hoofdstuk 17

1.5K 39 2
                                    

Niall p.o.v

Ik was samen met Britt aan het wandelen met Buddy. Paul hield van een afstand ons in de gaten, nou eigenlijk mij. Opeens stonden er allemaal journalisten om ons heen, Britt pakte Buddy. Het leek alsof alles om me heen begon te draaien. Ik zag dat Paul de journalisten wegjoeg. 'Niall?' vroeg Britt. Ik wilde wat zeggen maar kon het niet. Ik werd opgetild en in een busje geplaatst. Ik sloot mijn ogen, mijn ademhaling ging slomer. Ik hoorde Britt snikken en Buddy piepen. Het busje reed weg, even later lag ik met een infuus op een bed in een kamer in het ziekenhuis. Ik had pijn aan mijn longen, ik hoorde Britt snikken. Ik opende mijn ogen en zag Britt en een dokter praten. 'Voldoende rust nemen en het beperken van stress hebben gunstige invloeden op het afweersysteem, het had erger kunnen aflopen het was bijna een erge longontsteking' zei de dokter. 'Britt?' vroeg ik. Britt vertelde me wat er precies gebeurt was, ik mocht naar huis. De infuus werd uit me gehaald en we gingen naar huis. 'Britt waarom huilde je?' vroeg ik. 'Ik hou van je Niall en ik wilde niet dat je dood ging' zei ze. Ik gaf haar een knuffel.

Tara p.o.v

Daar stond ik dan, bij het weeshuis met mijn spullen. Ik had het contract verbroken van de adoptie, nadat ik het had uitgemaakt met Liam. Mevrouw Jutt zei dat er een ander meisje in plaats van mij moest komen. Ik zei dat ik dat goed vond. Dat was mijn avontuur met 1d, ik ben klaar met hun. 

Silvia p.o.v

daar stond ik dan bij mevrouw Jutt en Liam. Ik werd geadopteerd door 1d ik was een supergrote fan, ze zijn ook zo onweerstaanbaar. Jammer genoeg zijn ze mijn vaders en niet mijn vriendje.  Ik ben rustig, maar soms heel druk en vrolijk, zoals nu. ik heb blond haar en blauwe ogen, ik hou van verhalen schrijven en tekenen. Liam en ik reden naar huis, ik was heel druk aan het doen. Liam vond het wel grappig, maar na een tijdje raakte hij geïrriteerd. 'Kan je ophouden?' vroeg Liam. 'Als je mij een kus op mijn mond geeft' zei ik voor de grap. Liam parkeerde de auto, kwam dichter naar me toe en begon met te zoenen. OMG ik kuste met Liam Payne! dacht ik blij. Wacht eens even ik zoen met mijn vader. ik duwde Liam weg en Liam ging weer rijden.

==========

hfdst 17 ;p

Ps lees Summertime Sadness ft. Louis Tomlison van @femkexo zo goed :D

ik weet niet of ik nog ga updaten vandaag;D

adopted one direction(met 13+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu