Niall p.o.v
'heb je seks met haar gehad?' vroeg Britt, ik knikte, ik verwachtte dat Britt boos zou worden, maar ze trok me in een knuffel en fluisterde in mijn oor, dat heeft ze vaker gedaan, je hebt niks fout gedaan alleen je mee laten slepen. Britt begon me hevig te zoenen, ze deed mijn broek naar beneden, ik die van haar, we deden elkaars onderbroek uit, ik ging in Britt, dit voelde lekker en fijn. We gingen als een gek te keer, we kwamen klaar. Ik bleef in haar en we draaide om, Ik lag nu onder. Britt lag met haar hoofd op mijn borstkas, ik zat nog steeds in haar. Britt pakte het deken van de leuning en deed die over ons heen.
Liam p.o.v(volgende ochtend)
Tess en ik liepen hand in hand in het park, Ik gaf haar een kusje op haar wang. Al snel waren we omringd door mensen met camera's, van Simon moesten we nog even wachten met het bekend maken van onze relatie, we hadden pas 2 dagen een relatie. iedereen vroeg of we een stel waren, het maakte me nu niet uit van Simon had gezegd, ik liet Tess steunen op mijn arm(val van tango) en gaf haar een zoen. Daarna liepen we door. 'waarom heb je niet geluisterd naar Simon?' vroeg ze. 'omdat ik van je hou' zei ik en ik raakte haar neus aan. Tess bloosde en keek naar de grond. We liepen naar het winkelcentrum.
Zayn p.o.v
Daar stond ik dan voor Sade, een verkoopster van een kledingzaak. Ik kleedde me om en vroeg of ze even kon komen. Ze kwam het pashokje in, ik duwde haar tegen de muur en zoende haar, ze zoende me terug. Ik stopte de kus, ze liep het pashokje uit. Ze had mooi glanzend blond haar en groene ogen. Ze was verlegen, dat merkte je wel. Ik betaalde de kleren en gaf haar gelijk mijn nummer. ik liep de winkel uit.
Harry p.o.v
Ik zat met Anouk aan de tafel, we aten pizza. We liepen naar de aanrecht we zette ons bord neer. 'er zit iets op je wang' zei ik. ze wilde het weg halen, maar ik zei dat ik het wel deed. Ik deed met mijn hand, we staarde elkaar aan. Toen raakte onze lippen elkaar, we zoende gepassioneerd.
Zayn p.o.v
Ik kreeg een sms:
Bedankt voor je nummer, maar ik denk niet dat het tussen iets wordt.
Sade
ik liep terug naar de winkel, naar Sade, Ik draaide haar om en gaf haar een kus op haar mond.
Na de kus vroeg ze me of ik haar niet herkende, ik dacht eens goed na. 'jij was mijn eerste vriendinnetje' zei ik. 'je maakte het uit vanwege de band' zei ze. 'het spijt me zo daarvan, ben je vrij dan kunnen we praten' zei ik. ze knikte en liep met me mee naar een koffieshop.
==========
Gaat het wat worden tussen Harry en Anouk? en Zayn en Sade?
JE LEEST
adopted one direction(met 13+)
Fanfictiongaat over 3 weesmeisjes, vriendinnetjes en 1d , is er echte liefde of gewoon alleen voor seks?