Dankwoord

425 27 60
                                    

           

Dit is al het tweede verhaal dat ik voltooid heb, en ik heb nog steeds geen idee hoe ik een goed dankwoord moet schrijven. Ik ben nu gewoon maar aan het typen in de hoop dat er iets zinnigs uitkomt xD.

Aangezien ik niet weet wat ik eigenlijk moet schrijven, ga ik maar allemaal mensen bedanken:

· @Maria__Granger

·         @LightFalling

·         @Gekko02

·         @hoilolhoi

·         @Fantasywriterlove1

·         @liesantje

·         @avonturiertje

·         @BloodclanScourgeLove

·         @sannehoranclifford

·         @loena12345

·         @NerdV5

·         @alonewolfgirl

·         @Unagizeee_xx

Wil ik bedanken voor het voten! Ik kan jullie daar niet genoeg voor bedanken!

·         @Maria__Granger

·         @alonewolfgirl

·         @Unagizeee_xx

·         @BloodclanScourgeLove

·         @avonturiertje

·         @Gekko02

·         @liesantje

·         @LightFalling

·         @NerdV5

Wil ik bedanken voor al hun leuke/lieve/grappige reacties! Elke keer dat ik zag dat ik een nieuwe reactie had, werd ik superblij!

Ook wil ik @RedRose-Arrow bedanken voor het maken van nog een geweldige cover!

Tot nu toe heb ik 1226 views, 222 votes en 329 comments (waarvan een kwart ofzo doodsbedreigingen) en ik kan jullie daar niet genoeg voor bedanken! En dan bedoel ik niet alleen de mensen die ik hierboven noemde, maar ook jullie, de stille lezers! Ik ben jullie net zo dankbaar!

Jullie hadden vast wel door dat ik het niet laten kon om de epiloog te laten eindigen met een cliffhanger, maar geen zorgen! Dit was niet het einde! Ik ga hierna nog een boek schrijven genaamd: De Grijze Jager, De Onvertelde Verhalen. Hij gaat alleen wel wat anders worden dan de voorgaande twee boeken. Dat boek gaat namelijk niet uit één groot verhaal bestaan, maar uit allemaal korte verhaaltjes die elkaar opvolgen. En als je het nu niet snapt: geen zorgen, het wordt vanzelf duidelijk (hoop ik).

Waarschijnlijk komt het eerste verhaaltje maandag of dinsdag online, dat ligt er vooral aan hoe het gaat met school en of ik al een cover heb.

Hopelijk tot het volgende boek!

Dag, dag mijn Jagertjes.

Xx Charlie

🎉 Je bent klaar met het lezen van De Grijze Jager, De Vermoorde Koningin (gaat herschreven worden) 🎉
De Grijze Jager, De Vermoorde Koningin (gaat herschreven worden)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu