BAŞLANGIÇ

2.3K 355 530
                                    

🌪️

Tarih ve saat bırakırsanız sevinirim ✨

Ben kimim?

Ben içinizden biriyim

Ben sizin sesinizim

Ben sizim

Ben kusurlu bir insanım... Tıpkı sizin gibi...

İnsanoğlu asla akıllanmayan bir varlıktır. Tarih tekerrür eder lafının sebebi de budur. Çünkü insanoğlu akıllanmaz. Yaşadıklarından sonuç çıkarmaz çünkü insanoğlu aç gözlüdür. Yetinmesini bilmez. Ve en büyük sorunu da bencilliktir. Bu uçsuz bucaksız evrende bir tek kendisini düşünür.

Doğa insanoğlundan intikam almak için geliyor. Hem de bu sefer hiç olmadığı kadar kızgın bir şekilde geliyor. İnsanoğlu işte bu sefer öğrenmeli... Nasıl birlik olunur nasıl savaşılır nasıl fedakâr olunur öğrenmeli çünkü doğa insanoğlunun elinden her şeyini almak için geliyor. Canını bile...


Sessizlik esir almıştı koca bir şehri. Her taraf karanlığa bürünürken, sessizlik hâkimiyetini daha çok artırıyordu. Her canlı korku dolu bir şekilde köşeye sinmiş, ne olacağını bekliyordu. Kuşlar uçma özgürlüklerini, kedi köpekler dolaşma özgürlüklerini kaybetmişti. Ama en kötü şey insanoğlunun başına gelmişti. Çünkü onlar düşünme özgürlüklerini kaybetmişti.

İnsanı diğer canlılardan ayıran tek özelliklerini kaybetmişlerdi. Korku beyinlerini ele geçirerek düşünmelerine izin vermiyordu. Bir çift kırmızı göz onları hipnotize ederken çığlığı ile kulaklarını esir alıyordu. Ne duyuyorlar ne de görüyorlar...

Onlara yol gösteren en büyük iki duyu organını ele geçirmişti yaratık. Fakat bazıları vardı ki, onları ne hipnotize edebildi ne de sağır... Yaratık hükmünü sürdüremediklerinin üstüne karabasan gibi çökecekti. Hem de her fırsatta...

Onların kulaklarına ölümü fısıldayıp, kulaklarını ölüm çığlıkları ile dolduracaktı. Zekâlarını ve savunmalarını alt üst yapıp onları öldürecekti. Çünkü onu hapsedenlerden intikamını en iyi bu şekilde alırdı. Hatalarla dolu bir hayat süren insanoğlu artık hata yapmamalıydı. Çünkü onların tek kurtuluşu buydu...



Yıldızları parlatmayı unutmayın🌟


💕Düşüncelerinizi yorum atarsanız sevinirim❣️

KORUYUCU 🌪️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin