Şarkıyı belirtilen yerde açalım!!
Zoloy Ağa kızının söyledikleriyle iki adım sendeledi. Kalbine çöken ağırlık biran nefesini kesti.
-Ne dersin sen
Sadece babası değil bütün aile şaşkına dönmüştü Farah'ın söylediğiyle.
-Duydun baba, Hazer Ağa evlenmek istedi benle, bende kabul ettim.
Farah atılan tokatın intikamını almak istercesine babasının gözlerinin içine baka baka düşmanlarıyla evleneceğini söyledi. Ailesini korumak için onları yerle bir etmek zorundaydı. Fırat ilk şoku atlatıp , Farah'ın yanına gitti.
-Senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu abicim, o aile bana, bize silah çekti. Zorladılar mı yoksa seni , söyle bana
-Hayır abi, ben aşık oldum.
-Bırak Fırat, madem aşık olmuş düşmanıma gitsin evlensin. Ama bilsin ki benim artık Farah diye kızım yoktur.
Zoloy Ağa zar zor konuşup,bastonuyla merdivenleri hızlıca çıktı. Esma Hanım hizmetlinin getirdiği ilacını içti, tansiyonu yükselmişti. Fırat babasının peşine yukarı çıktı. Esma Hanım elindeki bardağı tepsiye bırakıp , kızına yaklaştı. Kızının yüzünü ellerinin arasına aldı.
-Farahım , mutluluğumun neşemin kaynağı ne dersin sen böyle kızım.
-Annem,sen bana yardım et bari arkanı dönme bana.
-Anayım ben evladımdan nasıl yüz çeviririm. Ama böyle babanın rızası olmadan nasıl olur.
-Babam da kabul edecek anne..
Aradan günler geçmiş, Şaadoğulları gelinlerini kabul etmişlerdi ama Zoloy Ağa hâlâ içine sindiremiyordu. Farahla konuşmuyor, yüzüne bile bakmıyordu. Farah kararlıydı ama Şaadoğullarına gelin olup bu akan kanı durduracaktı. Düğün hazırlıkları tamamlanmış o gün bekleniyordu. Hazerin anne babası, Rüstem Ağa ve Zümrüt Hanım endişeliydi. Oğullarının o kızı ne zaman sevdiğine akıl sıra erdiremiyorlardı.
Odasında üzerine gelinliğini giyen Farah hazırdı. Az sonra damat tarafı onu almaya gelecek Şaadoğlu konağında da nikahları kıyılacaktı. Farah yaklaşan korna sesiyle geldiklerini anladı. Son kez aynaya bakıp odasından çıktı. Abisi, annesi ve diğer akrabalar kapının önündeydiler. Abisi , Farah'ın yanına elinde kırmızı kurdeleyle geldi. Beline bağlayıp alnından öptü.
-Bunu neden niye yaptın bilmiyorum ama ben her daim arkandayım. Eğer seni üzerlerse hemen bana gel. Unutma senin bir abin var.
-Abicim, babamla annem sana emanet.
Farah avluda babasını göremedi. Anlaşılan Zoloy Ağa kabullenmeyecekti. Babasının odasına çıktı, onu affetmesi için bir kez daha konuşacaktı onunla. Gelinliğin verdiği zorlukla merdivenleri yavaş yavaş çıktı.
Şarkıyı Açalım!!
Odaya geldiğinde camdan dışarı bakan babasını izledi bir müddet. Küçükken yaptığı gibi boynuna sarılmak istedi sımsıkı. Biranda, artık bu eve ait olmadığı hissi tüm hücrelerini titretti. Arkasını dönen Zoloy Ağa kalbinin teklediğini hissetti. Gözünden bile sakındığı kızı , rızası olmadan evleniyordu.
-Baba
Zoloy Ağa , Faraha sadece baktı. Ne kadarda yakışmıştı gelinlik kızına. Farah bir daha seslendi.
-Alnımdan öperek, burası hâlâ senin evin diyerek uğurlamayacak mısın beni?
-Rızam olmayan bu evliliğe seni kendi ellerimle uğurlamamı mı istersin sen benden-Yapma baba böyle boynu bükük bırakma beni,nolur
-Sen beni çiğnedin kızım, bundan sonra senin tek ailen onlardır.
Zoloy Ağa arkasını döndü, akmaması için direndiği gözyaşları yanağını ıslattı. Gelinliğini tutarak odadan çıktı Farah. O da gözyaşlarını serbest bırakmıştı. Kanatları altında yaşamını sürdürdüğü babası yüzüne bile bakmamıştı. Yaşlarını silerek indi merdivenden. Hazer avluda onu bekliyordu. Farah'ın halinden babasının düğüne gelmeyi kabul etmediğini dahası ona sırt çevirdiğini anlamıştı. Farah , Hazerin tam karşısında durdu. Gözleri kıpkırmızıydı.
-Bundan sonra sen benim himayemdesin
-Babamı kaybettim, yüzüme bile bakmadı. Ailemi kaybettim.
- Senin ailen benim artık. Sil gözlerinin yaşını. Bir daha ağlamamak üzere hemde.
-Bunu başarabilir misin, beni ağlatmamayı
-Senin hayatını mahveden değil. Sığındığın,güvendiğin adam olacağım. Ve söz ağlamaman için elimden geleni yapacağım.
Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen 😃 Yeni bölüme kadar Allah'a emanet olun 👋💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I BERDEL (Tamamlandı)
Aktuelle Literatur"Bazı anlar vardır zaman dışarda ,dünya dışarda. Sanki kendimizi dünyaya kapatmışız gibi. Sanki bütün kötü anılarım silinmiş sadece sen varmışsın gibi.." "Bir gün sana doğru yola çıktım hava karlıymış , buzluymuş. Yürümeye başladım. Sadece gelip san...