Zayn p.o.v
Femke en ik waren officieel uitelkaar, ik bracht haar nu naar school we hadden besloten om vrienden te zijn. Zij had het uitgemaakt., Niall, Britt, Skye en Harry zouden op vakantie gaan, vanavond naar Spanje. Ik besloot een avondje naar een vriend te gaan.
Liam p.o.v(avond)
Luca, jade en Silvia wilde naar de bios gaan, ik ging ook mee. Louis zou iemand op bezoek krijgen.
Louis p.o.v
Daar wachtte ik dan op Sunidhi, ze wilde Liam straffen. Ik wilde dat niet en had gelogen dat Liam nu alleen thuis was. Ik had daarover gelogen en ook gelogen dat hij een meisje verwachtte en daar seks mee ging hebben. Ik wist niet wat Sunidhi precies wilde doen, maar ik zou in plaats van Liam hier zijn, zonder dat ze dat wist. Ik had Sunidhi de achterdeur sleutel gegeven, ik ging naar Liam's kamer, ik maakte de hele kamer donker. er kwam iemand binnen, ik wist dat het Sunidhi was, ze had me namelijk een sms gestuurd dat ze nu naar boven liep. ze kwam naar me toe en begon me te zoenen. We deden elkaars shirt uit. Haar hand ging over mijn sixpack. Ze maakte mijn riem los, ik deed mijn broek uit. Ze scheurde mijn onderbroek kapot, ze was echt sterk. Ik deed haar broek uit, onderbroek en bh. Ik duwde haar op bed en ging in haar. Ik begon zachtjes te stoten. 'Ik weet dat jij het bent, Louis. ga harder in me' zei ze. Ik begon harder te gaan, we kreunde beide. We kwamen klaar, ik ging uit haar. We pakte onze spullen en gingen naar mijn kamer. ze vertelde dat me leuk vond, niet Harry. Ze had het slim aangepakt.
Jade p.o.v
Liam zei dat Louis een soort date had, ik vond Louis super leuk. We keken naar de film de hongerspelen. Ik had de film al eerder gezien, ik kreeg een sms van Sunidhi.
bedankt voor de hulp, ik ben nu eindelijk met Louis samen
xxx S
ik wist niet dat ze op Louis was, hoe kon ik zo dom zijn. Ik rende de bios uit.
Zayn p.o.v
Ik liep naar de bios, de vriend kon niet. Liam had me gevraagd of ik dan mee naar de bios wilde, ik zei dat ik wel zou zien. Ik zag een meisje de bios uitrennen, ze rende de straat over. Ik rende naar haar toe en tackelde haar, een auto reed haar bijna aan. Ze lag op de stoep, ik ging van haar af, ze bedankte me, ik zag dat ze gehuild had. Ze had een schaafwond op haar knie, het bloedde erg. 'ik ben Zayn' zei ik. 'een vriend van Harry?, ik ben Jade ik woon tijdelijk bij jullie' zei ze. Ik knikte, ik hielp haar overeind, gelukkig waren we dicht bij huis. Ik ondersteunde haar op weg naar huis. Thuis behandelde ik haar knie, er zat nu verband over heen. 'waarom huilde je?' vroeg ik. 'niks, zielige film' zei ze. ik wilde zeggen dat ik haar niet geloofde, maar toen kwamen Sunidhi en Louis de woonkamer in. Ik had Jade's hand vast, ze kneep hard in mijn hand. Dat was dus waarom ze huilde, ze was vast verliefd op Louis. 'he Jade' zei Sunidhi. 'kennen jullie elkaar?' vroeg Louis. 'we zijn bff's' zei Sunidhi.
===========
Zal Jade iets gaan zeggen daarover?
JE LEEST
adopted one direction(met 13+)
Fanfictiongaat over 3 weesmeisjes, vriendinnetjes en 1d , is er echte liefde of gewoon alleen voor seks?