Sunidhi p.o.v
Daar stond ik dan met Tina, ze lachte naar me het was nu drie jaar geleden dat ik Louis had gezien. Ik was van hem zwanger geraakt. Sade en ik waren vrienden van elkaar geworden, zij was nu bijna 9 maanden zwanger van Zayn. Zij had nog wel contact met de jongens, ik had een jaar geleden auditie gedaan voor een zangwedstrijd, ik won uiteindelijk en nu sta ik hier, mijn eigen concert. Een jongens groep was mijn voorprogramma, het maakte me niet uit wie het was, dit was in Engeland. Misschien 5SOS? Ik gaf Tina aan Sade en ging staan waar ik zo op moest gaan. Ik keek wie er op het podium stond, het is niet waar? De personen die ik niet wil zien, staan voor me.
Na het concert, Louis en ik praten alles bij. Tina komt gillend de kamer inrennen. Louis vraagt wie zij is. 'ik leg het later uit, wat is er Tina?' vraag ik. 'Sade gillen en water uit haar' probeerde ze te zeggen. 'waar is ze?' vroeg ik. 'ziekenhuisje' zei Tina. Ik pakte Tina op en rende naar de auto, Louis rende achter me aan.
Daar zaten we dan te wachten totdat Sade bevallen was. Tina was met de blokken aan het spelen. 'is ze mijn dochter?' vroeg Louis, ik knikte. 'waarom heb je me niks gezegd?' vroeg hij. 'jij gebruikte me alleen en je zou zeggen dat ik het weg zou moeten halen' zei ik. 'Tina kom eens hier' zei ik. Tina kwam en toen ik zei dat Louis haar vader was, keek ze hem boos aan. 'wat is er Tina?' vroeg Louis. 'jij mama pijn gedaan' zei ze. 'eerst kus geven' zei ze. Louis draaide naar mij en gaf me een zoen op mijn mond, daarna knuffelde Tina Louis.
==============
hdst 34:P
JE LEEST
adopted one direction(met 13+)
Fanfictiongaat over 3 weesmeisjes, vriendinnetjes en 1d , is er echte liefde of gewoon alleen voor seks?