hoofdstuk 11

2K 49 2
                                    

Niall p.o.v

Liam en Louis waren niet boos maar verbaasd dat ik Buddy had gekocht. Ze zeiden dat ik nooit meer zoiets mocht doen. Buddy werd wakker en likte mijn gezicht. Toen Louis Buddy wilde aaien, gromde hij. 'Buddy hij is aardig' zei ik. Buddy liet het toe dat Louis hem aaide. Ik stond op en liep naar de keuken. (Buddy lag op Louis schoot nu). Ik vroeg aan Liam wat het gips te betekenen had. 'je moet rustig aandoen en voor de zekerheid is er gips omheen gedaan. Ik voelde dat ik weer misselijk werd, ik kotste in de afvoerbak. Ik kotste echt veel, na het kotsten moest ik wat pakken uit mijn kamer. Ik liep de trap op maar halverwege gleed ik uit en viel naar beneden.

Liam p.o.v

Buddy rende van Louis schoot en wij rende er achter aan. Niall lag aan de onderkant van de trap. 'Niall blijf liggen' zei ik. 'ik beslis zelf wel wat ik doe' zei hij. Buddy kwam naar Niall toe. 'Wat mot deze hond' zei Niall. 'hij is jouw hond en jullie zijn vrienden' zei Louis. 'Dan is het goed' zei Niall. Niall ging zitten en Buddy naast hem zitten. Louis en ik liepen naar de woonkamer, 'door de val is er iets mis gegaan, hij is nog bozer' zei ik. 'Bel Paul voordat het erger wordt en Zayn ik bel de dokter en Harry' zei Louis.

Paul en de jongens zouden er aan komen, de dokter was snel gekomen, het gips mocht eraf en dat heeft hij gelijk gedaan en hij zei dat over een paar dagen de woede van Niall weg zou moeten zijn. 

Ik deed een riem om bij Buddy en opende de voordeur. 'waar ga jij heen' zei Paul, die voor me stond. 'wandelen' zei ik boos. Zayn pakte Buddy over en ging wandelen, ik moest hier blijven. Ik liep de trap op, mijn kamer in, deed de deur op slot en ging op mijn bed zitten. Ik viel al snel in slaap.

Tara p.o.v(volgende dag)

Luca en ik wisten alles over wat er gebeurt was, we zaten in onze kamer toen alles gebeurde, de jongens hadden gezegd zo min mogelijk gezien door Niall worden. We waren nu alleen thuis met Niall, ik zei dat ik Niall wel aan kon en altijd Paul kon bellen. De deur vloog open en Niall vroeg of ik eten wilde halen. Zo kende ik hem weer, ik zei tegen Luca dat ik zo weer terug was.

Luca p.o.v

Tara was nu ongeveer vijf minuten weg. Ik wilde weten hoe het met Niall ging ik klopte op zijn deur en ik liep naar binnen. Niall zei dat ik moest gaan zitten, hij ging zelf naar de deur en deed die op slot. Hij had alleen zijn boxer aan. Niall ging op me zitten, Ik lag nu. Ik stribbelde tegen, deze Niall kende ik niet. Niall deed mijn jurk in één keer uit. Ik had niet het meest sexy ondergoed aan, maar ik had wel grote borsten dan andere meisje hadden van 14 jaar. Hij deed mijn onderbroek omlaag, hij vingerde me eerst en daarna stak hij zijn tong in me. 'Oké we gaan met het echte werk beginnen' zei hij. Ik hoorde de voordeur dicht gaan. Niall deed mijn jurk aan, deed de deur open en duwde me eruit en zei dat ik niks mocht zeggen, anders zou ik het moeilijk krijgen.

==============

Zou Luca iets zeggen./Ik update morgen weer

adopted one direction(met 13+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu