10. Forbidden love

289 21 2
                                    

Luhan

Zamýšlejíc se nad slovy, které vyšly ze Sehunových úst jsem nevědomě pokazil všechny kroky, které jsem jen mohl. Co mu chce vynahradit? "Luhane, dnes jsi jako by ti uletěly včely. Běž si odpočinout na lavičku." Trenér mě poslal si sednout, to se mi už dlouho nestalo. S mým nádherným výhledem přímo na Sehuna jsem se usmál a zamilovaně ho pozoroval. Tančil nádherně a vášnivě jako vždy. Ničí schopnosti nebyly na tak vysoké úrovni jako jeho. Očaroval by svým tělem kdekoho a já nebyl vyjímkou. 

Přicházela část tance ve dvojicích

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přicházela část tance ve dvojicích. Tancoval jsem s Taem a Sehun s Baekhyunem. Závidím mu to. Nejraději bych se s ním vyměnil, ale nestíhal bych Sehunovi. Baek byl pohledný drobný chlapec, ve kterém se toho skrývá mnohem víc, než ukazuje. Trochu jsem mu záviděl, že dokáže okouzlit všechny okolo. Bál jsem se, že se tak stane i u Sehuna. To nesmím dovolit. "Jsi moc nápadný." Bouchl mě do kolena Tao. Ani jsem si nevšiml, že mají pauzu, protože Sehun stále jen tančil a tančil. Jakoby mu nikdy neměla dojít energie. "Dobře." Odkašlal jsem si a nervózně odvrátil od Sehuna pohled. "Pro tvé neštěstí si toho všiml i Baek. Víš, jak moc rád tě provokuje." Tao měl pravdu. Pokud nechci, aby byl Baek v jeho blízkosti, neměl bych své sympatie dávat tolik na jevo. Ani jsem nestihl Taovi odpovědět a už zběsile tančili.

Po skončení hodin tance jsme se vydali na oběd. Dnes jsem si překvapivě pochutnal, akorát Tao ofrňoval nos. "Měl bys něco sníst." Pobídl jsem ho. "Dnes mi nechutná." Odpověděl a podepřel si rukou hlavu. "Navíc jdu po škole na oběd s Minsaki. Psala mi, že je to něco důležitého, tak doufám, že mi nebude hodiny brečet na rameni, že ji Sehun nevěnuje moc pozornosti." Vydechl umučeně Tao a čekal na mě až dojím. "Kde je vlastně?" Zeptal jsem se zvědavě a netrpělivě ho vyhlížel. Až jsem ho spatřil u stolu s Baekem opodál. Baek si mého pohledu všiml a chytl Sehuna za ruku.

 Baek si mého pohledu všiml a chytl Sehuna za ruku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 Neucukl. "Uklidni se." Varoval mě Tao, který si mé naštvané grimasy očividně všiml. "Baek prostě jen provokuje jako vždy a Sehun je absolutně stejnej. Jak malý děcka fakt. Že vás to furt baví. Když jsi byl s Xiuminem, alespoň jsem měl klid." Rozčiloval se Tao. "Co tím chceš říct?" Otázal jsem se. "Nic, jen že jsem nebyl ve zbytečném stresu." Zasmál se a dál se přehraboval v jídle. Chvíli jsem se snažil vzít si Taova slova k srdci, ale přeci jen se to ve mě časem zlomilo. "Baekhyune!" Okřikl jsem ho a vydal se jeho směrem. "Nějaký problém Luhane?" Zasmál se. "Jo, co ty ruce?" Frkl jsem na něj "Nemůžu držet svého přítele za ruce?"

You made my life colorful (HUNHAN)Kde žijí příběhy. Začni objevovat