Jade p.o.v
'Jij bitch' schreeuwde ik, Sunidhi keek me verbaasd aan. Daarna hield ik mijn mond, Louis en Sunidhi gingen uiteten. Zayn en ik bleven thuis, Zayn werd wel steeds kleffer. Volgens mij is hij op me, Zayn kwam steeds dichterbij me. Zijn lippen raakte de mijne, zijn tong ging over mijn lippen. Hij trok me op zijn schoot en kneep in mijn kont waardoor mijn mond open ging.
Onze tongen draaide rondjes. Het voelde raar, was ik verliefd op hem? We stopte, ik ging met mijn hoofd op zijn schouder liggen. Hij deed zijn armen om mijn middel.
Luca p.o.v
Liam en Silvia praatte veel tegen elkaar, ik kwam er niet eens tussen. Ik trok Silvia weg en zei tegen Liam dat ik even alleen wilde zijn met Silvia. 'Silvia wat doe je?' vroeg ik. 'met Liam praten' zei ze. 'je zit met hem te flirten' zei ik. 'ja zo wat, jij kan daar niet over oordelen' zei ze. 'ik had hem eerst' zei ik. 'dan houden we een wedstrijd, hij heeft met ons beide seks en hij beslist wie hij wil' zei ze. 'deal' zei ik. we liepen terug naar Liam. 'en wat was er?' vroeg hij. 'niks' zeiden we tegelijk.
Zayn p.o.v
we pakte de laatste spullen in, we gingen naar mijn ouders toe, Jade wilde ze ontmoeten. Ik vond het wel snel gaan, maar ik had al aan mijn moeder beloofd toen ik iets met Femke had, ik langs zou komen. Ze wist niet wie mijn vriendin was. Ik denk dat Jade ook wilde zien of ik de zoen echt meende. we stapte de auto in en reden weg. Het was 11 uur, we moesten nog een eind rijden.
Silvia p.o.v
ik zei tegen Liam dat ik even naar een vriend ging, hij vond het goed, ik fluisterde in Luca's oor dat het haar nacht was.
Luca p.o.v
ik had het al een paar keer met Liam gedaan eerder, dus het hoefde niet perse. ik stapte de douch in, ik waste mijn haren en mijn lichaam. Ik stapte de douch uit, liep mijn kamer in en ging op mijn bed zitten. ik pakte mijn vibrator en deed die in me, ik zette hem op zijn hoogste stand. Kreunen verlieten mijn mond. Liam kwam de kamer in, pakte de vibrator, haalde die uit me, deed die uit en gooide hem weg. 'je bent er te jong voor' zei hij. 'ik ben 14 en door jou ontmaagd, dus je kan niet zeuren' zei ik. Liam keek me geschrokken aan, wist hij dat niet? Hij ging op bed zitten met zijn handen voor zijn ogen. 'het spijt me Luca, ik was waarschijnlijk dronken, ik denk dat het beter is dat je terug naar het weeshuis gaat' zei hij. 'nee' zei ik en ik gaf Liam een knuffel, ik realiseerde me dat ik nog naakt was en stopte de knuffel. 'waarom zou ik weg gaan het was een misverstand' zei ik. 'deed je vrijwillig mee of heb ik je mishandeld?' vroeg hij. 'vrijwillig' zei ik. 'deed ik hard?' vroeg hij. 'nee, perfect' zei ik. Liam liep woedend de kamer uit, ik snapte het niet, ik zei toch dat het een misverstand was.
======
wat gaat Luca doen?
ik update morgen weer, ga nu naar verjaardag:D
Zal ik morgen een twitter account voor dit wattpad account aan maken?
JE LEEST
adopted one direction(met 13+)
Fanfictiongaat over 3 weesmeisjes, vriendinnetjes en 1d , is er echte liefde of gewoon alleen voor seks?