hoofdstuk 28

1.1K 27 1
                                    

Liam p.o.v

en toen viel hij. Je hoorde heel veel meisjes Harry's naam roepen, daarna was het stil. Paul kwam het podium op, hij probeerde Harry wakker te krijgen, Harry was buiten bewustzijn. We moesten doorzingen, Niall zong Harry's deel ook.

Harry p.o.v

Ik werd wakker op de bank, ik stond op, ik voelde me niet meer duizelig, Paul vroeg wat ik ging doen, ik zei dat ik naar de wc ging. Ik pakte mijn microfoon en begon mijn deel te zingen van little things. Ik liep het podium op, de jongens keken me bang aan, maar de meisjes gilde van blijdschap. Ik zag Paul seinen dat ik moest komen, ik negeerde hem. De jongens fluisterde dat ik rust moest gaan nemen. Ik negeerde ze, ik zong gewoon door. Na twee liedjes ging de lift naar beneden, het concert was afgelopen. Ik stapte naar achteren. De jongens verdwenen. 'sorry dat ik net flauwviel' zei ik tegen het publiek. Het was voor het eerst helemaal stil als ik sprak. een meisje stak haar vinger op, ik vroeg wat er was. 'waarom viel je flauw?' vroeg ze. 'ik was duizelig' zei ik. ik hoorde iedereen awww en beterschap zeggen. Ik bedankte ze en zei dat ik nog een liedje ging zingen. Ik zong best song ever, Paul kwam het podium oplopen, maar ik liep weg, Paul achter me aan. Het zag er best grappig uit, ik zingend het podium over met Paul achter me aan, al snel kwamen de jongens ook, ik stond ingesloten op het bruggetje. Ik sprong weer op het podium, maar ik ging door mijn enkel, ik mocht niks laten merken, dus ik stond op en maakte het liedje af, daarna bedankte ik iedereen en liep ik het podium af.

De jongens en Paul waren woedend op me, ik negeerde ze. Ik ging op de bank in de tourbus zitten. Anouk kwam naast me zitten, ze had een ice pack vast. Ze deed hem op mijn enkel, ik trok mijn enkel weg, het was super koud en het deed heel veel pijn. 'vertrouw me' zei ze. Ze deed het weer op mijn enkel.

Een maand later.

Anouk en ik hadden veel lol samen, we gingen samen een week naar Amsterdam, ze wilde me de stad laten zien.

Louis p.o.v

Skye en ik gingen met Britt, Zayn en Niall twee weken naar Frankrijk, Liam zou op Buddy passen, hij wilde niet mee op vakantie, hij zou een dochter van een vriendin van zijn moeder op bezoek krijgen.

Liam p.o.v

We pakte haar spullen uit, Tessa had mooi bruin krullend haar met blonde dipdye en bruine ogen. Ik kende haar nu al 5 jaar, maar had haar al een tijd niet gezien. Ze hield net zoals ik van Toy Story, we ging boodschappen doen.

Ze bestuurde het karretje, zij pakte de boodschappen. We kwamen thuis, ik moest naar even Simon toe, Tessa ging mee.

Tessa p.o.v

Ik pakte uit mijn tas mijn masker en zette die op. Ik ging achter de piano zitten en begon te spelen, ik zong mee. Ik zong eerst twee liedjes, bij de derde ging er een traan over mijn wang.

(ik kan het niet alleen: glennis grace, little mix: little me en because of you: kelly clarkson)

I will not make the same mistakes that you did

I will not let myself cause my heart so much misery

I will not break the way you did

You fell so hard

I've learned the hard way, to never let it get that far

adopted one direction(met 13+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu