vandaag niet meer en weet niet of ik morgen update, heb het druk met school
JE LEEST
adopted one direction(met 13+)
Fanfictiongaat over 3 weesmeisjes, vriendinnetjes en 1d , is er echte liefde of gewoon alleen voor seks?