Luca p.o.v
een half uur later kwam Liam de kamer in, naakt. hij was waarschijnlijk dronken. Hij ging op me liggen. 'ik ben niet dronken, ik wil weten hoe seks met jou voelt' zei hij. Hij ging in me en begon te stoten, steeds harder. Liam kwam al snel klaar, maar ik niet. Hij bleef doorgaan, ik gilde van pijn. Ik kwam eindelijk klaar en Liam vroeg of het ging. 'Liam ga alsjeblieft uit me, ik heb veel pijn' zei ik. Liam ging uit me, hij kleedde zich aan en vertrok. Ik had me bedacht ik vond Liam niet leuk, ik keek naar mijn benen, ze waren rood van bloed. Ik ging nog een keer douchen, ik kleedde me daarna aan. ik kreeg een sms van mijn tante, ze was naar Engeland verhuist. Ze wilde dat ik bij haar kwam wonen, ze zei dat ze van mevrouw Jutt had gehoord waar ik woonde, dus kwam ze me morgen halen. Ik pakte mijn koffer in, ik ging het een beetje missen hier, maar iedereen hier geeft toch niet om me, dus wat maakt het uit. Ik liep naar beneden en vertelde aan Liam wat er was gebeurd, bij de rest liet ik een voicemail achter.
Volgende dag
Daar stond ik dan, voor het laatst te knuffelen met Liam, ik had van de rest al afscheid genomen. Ik liep naar buiten en ging met mijn tante mee, dat was het dan het leven met one direction.
Silvia p.o.v
Ze is weg, Liam voor me zelf. ik ben 16 en heb kans bij Liam, ik heb nog nooit seks gehad, maar zou wel graag willen. Liam en ik hebben de hele dag lol gehad, het was avond, ik gaf Liam een briefje, over 10 minuten in mijn kamer.Liam p.o.v
wat moest ik doen? ik belde Louis, Sunidhi en Louis waren er binnen 5 minuten. 'Ik wil dit niet' zei ik tegen Louis. Louis keek naar Sunidhi, ze knikte, Louis keek weer naar mij. Ik keek verbaasd, ik snapte het niet. 'Jij gaat met Sunidhi weg en ik regel dit' zei hij.
Silvia p.o.v
Ik had me in mijn sexy lingerie omgekleed en me opgemaakt, Liam kwam binnen, ik sprong op hem, ik sloeg mijn benen om zijn middel en zoende hem. Hij duwde me van hem af, hij sloeg me op mijn wang. Hij dimde het licht, zodat ik niks meer zag. 'Je wilt ontmaagd worden' zei hij met een lage stem. 'Ik wil je' zei ik. 'ik heb me vergist, ik wil dit niet' zei hij. Hij hielp me overeind, ik zoende hem weer, hij duwde van zich af, ik belandde tegen de kast. Ik stond op en zoende hem weer, hij sloeg me en duwde me weer weg, zo gingen we een tijdje door, totdat hij me zo hard duwde dat ik uit het raam viel, ik stond toen dicht bij het raam en die stond open. Ik raakte de grond, ik had veel pijn aan mijn rug. Ik hoorde dat Louis mijn naam schreeuwde, wacht het was niet Liam, het was Louis. Er werd door Louis een deken over me heen gedaan.
=======================================
Wat gaat Louis doen?
en zou ik een twitteraccount voor dit account aanmaken?
JE LEEST
adopted one direction(met 13+)
Fanfictiongaat over 3 weesmeisjes, vriendinnetjes en 1d , is er echte liefde of gewoon alleen voor seks?