Afgelopen weekend waren de Grijze Jager dagen in het Archeon. Ik ben zondag gegaan en het was in één woord: geweldig!
Ik zit al een tijd in een groepsapp op WhatsApp met allemaal andere fans. En omdat ze ook bijna allemaal naar de GJ dag kwamen, besloten we om te gaan meeten.
Helaas gingen de meeste mensen op zaterdag, maar er kwamen er toch een paar op zondag dus was ik niet loner XD.Op de Grijze Jager Facebookpagina waren er ook winacties om Golden Tickets te winnen, waarmee je een meet & greet met John Flanagan kreeg.
Ik heb er ook steeds aan meegedaan maar helaas steeds niets gewonnen. Afgelopen dinsdag was de laatste keer dat je een Golden Ticket kon winnen en ik deed ook weer mee. De vraag was: 'Als je met elk personage van de Grijze Jager en Broederband beste vrienden kon zijn, wie zou dat dan zijn en waarom?' Ik had Gilan en nog een uitleg erbij en stuff, maar ik verwachtte niet echt dat ik zou winnen, hoopte het wel, maar er zaten ook echt super goede reacties bij.Op woensdag belde RedRose-Arrow me opeens op om te vragen of ik al op Facebook had gekeken. Dat had ik nog niet, dus deed ik het gelijk. En het eerste berichtje dat ik zag, was dat de winnaar van het laatste Golden Ticket bekend was. En ik was die winnaar!
Ik gilde, omdat ik zo blij was en daarna praatte ik nog even verder met Rose voordat ik aan mijn moeder ging vertellen dat ik gewonnen had en dat ik niet van mijn stoel gevallen was zoals zij dacht.
Het Golden Ticket was voor twee personen dus ik vroeg of Rose met me mee wilde. Ook kreeg ik twee gratis kaartjes, maar aangezien ik al kaartjes had, gaf ik die ook aan Rose. Als bedankje gaf ze me een coole ring en mocht ik van haar een boek uitzoeken op de GJ dag.
Op zondag heb ik niet alleen Rose voor het eerst in het echt ontmoet, maar ook nog een paar andere fans uit de groepsapp. Iedereen was echt super aardig en we hebben ontzettend veel lol gehad. Ik zal jullie de details besparen, maar het was heel leuk ;).
Toen Rose en ik bij de boekenkraam waren en de Vroege Jaren 2 wilden kopen, zei de vrouw die daar werkte dat er ook gesigneerde boeken waren. Dus kocht Rose die voor me, wat ik echt super lief vond.
Op een gegeven moment liepen we met z'n zevenen (er kwamen op zondag maar zeven mensen van onze groep) en werden we opeens aangesproken door iemand die ook van Wattpad was. Dus toen waren we met z'n achten en voegden we haar gelijk toe aan onze groepsapp. Alleen heeft ze daar nu misschien al spijt van XD.
Door nog een extra Golden Ticket konden we met z'n vijven (er waren er al twee weg en eentje was niet zo'n hele grote fan) naar de meet & greet. Daar heeft John Flanagan nog drie van mijn boeken gesigneerd en zijn we met hem op de foto gegaan.
De bijgevoegde foto is van onze meet & greet. En voor iedereen die het wil weten: ik ben de tweede persoon van rechts.
JE LEEST
De Grijze Jager, De Vermoorde Koningin (gaat herschreven worden)
Fanfiction[Vervolg op De Leerlinge Uit Gallica] COMPLEET Het is twee jaar later. Carly en Gilan zijn elkaars beste vrienden en maken Halt helemaal gek. Met haar ouders heeft Carly geen contact en ze wil ook niks met ze te maken hebben. Maar op een dag ontvang...