hoofdstuk 7

2.7K 55 1
                                    

Tara p.o.v

en zag dat ik zijn lul in mijn mond had. Hij begon op en neer te gaan. 'Lekker he babe, je moet seks met me hebben voordat je drugs krijgt' zei hij. ik moest meedoen, maar ik wilde niet. Hij haalde zijn zaakje uit mijn mond. 'nou wat voor drugs wil je wiet of xtc?' vroeg hij. 'Wiet' zei ik. 'oke dat is best duur, dus ik wil plezier hebben, ik ga in je met condoom, stoot hard in je, maak je wijder, zorgt dat mijn condoom breekt, spuit in je, ga nog een paar keer stoten, ga dan uit je en jij neemt de pil in' zei hij. Hij deed een condoom om, deed mijn onderbroek naar beneden en ging gelukkig langzaam in me, hij begon hard te stoten, maar Zayn en Liam stootte harder dan hem, dus ik deed alsof ik pijn had. 'oke ik heb je wijder gemaakt, mijn condoom is gebroken en nu ga ik in je spuiten' zei hij. Hij spoot in me en ik kwam ook klaar, hij stootte nog een paar keer en ging toen uit me, ik nam de pil in en deed mijn onderbroek aan, hij gaf me een zakje wiet en ik vertrok, toen ik bijna thuis was, was ik vergeten dat hij mee naar mijn huis moest. Ik besloot gewoon door te lopen.

Thuis vroeg Liam wat er gebeurt was ik zei wat er gebeurt was en Liam begon me te knuffelen en zei dat ik nooit meer zoiets mocht doen.

Niall p.o.v

Ik was aan het dansen met Britt, ze was ook naar de bar toe gekomen. Ze maakte zulke vloeiende bewegingen. 'Zit je op dansen' vroeg ik. 'ja, ik ga morgen auditie doen als achtergrond danseres voor een band' zei ze. 'Ik weet zeker dat je de baan krijgt' zei ik. Ze lachte, haar lach was zo mooi, wat moest ik nou, ik was niet goed in meisjes versieren. Harry wel, ik zocht Harry maar ik kon hem nergens vinden. 'Niall het is best laat en ik moet morgen auditie doen, dus ik ga naar huis' zei ze. 'zal ik je thuis brengen?' vroeg ik. 'andere keer misschien' zei ze. Ze liep weg, fijn ik had het verpest, nou dan maar naar huis.

Harry p.o.v

Ik was thuis, ik moest iets verzinnen voor Skye's verjaardag, het kwam bijna en ik had geen idee wat ik moest geven of wat ik moest doen. Ik vroeg aan Zayn of hij iets wist. Zayn stelde om iets te doen, wat Skye het liefst zou willen doen. Ik dacht na en kwam op een leuk idee, alleen nog een cadeau.

Zayn p.o.v

Daar was ik dan bij Femke thuis, ze moest morgen naar school. Femke had me gebeld en ik was gelijk naar haar toe gegaan, haar ouders waren voor 3 maanden op zakenreis naar Australië. Ze had me gevraagd of ik haar gezelschap wilde houden. We gingen naar bed, we liepen naar Femke's kamer, ik deed mijn broek en T-shirt uit, ik keek naar Femke die uit de badkamer kwam lopen met alleen een sexy ondergoed setje aan. Ik voelde dat ik geiler werd, we gingen in bed liggen. we lagen op onze zij, haar rug naar me toe. Ze kwam steeds dichterbij, totdat ze tegen we lag, ze ging naar boven en naar beneden, ze zat me te schuren.

=======

Zal Zayn er iets van zeggen?

adopted one direction(met 13+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu