48

367 15 5
                                    

Скочих на крака, готова да си тръгна, но заповедническият му тон ме спря.

– Недей – прошепна той. – Не се опитвай да избягаш. Още не сме свършили.

– Изобщо не знаеш какво говориш!

Да позволя някой да упражнява контрол върху мен, да загубя правото да кажа „не“ – това никога нямаше да ми се случи отново.

– Знаеш какво съм преживяла. Не по-малко от теб имам нужда да контролирам ситуацията.

– Седни, Ева.

Останах права само за да му докажа думите си.

Той се усмихна широко и усетих как вътрешностите ми се разтапят.

– Имаш ли представа колко луд съм по теб? – продължи да шепне той.

– Наистина си луд, ако си въобразяваш, че ще позволя на някого да ми заповядва, особено по време на секс.

– Стига, Ева. Знаеш, че не искам да те бия, да те наказвам, да ти причинявам болка, да те унижавам или да ти заповядвам като на животно. Никой от нас не се нуждае от подобно нещо – Гидиън се поизправи, наведе се напред и подпря лакти на бюрото. – Ти си най-важното нещо в живота ми. Толкова много те ценя. Искам да те пазя и да те карам да се чувстваш в безопасност. Ето за това водим този разговор.

Господи! Как бе възможно да е едновременно толкова прекрасен и толкова откачен?

– Нямам нужда някой да доминира над мен!

– Не, но имаш нужда от някого, на когото вярваш. Не! Замълчи, Ева. Ще изчакаш, докато приключа аз.

Протестът ми заглъхна в мълчание.

– Ти ме помоли да направя с тялото ти неща, които по-рано са ти причинявали болка и са те измъчвали. Не мога да ти опиша колко много означава за мен доверието ти, нито колко ще страдам, ако по-някакъв начин не го оправдая. Не мога да поема този риск, Ева. Нямаме право на грешка.

Скръстих ръце на гърдите си.

– Очевидно съм изключително тъпа. През цялото време си мислех, че имаме страхотен сексуален живот.

Гидиън остави чашата си и продължи да говори, сякаш изобщо не ме беше чул.

– Днес ти ме помоли да направя нещо, от което се нуждаеш, и аз се съгласих. Сега заедно трябва да...

– Кажи направо, че не съм това, което искаш! – Оставих снимката и чашата си, преди да съм направила с тях нещо, за което по-късно щях да съжалявам. – Не се опитвай да замазваш нещата с...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Открита пред тебWhere stories live. Discover now