hoofdstuk 12

1.9K 48 4
                                    

Tara p.o.v

ik zag dat Luca haar kamer in liep, ik liep Niall's kamer in, Niall was in de badkamer ik zette de tas op zijn bed, mijn rug naar de badkamer, de tas stond op de zijkant van het bed, ik had het er niet goed op gezet en het viel naar beneden, ik bukte met mijn kont omhoog. Plots voelde ik iets in mijn kont, het ging op en neer. Het was Niall. Hij had mijn String. stiekem naar beneden getrokken, maar alleen dat je mijn kont zag en mijn voorkant was nog bedekt met de String. Niall ging uit me, draaide me om en duwde me op bed. Hij trok de String naar beneden en ging in me. Hij begon te stoten, hij kwam klaar en wachtte totdat ik dat ook kwam, maar ik kwam niet. Niall ging nog harder, hij kneep in mijn kont dat ik mee moest doen, ik deed mee. Maar ik kwam niet, Niall ging dieper in me. We bleven door gaan, ik kwam niet klaar. Niall begon me te zoenen, maar na een tijdje stopte hij daarmee. 'wat ben jij moeilijk' zei hij. Niall ging nog dieper in me, zo diep was nog niemand gegaan. Ik wilde gillen, maar Niall drukte zijn lippen op die van mij, hij begon steeds harder te stoten. Zayn kwam binnen, Niall ging uit me en Zayn kwam met een harde stoot in me. Hij begon harder dan Niall te stoten, ik kwam bijna klaar, Zayn ging uit me en Niall ging in me. Zayn verliet de kamer. Niall stoten nog een paar keer en ik kwam ook klaar, hij wilde nog een keer klaarkomen en bleef doorgaan totdat hij klaar kwam. daarna deed hij mijn String aan, gaf me de boodschappen en duwde me zijn kamer uit.

Niall p.o.v

Nou even mijn woede afgereageerd, ik kleedde me aan en liep naar beneden. Ik had gemerkt dat Zayn nog wraak op Luca wilde nemen en Tara gebruikte. Ik ging op de bank zitten en Buddy kwam naast me liggen. Er was niemand thuis behalve Tara, Luca en ik, Zayn was weggegaan. Paul kwam thuis en Louis. Ik liep naar de keuken en Louis achter me aan. 'Wat mot je' zei ik tegen Louis. 'ik wil kijken hoe het met je is' zei hij. 'ik heb geen babysitter nodig, jij freak' zei ik. 'hoe noemde jij me' zei Louis. 'Man jij hebt echt wortels in je oren' zei ik. 'en jij dan vreetzak' zei Louis boos. Ik wilde Louis aanvallen, maar werd tegengehouden door Paul. 'Niall jij blijft hier en komt terug als je gekalmeerd bent en Louis jij gaat met mij mee. Ik hoorde vanuit de woonkamer dat Paul tegen Louis zei dat ik niet normaal nu was en dat hij voorzichtig moest zijn. Ik ben normaal zei ik tegen me zelf. ik voelde woede opborrelen, ik moest het kwijt, ik maakte een vuist en deed die met een harde stoot tegen de muur. Ik had pijn in mijn hand, maar ik mocht het niet laten merken. Mijn hele hand was rood en er zat wat bloed. Paul kwam aanrennen en vroeg wat er aan de hand was. 'Niks' zei ik en ik liep weg, ik voelde dat ik weer misselijk werd en rende naar de wc. Het maakte me niks uit van mijn enkel of vuist.

Ik gaf weer heel veel over, waarom gaf ik steeds over? Ik ging daarna naar boven.

=============

wat gaan de jongens en Paul met Niall doen/hoe kunnen ze het oplossen?

comment als je het weet.

adopted one direction(met 13+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu