hoofdstuk 13

1.7K 44 3
                                    

Sunidhi p.o.v
Eindelijk over 1 of 2 dagen mag ik hier uit, door mijn goede gedrag. Ik heb het prefecte plan om de liefde van mijn leven te winnen. over 3 weken ben ik 18.

Harry p.o.v
ik was in het centrum aan het ronddwalen, ik zocht een cadeau voor Skye. ik kon gewoon niks vinden, totdat ik het tegenkwam het perfecte cadeau.

Niall p.o.v
Ik kwam Tara in de gang tegen, ik bood mijn excuses aan en zei dat ik toen in een driftbui was. Ze accepteerde mijn excuses, ik meende die excuses niet maar anders zou het straks aan de jongens vertellen en het was toch geen lekkere seks.

Zayn p.o.v
Femke reageerde niet op mijn telefoontjes, sms'jes en whatsapp'jes. Ik besloot langs te gaan, er belde iemand aan, ik opende de deur. Het was Femke, ze liep me straal voor bij naar Louis en gaf hem een kus op zijn wang. Ik voelde jaloezie, Femke en Louis gingen een film kijken. Om 2 uur moest Louis weg, hij ging met Tara, Luca, Liam en Niall naar het winkelcentrum. Iedereen was weg, Femke ging naar de keuken, ik liep haar achterna. Ik pakte haar op, zette haar op de aanrecht, deed haar slip naar beneden en mijn broek en onderbroek en ging in haar. Ik tilde haar op, liep naar de woonkamer en legde haar op de bank. Nadat we het 4 keer gedaan hadden, kwam Niall thuis met Paul. Femke vertrok, Paul zag er niet blij uit. Niall rende naar boven, ik vroeg aan Paul wat er gebeurt was. Hij zei dat hij een verrassing met de jongens had geregeld, we hadden Britt uitgenodigd, maar Niall herkende haar niet en deed gemeen tegen haar. Niall begon te flippen toen we zeiden dat hij rustig moest zijn. 'Niall heeft denk ik een hersenschudding' zei ik. Ik zag aan Paul's ogen dat Niall daar niet over na had gedacht, Paul belde gelijk de dokter. De dokter was er binnen 4 minuten en onderzocht Niall, het duurde wel een tijdje, want Niall stribbelde tegen, mijn diagnose was onjuist. Paul vroeg aan de dokter wat het wel kon zijn, de dokter zei dat door de klap van de val Niall's humeur is veranderd, hij is niet blij maar boos. 'dus alles waar hij blij mee is gedraagt hij zich boos over en andersom' zei ik, de dokter knikte en zei dat het nog een poos kon duren.

========
wat zou het cadeau voor Skye zijn? Comment als je iets weet
en volg en lees de boeken van @femkexo, vooral het boek Summertime Sadness ft. Louis Tomlinson zo leuk :D

adopted one direction(met 13+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu