7. I try not to care

291 19 4
                                    

Sehun

"Možná bych o něčem věděl." zvedl jsem obočí na Luhana, který mi odpověděl vášnivým pohledem. Cítil jsem výhružné kopnutí pod stolem, Tao mi dával jasně najevo, že ví o co jde. "Najednou je tu nějaké teplo, nezdá se vám?" prohodil Tao jen tak do vzduchu. Luhan se začal dusit svým pitím a já se praštil rukou do čela. "Mě je celkem fajn." zapojila se Minsaki, která absolutně nepobírala situaci. "Seš si jistá?" zeptal se Lu se soucitným výrazem. "Nevypadáš moc dobře." zakroutil hlavou. "Vážně?" její naivita ho čím dál víc dostávala. Začal jsem Luhana vidět v naprosto jiném světle než doteď. Byl sarkastický a zákeřný, nevěřil jsem, že by toho někdo tak roztomilý byl vůbec schopen, a už vůbec jsem nechápal proč. To opravdu tak nesnáší Minsaki? Ale jaký má důvod. "Sehunnie!" jemně mě uhodila do ramene. "Opravdu vypadám tak špatně?" zeptala se s nešťastným výrazem tváře. Promnul jsem si spánky a probodl Luhana svým naštvaným pohledem, zrovna když se mu rozezvonil mobil.

"Ano Xiu? Jsem rád, že tě slyším." rozzářil se najednou. Dělal jsem, že mě jejich konverzace nijak neovlivňuje a projížděl galerii ve svém mobilu, abych si zkrátil čekání na jídlo. Minsaki se zatím opřela o moje rameno a svoji ruku položila na můj biceps, který polštářky svých prstů obdivivala. Nejradši bych byl, kdyby se na mě nelepila, aby na mě nemluvila a už vůbec by mi nevadilo, kdyby tu ani nebyla. Aspoň ne zrovna teď.

Ano Xiu, tak večer u tebe, těším se." položil hovor a pousmál se na displej. "To byl Xiu. Řekl, že by si se mnou chtěl promluvit. O nás." tyhle dvě slova zvlášť zdůraznil, aby se ujistil, že je slyšely i ostatní stoly, naštvalo mě to. Co po něm ten kretén zase chce?

"Hm? Říkal si něco?" zeptal jsem se Luhana s nevinným výrazem, i když jsem moc dobře věděl, o co šlo, ale moje arogance mi nedovolila to nechat jen tak. "Zrovna mi volal Xiumin. Řekl, že to chce mezi námi urovnat." odpověděl a do svého hlasu zapojil co nejvíc nadšení.

Luhan

"Pozor ať jde pak vidět i tvá přirozená barva kůže." Zasmál se Tao a přejel prstem po mém krku. "Myslím, že většina značek bude soustředěna trochu někde jinde." Zašeptal se svůdně a přitom pohlédl na Sehuna, který nás bedlivě sledoval. "Myslím, že už to déle nevydržím, půjdu tedy." Houkl jsem z ničeho nic, položil na stůl peníze a vyběhl směrem ke Xiuminovu domu.

"Jsem tu trochu dřív, doufám, že to nevadí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Jsem tu trochu dřív, doufám, že to nevadí." Usmál jsem se něj vřele a vstoupil. "Xiu, vážně mě to mrzí. Já nevím, jestli po tobě vůbec můžu žádat odpuštění." Omlouval jsem se a čekal na odezvu. Pohladil mě po tváři a spojil naše rty. "Už to neřešme." Zamumlal mi do rtů a prohloubil náš polibek. Začal jsem se mu dostávat pod triko svými prsty, abych cítil jeho vřelé tělo chvějící se pod každým mým dotykem. Dlaněmi jsem mu sjel až na zadek, který jsem pevně zmáčkl a z jeho úst se vydral první vzdech. Hned na to se našimi rozkroky otřel o sebe. Netrvalo dlouho a naše trička už se válely po zemi. "Počkej Lu, jdeme moc rychle." Vzdychal mi Xiu do ouška, přestože to on třel naše klíny zběsile o sebe. "Kouknem na film třeba ne?" Řekl jsem rozpačitě a rozdýchával celou situaci. Zdá se, že i přes náš vztah zdánlivě fungující i bez sexu ho oba až nepřirozeně moc potřebujeme. A vždy to tak bylo. "Xiu chci si to jen vyjasnit." Ozval jsem se po chvíli, když jsem se mu choulil na hrudi a koukal na film. "Ať se stane mezi námi cokoli, nebudeme už spolu. Nejde to." Mluvil jsem klidným a vážným hlasem. "Miluješ někoho jiného?" Zeptal se mě, aniž by na mě sklouzl pohledem, nechtěl to vědět a přesto se zeptal. Nerad ho vidím, když se trápí. "Ne tak docela. Ale někdo se mi líbí, to ano." Usmál jsem se na něj. "Nebuď kvůli mě smutný, nestojím za to, ano?" Vlepil jsem mu pusu na líčko a pevně mu stiskl ruku. "Chci abys byl šťastný Lu, to víš přece." usmál se na mě a pokračoval ve sledování filmu.

You made my life colorful (HUNHAN)Kde žijí příběhy. Začni objevovat