hoofdstuk 22

1.3K 39 2
                                    

Louis p.o.v

Ik belde Liam, Silvia's ogen gingen langzaam dicht, wat nu? Ik besloot mond op mond te doen, het hielp niet echt, Silvia's ademhaling werd langzamer. Er ging een traan over mijn wang, Ik hoorde een kuch. Silvia's ademhaling werd weer normaal. Ik had een bloes en een broekje meegenomen van haar. Ik deed het broekje aan en de bloes. Silvia was buitenwesten, ik besloot toch het ziekenhuis te bellen, Liam en Sunidhi kwamen net aan tegelijk met de ambulance.

Ik zat in de wachtkamer, mevrouw Jutt kwam en ze zei dat Silvia terug naar het weeshuis ging, ze had al een paar keer seks willen hebben met de zoon of vader als ze geadopteerd werd. We gingen akkoord, ze zei ook dat Sunidhi over twee weken officieel op zich zelf mocht wonen.

We vertrokken naar huis, ik zat stil op de bank.

Liam p.o.v

Louis zat de hele tijd voor zich uit te staren, Sunidhi was naar huis gegaan. Harry had ge-sms't dat hij vanavond thuis zou komen, Niall en Britt pas over een paar dagen. Zayn hadden we lang niet gezien, Ik belde hem ook, hij zei dat hij bij een vriend logeerde. Ik maakte me steeds meer zorgen om Louis, Ik had wortels op de tafel staan en cola. Normaal was het al lang op, maar het stond er al 20 minuten. Ik hoorde de deur opengaan, Harry kwam binnen, hij zei dat Skye thuis was, ik legde uit wat er gebeurt was. Louis stond op en liep naar boven.

week later

Louis at alleen een cracker, een banaan en dronk water. Hij zei niks, we zaten nu allemaal bij Simon, behalve Louis, hij was ergens anders in het gebouw. 'Jongens ik denk dat Louis dit doet om een andere reden' zei Simon. 'wat kan het zijn?' vroeg ik. 'iets wat we niet weten' zei Harry. 'hoe komen we er achter' zei Niall. Iedereen keek naar Sunidhi, die op de bank zat. 'weet je hoevaak ik het niet heb geprobeerd, hij verteld me niks, hij heeft een briefje geschreven dat het niet om mij gaat' zei ze. Ik hoorde Paul mijn naam schreeuwen, Ik rende naar buiten. Louis rende weg, Paul achter hem aan. Ik rende achter hun aan. Paul stond plots stil, ik botste tegen hem aan. 'waar is Louis?' vroeg ik. 'Weet ik niet hij is plots verdwenen' zei Paul. 'typisch Louis' zei ik. 'Ik vroeg aan Louis wat eraan de hand was, hij viel me aan, toen schreeuwde ik je naam en rende hij weg' zei Paul. Ik hoorde een geschreeuw, Paul en ik rende in de richting van de kantine, Louis werd tegengehouden door twee bodyguards, we waren bijna bij hun, toen Louis wist te ontsnappen. Paul hielp de bodyguards overeind, ik rende Louis achterna.

===============

wat gaat Louis doen en wat is er aan de hand

comment als je het weet:D

volg plz mijn twitteraccount @Always1directi

adopted one direction(met 13+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu