Liam p.o.v
ik maakte haar handen los. Ik deed mijn zaak in haar mond. 'je moet me pijpen, je gaat me likken, op en neer met je mond en knijp in mijn ballen, wel zachtjes' zei ik. Luca deed wat ik zei, ik kreunde, ze was goed. Na een tijdje stopte ik, ik gaf Luca mijn condoom en zei dat ze als beloning hem om mocht doen. Ze deed hem voorzichtig om, ik ging op haar liggen. Ik ging langzaam in haar, Luca begon te gillen van pijn. Ik kalmeerde haar. 'je had niet moeten gillen, nu ga ik je straffen, ik ga nu hard te keer' zei ik. Luca keek me bang aan, ik maakte eerst haar handen weer vast en begon toen hard in haar op en neer te gaan. Ik maakte haar veel wijder dan ik van plan was, ik voelde dat er spul uit Luca kwam, ik keek, het was maar bloed. Luca gilde van pijn, ik voelde dat mijn condoom brak. 'oké ik ga zachter, maar jij moet wel klaarkomen, ik heb een condoom om dus maak je geen zorgen' loog ik. Ik ging zachter en Luca kwam klaar, al snel daarna kwam ik klaar, ik spoot veel in Luca. Ze schrok en vroeg wat ik in haar spoot. 'heb je geen biologie gehad, dit heet voortplanting, maar ik wil geen kind' zei ik. Luca keek me bang aan. 'We hebben nog een kwartier en ik wil nog 2 keer klaarkomen, dus als je meedoet gaat het sneller en hoeft je niet bang te zijn dat iemand je ziet seksen' zei ik. Luca knikte, ik maakte haar los, maar zei dat ik eerst dieper in haar moest. Ik ging een stukje uit haar en ging met één harde stoot dieper in haar.
We gingen de eerste 5 minuten te keer, het bed kraakte, we hadden seks en tongde, Luca was geweldig in bed! Ik kwam nog 2 keer klaar, we hadden nog 3 minuten over, ik wilde uit Luca gaan, maar Luca draaide ons om en ging op mijn borst liggen. Ze wilde dat ik in haar bleef.
s 'avonds Liam p.o.v
ik voelde iemand op me komen liggen, ik opende mijn ogen en zag Luca. 'Ik wil je' zei ze. 'iedereen is thuis' zei ik. 'boeit mij het, ik wil seks, ik wil klaarkomen' zei ze. Ik stemde toe, ik draaide ons om, ik deed Luca's slip en bh uit en spreidde haar benen, ik wilde een condoom pakken, maar er waren geen condooms meer in mijn nachtkastje. 'Liam ga in me' zei Luca. Ik ging in Luca, ze sloeg haar benen om mijn middel, ik begon zachtjes te stoten. 'Liam ik ben geen klein kind' zei ze. Ik begon harder te stoten, ik voelde dat Luca klaar kwam, ik mocht van mezelf niet klaar komen. Maar een kreun verliet mijn mond en mijn spul mijn zaakje. Luca kreunde toen ik in haar spoot. Luca maakte een fluit signaal, er kwam iemand binnen en maakte Luca's enkels vast, haar benen zaten nog steeds om mijn middel en haar armen om mijn nek en mijn armen om haar middel. Mijn polsen en Luca's polsen werden vastgebonden en de persoon verliet de kamer. We kregen de touwen niet los. Ik zat zo strak tegen Luca aan, ik kon zelf niet eens mijn zaak uit haar halen.
De volgende dag(Luca p.o.v)
De touwen waren losgemaakt, Liam had dat niet gemerkt en lag nog steeds te slapen. Ik duwde mijn lichaam omhoog en ging daarna weer op bed liggen, Liam zat nog in me en lag op me. Liam opende zijn ogen. 'Liam nog één keer o het af te leren?' vroeg ik. Liam knikte, Liam ging op en neer, Steeds harder. Ik moest me inhouden om niet te kreunen. Maar een kreun verliet mijn mond. Er kwam iemand binnen....
========
wie?
JE LEEST
adopted one direction(met 13+)
Fanfictiongaat over 3 weesmeisjes, vriendinnetjes en 1d , is er echte liefde of gewoon alleen voor seks?