Tessa p.o.v
ik begon hard te huilen, mijn vader had mijn moeder verlaten toen ik 7 was en mijn moeder gedraagt zich daardoor vreemd, gaat met iedereen naar bed en drinkt te veel. Liam en Simon stonden bij de knoppen te klappen, Liam vroeg wie ik was. Ik rende naar de wc, maakte me op, deed een andere bloes aan en rok en deed het masker af. Ik liep naar de wachtkamer en ging zitten. Liam kwam aan rennen en vroeg of ik een meisje had gezien. Ik zei ja, maar ze rende weg.
Een week later
Liam had een talentenjacht met Harry en Simon georganiseerd, hij wilde het meisje ontdekken. Ik stond nerveus achter het podium. Ik stond in een licht blauw jurkje, tot mijn knieën, die van mijn middel steeds wijder werd. Er moest nog één meisje, ik zag Liam nee schudde, dat ze het niet was.
Anouk stond bij me, ik zei dat ik wat moest doen. Liam, Simon en Harry moeste nu overleggen wie er had gewonnen. Ik pakte een microfoon en begon een lied te zingen. Liam pakte ook een microfoon en we zongen het lied samen. (this is me: camp rock). Ik had het masker op, Liam vroeg aan het eind wie ik was.
Ik zag veel mensen met een camera klaar zitten, Liam zoende me. Na de prijsuitreiking ging ik met Liam mee naar zijn kamer. Liam zat op bed en ik stond voor hem, ik deed het masker af. Liam keek me met grote ogen aan. Ik ben normaal hyper als er zo iets gebeurt, maar nu juist rustig. Liam duwde me tegen de muur hij begon me te zoenen. Hij scheurde mijn jurk kapot, hij deed zijn T-shirt uit en broek. Hij deed mijn bh uit en duwde me op bed, hij deed mijn slip uit . Liam vingerde me. 'Liam ik wil nog geen seks, ik ga in bad' zei ik. Liam vond het goed, hij stopte met vingeren. Hij ging Anouk naar een bar, ik lag in bad. Ik had mijn ogen gesloten, mijn benen lagen over de randen van de badranden. Ik opende mijn ogen toen ik iets in me voelde, ik keek het was Harry, hij zat met zijn vinger in me. 'Harry stop' zei ik. 'zo bereid ik je voor op Liam' zei hij. Hij vingerde me hard, hij stopte en liep weg.
Ik lag in mijn bed, alleen met mijn bh en string aan, een bh zonder bandjes. Harry was naar Anouk en Liam. De deur ging open Liam kwam op me liggen, hij had alleen een onderbroek aan. Hij maakte mijn bh los en gooide die weg, hij gaf me overal kusjes. Hij ging langzaam naar mijn slip, hij scheurde die kapot en gaf me kusjes bij mijn opening, ik voelde zijn tong in me. Hij begon rondje te draaien, ik kreunde. Liam stopte en deed zijn onderbroek uit. Hij deed mijn benen om zijn middel en kwam in één keer in me. Hij kwam in één keer op de juiste plek voelde het. 'schatje ik moet dieper' zei hij. Hij ging dieper, we gingen daarna hard te keer, we kreunde heel hard, Liam was al een paar keer klaargekomen, maar ik niet. Ik kwam klaar, Liam ging uit me en we vielen in slaap.
====================
hfdst 29 al:D
JE LEEST
adopted one direction(met 13+)
Fanfictiongaat over 3 weesmeisjes, vriendinnetjes en 1d , is er echte liefde of gewoon alleen voor seks?