Luca p.o.v
Er kwam iemand binnen....het was Zayn. 'O mooi nou kan ik jou straffen Luca' zei Zayn. Liam draaide ons om, Zayn ging in me via mijn achterkant, ze begonnen beide hard te stoten. Na een tijdje gingen ze uit me, Liam kleedde zich aan. Ik stond op en deed mijn bh en jurk aan. Ik kon gelukkig ook een string vinden, het was wel een dunne. Ik ging op bed zitten. Zayn zat op het bed tegen de muur, hij had een dvd in mijn tv gedaan. Zayn trok me naar achter, ik zat nu tussen zijn benen. De film begon met twee mensen, het was romantisch. Plots voelde ik een vinger in me, Zayn begon me te vingeren. Ik vond het niet lekker, met Liam was het vrijwillig, maar Zayn misbruikte me gewoon. Zayn haalde zijn vinger uit me, Ik keek weg van het scherm, er kwam seks in beeld, ik hoefde het niet te zien. Zayn pakte mijn hoofd en liet me er naar kijken, als ik mijn ogen dicht deed sloeg Zayn me. De seksscène was afgelopen. Zayn zette de tv uit, ik stond op, Zayn stond al snel achter me en deed mijn rits open, mijn jurk viel naar beneden. Zayn deed mijn bh uit en trok mijn string kapot. Zayn was al naakt, hij duwde me op bed en ging in me.
Zayn was net weg, hij had me net misbruikt, ik rende naar de badkamer en nam de pil, dacht het niet dat ik zwanger van hem zou worden.
Harry p.o.v(Skye verjaardag)
Het was Skye's verjaardag, ik had haar geblinddoekt, we waren nu op haar lievelingsplek. Ik deed de blinddoek af, ze schrok wel. Er kwam een Olifant naar haar toe lopen, Skye hield van Olifanten, als cadeau had ik haar een dag met de olifanten gegeven. Ik kwam op het idee doordat ik een bon van de dierentuin kreeg toen ik in het winkelcentrum was. We voerden en waste de olifanten. De verzorger zei dat er een olifant was uit India, Skye mocht er oprijden als de olifant het toe liet, het was een vrouwtje. Het vrouwtje liet toe dat Skye op haar rug mocht, ik stond voor de olifant, de olifant had net water opgezogen in haar slurf en spoot me helemaal nat. Ik had een appel in mijn handen en de olifant had dat vast gezien, en spoot me nat omdat ik hem niet gaf en ze dacht dat het van haar was. Ik gaf de appel, ik werd daarna om mijn middel vast geklemd met haar slurf en opgetild. Ik werd op de olifant haar rug neer gezet. We reden een stukje, daarna gingen we eraf, de olifant ging op de grond liggen, zodat we er makkelijk af konden. Skye en ik stonden tegen over elkaar, ik stotterde ik wilde Skye vertellen dat ik haar heel leuk vond. Ik werd naar voren geduwd met de slurf van de olifant. mijn lippen raakte die van Skye en we zoende even, totdat de olifant ons nat spoot.
Sunidhi p.o.v
Daar zaten ik en Louis dan in mijn kamer in het weeshuis, ik had het uitgemaakt met Blake, ik wilde Harry. Ik had een geweldig plan, Louis twijfelde nog.
================
wat zou het plan zijn?
JE LEEST
adopted one direction(met 13+)
Fanfictiongaat over 3 weesmeisjes, vriendinnetjes en 1d , is er echte liefde of gewoon alleen voor seks?