Sehun
Obrátil jsem oči v sloup a vzdychnul, bylo mi jasné že až dojdeme k němu domů nic ho nezastaví. "A jakou si dáš teď?" poslední slovo jsem dostatečně zdůraznil. "Hmm.. kokosovou." podle jeho přání jsem ji objednal a zaplatil, usmál jsem se nad tím, jak se mu rozzářily oči, když dostal svoji zmrzlinu a pohladil ho po tváři. "Jdeme domů!" rozkázal a okamžitě mě táhl za rukáv, ale já ho pohotově zastavil. "Nikam nejdeme." odpovědí mi bylo nesouhlasné kňučení. "Je hezky, mohli bychom jít do parku třeba." navrhl jsem. "Mohl bys mi dát ochutnat i tam." párkrát pozdvihl vyzývavě obočí, zatím co provokativně lízal roztékající se zmrzlinu. "Na někoho kdo ještě před týdnem brečel, že nechce sex ses celkem rozjel." popíchl jsem ho a zasmál se, když demonstrativně nafoukl tváře. "Nedělej, že ti to vadí." ohradil se ublíženě. "Prosím, pojďme domů." promnul jsem si obličej a poraženě si oddechl, bylo mi jasné, že nepřestane, když mi na veřejnosti začal sjíždět rukou pod tričko.
Když jsme dorazili k němu domů, okamžitě jsem se vydal do kuchyně doufajíc, že tu bude nachystané něco k jídlu, ale místo toho jsem našel jen rozházené učebnice a nějaké výpisky, což mi okamžitě připomnělo, že naše týdenní, ať už z jakéhokoliv důvodu, ředitelské volno brzy končí. Posadil jsem se k jídelnímu stolu a mrzutě sledoval Luhanův sešit, připomnělo mi to všechny problémy ve škole a nemůžu popírat, že mě to nezačalo znovu stresovat. "Děje se něco?" zeptal se Lu sladkým hlasem, když se mi posadil na klín. "Ne, ne. Všechno v pohodě." můj výraz však moc přesvědčivý nebyl, ale bylo mu jasné, že dolovat to ze mě není vůbec dobrý nápad. Obtočil ruce kolem mého krku a jemně mě políbil na čelo. "Pustíme si film?" zeptal se s naprosto nevinným výrazem, hádal jsem, že ho jeho chtíč už přešel.
"Na co se chceš dívat?" zeptal se Luhan, když zoufale přejížděl všechny filmy na svém notebooku. "Prostě tam něco pust." odsekl jsem a zamračil se. Vybral tedy první film který ho zaujal a pustil ho na televizi. K mému překvapení ale okamžitě zaujal místo na mém klíně a perverzně se usmíval. "Nemáš hlad?" zeptal se a svoje rty přiblížil nebezpečně blízko k těm mým. Jen jsem pokýval se zatajeným dechem. "Já taky." odpověděl a skousl si ret, zatím co svoji rukou bez váhání sjel na můj rozkrok.
Luhan
"Tak moc jsem tě zkazil." Zasmál se tlumeně pod návalem vzrušení, které jsem mu vyvolával třetím mé dlaně o jeho rozkrok. "Radši sklapni. Dnes udávám pravidla já." Z jeho překvapeného výrazu jsem nemohl vyčíst, jestli s tím souhlasí nebo ne. Mlčení znamená ano, a to byl také startovní výstřel pro mě. Chci mu ukázat rozkoš jakou ještě nezažil. To je má práce. Pomalu jsem mu začal rozepínat kalhoty. Začal se mi prsty dostávat pod tričko. Zastavil jsem ho. "Zlobíš." Plácl jsem ho po rukách a dál se věnoval své práci. Netrvalo dlouho a kalhoty ležely na zemi. Podle jeho těsných trenek jsem poznal, že jsem na správné cestě. Klekl jsem si před něj a začal opečovávat jeho podbřišek mými polibky. Pevně jsem skousl jeho citlivou kůži, když vložil své ruce do mých vlasů. Sykl bolestí a poslušně ji stáhl zpět. Jako dítě. Když bude hodný dostane odměnu, když bude zlobit, potrestám ho.
Nehodlal jsem to uspěchat, spíše ho potrápit. Na svých rtech jsem cítil, jak se jeho tělo chvěje, jak se mu stahují svaly při nutkání se mě dotknout. Nesmí a moc dobře si to uvědomuje. Prsty jsem lehce zahákl za lem Sehunových trenek a pomalu je dostával dolů. Avšak mé úmysly se změnily když jsem zaslechl jeho spokojené oddechnutí. Pohlédl jsem na něj, ten strach v jeho očích když si uvědomil, že jsem to zmerčil byl k nezaplacení. "Říkal jsi 'natáhni mi je prosím zpátky'?" Tak moc jsem ho provokoval. Dobře jsem si uvědomoval, že až skončím, tak mě potrestá pro změnu on. Bez výjimek. "Luhane prosím nedělej z toho celovečerní film." Naléhal. Nebyl jsem si jist jestli je naštvaný, nebo už je mu jeho erekce uvězněna v těsném prádle nepříjemná. Nechtěl jsem ho vidět jak se trápí, ale když ho poslechnu stane se z něj ten dominantní a můj trest příjde dříve než bych chtěl. "Udělám to tak, jak chci já." Výhrůžně jsem ho uhodil do stehna a dál ho opečovával svými doteky. Sehun se zklidnil a já tak mohl v klidu pokračovat. Jeho trenky jsem odhodil neznámo kam a hodil po Sehunovi hladový pohled, když se přímo přede mnou tyčil majestátní úd. Mé polibky začaly na vnitřní straně stehen a pokračoval jsem až do doby, kdy jsem ho, dnes poprvé, celý pohltil do svých úst. Sehunovo dlouhé zasténání úlevy mě donutilo se usmát a vytvářet chtěné vibrace pulzující v mých rtech. Mým úmorně pomalým tempem jsem si ho vyndal z úst a začal celou jeho délku obdarovávat polibky, či hrátkami mého jazyku na jeho vrcholku. Odměnou mi byly procítěné steny věnované jen a jen mě. Miloval jsem to. Jeho hlas mi způsobuje euforii v hlavě, které se nemohu nabažit. Jakoby se modré nebe zalilo barvou krve a stvořilo tak harmonicky fialovou, která kombinuje chtíč s pravou láskou. Cítí to v těchto situacích stejně? Nebo jsem snad jen naivní?
ČTEŠ
You made my life colorful (HUNHAN)
FanfictionBylo to ještě horší, seděl jsem na posteli a obličej si schoval do dlaní, nechtěl jsem si to přiznat, snažil jsem se stále obelhávat sám sebe, že je mi to jedno, že se mě to absolutně netýká, ale čím víc jsem se snažil, tím to bylo horší a já padal...