Sehun
Absolutně jsem nevnímal, co se dělo kolem mě, stále jsem se nemohl vzpamatovat z toho, co se stalo a už vůbec ne se znovu uklidnit, nemohl jsem upokojit svůj chtíč, pořád jsem cítil svoje srdce bít jako splašené, prohrábl jsem si vlasy a hlavu zaklonil dozadu. Splašeně jsem sebou cuknul, když jsem ucítil dotyk na svém stehně. "Je všechno v pořádku?" zašeptala Minsaki, když se svými rty přiblížila k mému uchu, které pak jemně políbila. Věděl jsem moc dobře, že využívá chvíle, kdy tu nikdo není k tomu, aby mě vyprovokovala a já pak nemyslel na nic jiného než na to, jak ji někam odtáhnu a zneužiju její dokonalé tělo. Věděla, že potom nedokážu ovládat svoji agresi a to měla ráda.
Vzal jsem ji za zápěstí a škubnutím ji zvedl ze židle, s jemným vypísknutím mě poslušně následovala, když se jí na obličeji objevil spokojený úšklebek. Přivedl jsem ji do Taova pokoje pro hosty, prásknul jsem dveřmi, které jsem následně zamčel, aby nás nikdo nemohl vyrušit. Opřel jsem se o dveře a sledoval ji. Její sametové šaty dokonale opisovali linii jejích křivek, začala si je pomalu sundávat dolů a odhalovat svoji kůži, kterou už zahalovalo pouze krajkové spodní prádlo. I tak mi to ale nestačilo, bylo to jako by mi neustále něco scházelo, cítil jsem se frustrovaně, což mě ještě víc vyprovokovalo. Shodil jsem ji na postel, v tomhle stavu mě nezajímalo, jestli jí ublížím nebo ne, potřeboval jsem její tělo.
Pomalu jsem přenesl svoji váhu na její tělo, zatím co moje ruka putovala dolů po jejím stehně na její zadek, který jsem pevně stisknul. Jemně vzdychla do mých rtů a ukradla si dlouhý a vášnivý polibek, zatím co jsem bez váhání sundal její kalhotky, a rozptyloval ji hrubými polibky na jejím krku, které pokračovaly směrem dolů až na její prsa, která jsem obdařil několika rudými fleky. Ušklíbl jsem se, když začala nedočkavě rozepínat moje kalhoty, ale stále jsem měl v hlavě myšlenku, že to nestačí a šílel jsem z toho, jako by tohle nebylo to, co může uspokojit moje touhy.
Hrubě jsem do ní vnikl, spolu s jejím hlasitým sténáním jsem ucítil její nehty zaryté v mých zádech, zlomyslně jsem se usmál a snažil se své vzdychy utišit hlubokými kousanci na jejím krku, zatím co jsem neustále zrychloval tempo,kterým jsem nám oběma způsoboval neskutečnou rozkoš. Její hlasité sténání bylo něco, čeho jsem neměl nikdy dost, ale teď mě spíše iritovaly. Nevzrušovaly mě, absolutně nic to se mnou nedělalo, byl jsem zmatený, moje frustrace se stále stupňovala a já si jen přál, ať už to skončí.
Těžce jsem vydechoval, když se Minsaki znovu natáhla pro malý polibek. Usmál jsem se a položil se vedle ní, snažíc se znovu zklidnit svůj dech. Zavřel jsem oči a se svraštěným obočím silně zaťal pěsti.
"Co se to se mnou kurva děje?"
Nemohl jsem utišit myšlenky, které okupovaly moji hlavu, doufal jsem, že to bylo jen alkoholem v krvi. "Chyběl jsi mi, strašně moc." zašeptala Minsaki a pevně mě objala. Zasyčel jsem bolestí, když znovu rozedřela hluboké škrábance na mých zádech. "Aspoň vidíš, co se mnou děláš!" ušklíbla se a věnovala mi malý polibek na krk.
Jo, kéž bych mohl říct to samé.
Luhan
Nevím proč jsem to vůbec řekl. Jsem takový blbec, ale nemohl jsem mu lhát. Než jsem se stihl otočit byl pryč. Nedivím se mu. Zkontroloval jsem s povzdechnutím hodinky a začal se chystat do školy. Po příchodu do koupelny a ohlédnutí do zrcadla jsem se zděsil. Můj krk byl posetý malými fialovými flíčky, nepočítám-li ten od Sehuna, jelikož ten byl enormně velký. "Musím to něčím zakrýt." Zamumlal jsem si pro sebe a následně na to si vzpomněl na dárek od Taa k minulým narozeninám, šátek. Snažil jsem se obléct nějak, aby to ke zbytku sedělo, ale můj smysl pro módu, pokud nemám Taa po boku zůstává na bodu mrazu.
ČTEŠ
You made my life colorful (HUNHAN)
FanfictionBylo to ještě horší, seděl jsem na posteli a obličej si schoval do dlaní, nechtěl jsem si to přiznat, snažil jsem se stále obelhávat sám sebe, že je mi to jedno, že se mě to absolutně netýká, ale čím víc jsem se snažil, tím to bylo horší a já padal...