Zayn p.o.v
Femke's bh had geen bandjes, ze maakte haar bh los en legde mijn handen op haar borsten, ze legde haar handen op de mijne en begon rondjes te draaien. Ze kreunde. Ze haalde haar handen weg en deed haar onderbroek naar beneden. Ik werd steeds geiler, ze deed mijn hand bij haar opening en bewoog mijn hand. Ze haalde haar hand weg en ik ging op haar liggen, ik stak een vinger in haar en begon haar te vingeren. Na een tijdje draaide ze ons ruw om en trok mijn onderbroek naar beneden en begon me te pijpen. Na een tijdje stopte ze en ging naast me liggen ik deed mijn armen om haar heen en vielen in slaap.
ik werd wakker, ik voelde dat iemand mijn zaakje zat te aaien. Ik opende mijn ogen en zag dat het Femke was. 'Femke je moet naar school' zei ik. 'ik heb vrij en vrijdag staat ook voor vrijen' zei ze. 'ben je er zeker van?' vroeg ik. 'ik wil je' zei ze. ik ging op haar liggen en ging langzaam in haar en stootte een keer. ik begon weer te stoten en deed het langzaam aan. 'Zayn doe alsof je de trein wilt halen, ik wil dat je harder gaat' zei ze. ik ging harder, ze kreunde, toen we beide klaar kwamen, gingen we uit elkaar en gingen eten. we liepen gewoon naakt, door huis. We waren aan het ontbijten, toen de telefoon ging. We keken elkaar aan, ik liep naar de telefoon en nam die op.
(d=directeur van school en z=zayn)
d=goede dag spreek ik met de ouders van Femke?
z= nee met haar vriend
d= is femke er, ze is namelijk niet op school en haar ouders hebben haar niet afgebeld
z= haar ouders zijn voor 3 maanden op zakenreis, ze konden haar niet afbellen, maar ze heeft een
afspraak met de dokter, ze is over een half uur op school
d= laat het nog een keer gebeuren
'Ga je omkleden en pak je school spullen' zei ik kwaad tegen Femke. Femke rende naar boven en binnen 10 minuten stond ze beneden. 'het spijt me Zayn, ik wilde bij je zijn' zei ze. 'we praten hierover als je uit school bent, ik haal je om 4 uur op' zei ik. Toen ik en Femke haar op school hadden gemeld bij de balie, zei ze dat ik niet haar vader was en me normaal moest gedragen, ze liep boos weg.
Ik reed naar de auditie toe, ik was boos op Femke, maar ook op me zelf, had ik echt een slecht invloed op haar?
Niall p.o.v
We moesten naar een auditie voor een danseres voor onze band kijken en beslissen. We zaten achter een tafel, Tara zou op Luca letten terwijl wij hier waren. We moesten nog een paar meisjes bekijken, een vrouw zei dat een meisje besloot om toch niet te gaan en zich aan het omkleden was. ik liep naar de kleedkamer toe en liep naar binnen. 'waarom doe je geen auditie?' vroeg ik.
=============
zou Zayn spijt hebben?
JE LEEST
adopted one direction(met 13+)
Fanfictiongaat over 3 weesmeisjes, vriendinnetjes en 1d , is er echte liefde of gewoon alleen voor seks?