***
Едно от най-хубавите неща на работата в рекламния бизнес е, че всеки ден е напълно различен от предишния. Бях заета цялата сутрин и точно започвах да си мисля какво да хапна за обяд, когато телефонът ми иззвъня.- Кабинетът на Марк Герити. На телефона Ева Трамел.
- Имам новини - започна Кари, без да ме поздрави.
- Какви?
По гласа му можех да позная, че новината, каквато и да е, беше добра.
- Наеха ме за кампанията на „Грей Айълс".
- О, боже! Това е чудесно! Дънките им са страхотни.
- Какво ще правиш за обяд?
- Ще празнувам с теб - усмихнах се аз. - Можеш ли да дойдеш в дванайсет?
- Вече идвам към теб.
Затворих телефона и започнах да се полюшвам на стола, толкова се радвах за Кари, че ми идваше да се разтанцувам. За да запълня оставащите петнайсет минути, проверих пощата си и намерих съобщението от Google с материали, в които се споменаваше името на Гидиън. Бяха повече от трийсет.
Отворих имейла и леко ми прилоша, като видях, че повечето заглавия започват с думите „мистериозна жена". Кликнах на първия линк и попаднах на един клюкарски блог.
Веднага видях цветна снимка на Гидиън, който ме целуваше като обезумял на тротоара пред фитнеса. Статията беше кратка, но ясна:
Гидиън Крос, най-търсеният ерген в Ню Йорк от Джон Ф. Кенеди-младши насам, бе забелязан страстно да прегръща млада дама на публично място. Източник от „Крос индъстрис" посочи, че щастливата мистериозна жена е Ева Трамел, дъщеря на мултимилионера Ричард Стантън и съпругата му Моника. На въпроса каква е връзката между Крос и Трамел нашият източник потвърди, че в момента госпожица Трамел е „най-важната жена" в живота на богатия магнат. Тази сутрин страната със сигурност е осъмнала с много разбити женски сърца.
- По дяволите - въздъхнах аз.
Започнах бързо да проверявам линковете и открих, че и другите статии имат подобни заглавия и са публикували същата снимка. Облегнах се назад, силно обезпокоена, и се замислих какво означава всичко това. Ако една целувка бе достатъчна за десетки вестникарски заглавия, какъв шанс имахме да изградим нормална връзка?
YOU ARE READING
Открита пред теб
RomanceГидиън Крос се появи в живота ми като светкавица, раздрала мрака - ослепителен, първичен, убийствено секси и... обгърнат от тайнствен тъмен ореол. Може би трябваше да се изплаша от свирепата жажда, с която ме искаше, но аз изпитвах същото страстно б...