hoofdstuk 35

1K 25 2
                                    

Sunidhi p.o.v

We liepen naar binnen, daar lag Sade met een jongetje in haar armen. 'wanneer kunnen we spelen' vroeg ze. 'dat duurt nog een tijdje' zei ik. 'Roy' zei Zayn. Ik mocht Roy vast houden, het lag daar lief te slapen. Maar tja niet is wat het lijkt, het wordt toch heel ondeugend. Ik gaf Roy aan Zayn. 'mag ikke bij tante Sade en Roy blijven?' vroeg Tina. ik knikte, Louis pakte mijn hand en we liepen naar de auto. Het voelde vertrouwt bij hem. Louis en ik kwamen bij hem thuis, we liepen zijn kamer in.  ik voelde me aan getrokken tot hem. We begonnen elkaar te zoenen. Na de zoen zei ik dat we het misschien wel rustig aan konden doen. Louis en ik gingen een film kijken, we zaten op zijn bed, ik zat tussen zijn benen tegen hem aan en hij zat tegen de muur. Ik voelde dat Louis me zat te vingeren. 'je hebt vast lang geen seks gehad' zei Louis. 'pardon' zei ik, ik stond op. Louis stond ook op. 'je weet vast niet meer hoe het moet' zei hij. Ik zoende Louis, al snel was al onze kleding uit en lag Louis op me. Louis ging hard in me en als een gek te keer. We kwamen klaar en Louis ging uit me en ging naast me liggen. 'best seks ever' zei hij. Ik hoorde de deur, we kleedde ons snel aan en zette de dvd weer op play, we gingen allebei tegen de muur zitten.

Tina kwam de kamer inrennen, ze dook op ons. 'papa en mama baby maken?' vroeg ze. 'nee lieverd nu nog niet en het duurt 9 maanden voordat je het echt ziet' zei ik. 'ik wil broertje of zusje' zei ze met puppy ogen. 'misschien later' zei Louis.

Liam p.o.v

Anouk en Harry hadden een relatie, Niall en Britt, Zayn en Sade, Louis en Sunidhi ook nu en Tess en ik. 

Louis p.o.v

Ik had een zwangerschapstest in mijn handen, hij was positief. Hij kon niet van Sunidhi zijn zei was nu even druk bezig met optredens en had hier geen tijd meer door gebracht. 

Liam p.o.v

Ik had met Silvia afgesproken in de dierentuin, Silvia had me haar excuses aangeboden. Mijn neefje kwam aanlopen, ik liep de hele dag mee. het klikte tussen hun, dat zag je gelijk. Mijn neefje gedroeg zich als een gentelman, zo deed hij nooit ook niet bij meisjes, hij was echt verliefd.

-===========

wie zou er zwanger zijn?

adopted one direction(met 13+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu