Първо се отбихме в магазина за мобилни телефони. Продавачката, която ни обслужваше, веднага се поддаде на магнетичния чар на Гидиън. Беше повече от любезна и в момента, в който той проявеше и най-малък интерес към нещо, тя веднага започваше да му обяснява всичко в най-големи подробности, като се доближаваше съвсем близо до него, за да му демонстрира устройствата.
Опитах да се отделя от тях и да намеря някой, който в действителност да ми помогне в избора, но Гидиън стискаше здраво ръката ми и не ми позволяваше да отстъпя на повече от няколко сантиметра. След това започнахме да спорим кой ще плати. Той настояваше да е той, въпреки че и телефонът, и договорът бяха на мое име.
- Ти избра мобилния оператор - натъртих аз, бутнах встрани кредитната му карта и подадох на момичето своята.
- Защото така е по-практично. Ще ползваме една и съща мрежа и разговорите ти с мен ще са безплатни - възрази той и ловко смени картите.
- Изобщо няма да ти се обаждам, ако не прибереш проклетата си кредитна карта.
Думите ми попаднаха право в целта и той отстъпи, макар видимо да не му стана приятно. Щеше да му се наложи да го преживее.
След като се качихме в бентлито, настроението му се подобри.
- Закарай ни във фитнеса, Ангъс - нареди той на шофьора и се отпусна на седалката.
Извади телефона от джоба си и запамети новия ми номер. После взе от ръката ми новия апарат и въведе в него номерата на домашния, служебния и мобилните си телефони.
Точно приключваше, когато пристигнахме пред „Крос трейнър". Никак не се изненадах, когато видях триетажния фитнес център, беше истинска мечта за всеки спортен маниак. Всеки лъскав сантиметър от него впечатляваше с елегантност, модернизъм и перфектно качество. Дори женската съблекалня беше като излязла от научнофантастичен филм.
Но интериорът спря да ме вълнува в мига, в който излязох от съблекалнята и видях Гидиън, който ме чакаше в коридора. Беше обул шорти до под коляното и прилепнал потник, така че за първи път успях да зърна голите му ръце и крака.
Заковах се на място, когато го видях, и човекът зад мен се блъсна в гърба ми. Едва успях да се извиня, погледът ми бе изцяло погълнат от прекрасното тяло на Гидиън. Мускулите на краката му бяха добре оформени и стегнати, в идеална пропорция с кръста и тесния ханш. Не можах да отлепя очи от ръцете му. Бицепсите му бяха ясно очертани, а по предмишниците се виждаха изпъкнали вени, които изглеждаха едновременно груби и невероятно секси. Беше вързал косата си отзад, което подчертаваше мъжествеността на шията и челюстта му и изсеченото му като с длето лице.
YOU ARE READING
Открита пред теб
RomanceГидиън Крос се появи в живота ми като светкавица, раздрала мрака - ослепителен, първичен, убийствено секси и... обгърнат от тайнствен тъмен ореол. Може би трябваше да се изплаша от свирепата жажда, с която ме искаше, но аз изпитвах същото страстно б...