Tara p.o.v
ik keek recht in de ogen van Liam. 'Sorry ik kon me niet inhouden' zei hij. Hij begon harder te stoten en we kreunde allebei. 'Maak je geen zorgen ik heb een condoom om' zei hij.
We zaten beneden tv te kijken, we hadden geen zin in een film.
Luca p.o.v
Zayn, Niall en Harry wilde naar een feestje in een bar gaan, ik wilde de niet en besloot naar huis te gaan, ik moest bellen als ik thuis was. Ik liep door het park, er kwam een jongen naar me toe lopen. 'Jij bent bevriend met Sunidhi toch?' vroeg hij. 'Ja, hoezo' zei ik. 'Ik moest dit geven, daar krijg je plezier van' zei hij. Hij gaf me een zaakje met allemaal pilletjes en liep weg. Het zag er onschuldig uit, ik nam er één in. en liep verder naar huis. Ik stopte het zakje in mijn zak, toen ik naar binnen liep. Tara en Liam zaten op de bank. 'Zo zo' zei ik. 'wat is er' zei Tara. 'O niks hoor alleen jullie zijn echt gestoord' zei ik.
Tara p.o.v
Zoiets zo Luca nooit zeggen. Ik liep naar boven en liep Luca's kamer in. Ze slikte een pilletje in, ik pakte het zakje van haar af en vroeg wat het was. 'chill joh, neem er ook één daar word je rustig van' zei ze. 'van wie' zei ik. 'O een vriend van Sunidhi gaf me dat' zei ze. Ik liep de kamer uit en riep Liam. Liam kwam naar boven lopen en deed de deur van Luca opslot, toen ik zei wat ze had gedaan. er kwamen tranen over mijn wangen hoe kon Luca dit doen, Liam zei dat die jongen ook een slechte invloed had op Sundihi. Hij vertlede me wat er was gebeurt. 'Hoe zag de jongen eruit?' vroeg ik. 'Bruin stekel haar en groene ogen, stevig gebouwt, kleine lippen en een klein hoofd' zei Liam. 'Dat is Blake' zei ik. 'ik weet wat, Luca gaat hem hier heen lokken, hij vertrouwt haar en dan grijpen wij hem' zei ik. Ik opende de deur en zei tegen Luca dat ze Blake hierheen moest brengen. ze weigerde, ik deed de deur weer opslot en zei tegen Liam dat ik het zelf zou doen. Ik kleedde me om in een blauw jurkje en ging op weg.
Ik wist waar Blake woonde dus ik nam een taxi en reed er naar toe. Ik klopte op de deur en Blake liet me binnen. 'Heb je nog wat van dat spul dat je aan Luca hebt gegeven, ze wil meer en ik ook, maar ik wilde niet dat ze hier zou komen, als de politie haar oppakt en dan ziet wat zich bij zich heeft, dan uu, ja je weet wel' zei ik. 'Ja ik snap je, kom maar mee' zei hij. We liepen de trap op, een kamer in. 'ik wil niet dat je weet waar ik het precies bewaar, dus wil je je ogen dicht doen' zei hij. ik ging op bed liggen , er gebeurde een tijdje niks en ik vroeg hoelang het nog ging duren. Opeens werden mijn handen met touwen aan het bed vastgemaakt, ik lag op bed. 'mond open, dus is wat zwaarder spul' zei hij. Ik deed mijn mond open en voelde iets grootst in mijn mond, ik opende mijn ogen en zag dat ik.....
=======
wat zou ze zien?
JE LEEST
adopted one direction(met 13+)
Fanfictiongaat over 3 weesmeisjes, vriendinnetjes en 1d , is er echte liefde of gewoon alleen voor seks?