Ali;
Ablamdan gelen ani telefonla arabamın hızını arttıyorum. Bu kız delirmiş miydi? Güneş'i öldürmek de nereden çıkmıştı? Ama daha sonradan dediği şey beni daha da öfkelendiriyor.
"Yanına gelen adam, Ferhat'tı..."
Sonunda hapisten çıkmıştı. Peşimi bırakmayacaktı çünkü ben hapisten çıkarken söylediği sözü hala unutmamıştım.
"Seninle görüşeceğiz. Er ya da geç..."
Elimi hırsla direksiyona vuruyorum. Bu işin sonunda ya o ölecekti ya da ben...
Hızla girdiğim virajdan sonra ablamın arabasını görüyorum. Arabayı durdurup hızlı bir şekilde aşağı iniyorum.
A: Nazlı!
N: Ali?Beni görünce elinde tuttuğu bir şeyleri hızla saklıyor.
A: Nerede o Ferhat!
N: Çoktan gitti.
A: O elindekiler ne?
N: Hiçbir şey!Yerde yatan cesede bakıyorum ve aniden bir sinir patlaması yaşıyorum.
A: Ya sen delirdin mi?! Güneş'i öldürmek ne demek?!! Aklını mı oynattın sen?!!
Hiç sesini çıkarmadan her bağırdığımda irkilip gözlerini daha sıkı yumuyor.
A: Neden yaptın lan neden?!!
N: Ölsün istedim tamam mı?
A: Ölmüş zaten!! Neden lan NEDEN!!
N: Benim yaşadığımı Zafer de yaşasın istedim tamam mı?!! Savaş'la ayrıldık! Bu yaşta hayatını zindan edemezmiş! Baba olmak istiyormuş! Ama ben ona bir bebek veremeyeceğim ve bu yüzden ayrıldı benden!!
A: Ne?Ben bunları hazmetmeye çalışırken o acımasızca devam etti.
N: Ben ona neden bir bebek veremiyorum? Cevap vereyim Zafer yüzünden! Benim yaşadığımdan çok daha büyük acılar yaşasın istedim. Gittim karısına, bana yaptıklarını anlattım. Sonra Zafer'i arayıp telefonda yalvattırdım. Tıpkı benim yaptığım gibi! Sonra acımadan çektim tetiği! Şimdi beni anlıyor mus-
Sözünü yarıda kesip hızla kendime çekiyorum ve sarılıyorum.
A: Geçecek. Hepsi geçecek.
N: Geçmeyecek. Geçmiyor işte!Bana sarılıp bir yandan ağlıyor.
N: Çok canım acıyor!
A: Biliyorum.Sarılmayı kesip cesede bakıyorum.
A: Bunu ne yapacağız?
N: Gömelim.
A: Abla, için soğudu mu?
N: Hayır.
A: Öyleyse bu cesede ne istersen onu yapacağız.
N: Bir fikrim var aslında. Adam ayarlayabilir misin?Selin;
S: Sen kafayı yemişsin!
C: Cillop gibi para gelecek diyorum kızım sana!
S: Haluk'un şirketten gelen paraları uyuşturucuya yatıracaksın yani öyle mi?
C: Ferhat'la anlaştık bile!
S: Ben o adamla boşuna mı konuştum ya boşuna mı ikna ettim?!
C: Ne yaptın ne yaptın?
S: Ferhat'a gittim!O anda beklemediğim bir şey oluyor ve bana tokat atıyor. Beynimde tekrar eski şeyler canlanıyor. Kesik kesik.
Babam bana kızgın, bağırıyor...
C: Delirdin mi sen?
Sinirlerine hakim olamıyor ve bana tokat atıyor.
C: O adamla ne işin olur senin be?!
Tekrar bağırıyor:
Z: O herifin, o herifin oğluyla ne işin olur senin be?!Anıların hiçbirinde Cenk yok. Neden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak AŞK // ALSEL (+18)
FanfictionÖlümle yaşam arasındaki çizgide yaşanan bir aşk... Aksiyon, Aşk, Tutku... Yaşamak mı? Ölmek mi?