פרק 2

1.5K 49 1
                                    

--------חודש לפני-------

" נו יעל אנחנו מאחרות" צעקתי בעודי עומדת לצאת מהבית , " רגע רגע, גם ככה אני לא רוצה ללכת" היא נזפה בי , יעל היא החברה הטובה שלי כבר מכיתה ז' , אנחנו עומדות לסיים עוד מעט י"ב , אני והיא החלטנו להתגייס ביחד ואחרי הצבא ניסע לברזיל לטייל .
" אבל אני לא רוצה לאחר " צעקתי עליה שוב
" טל מה את לובשת?" היא שאלה אותי פעורת פה , מה היא רוצה התלבשתי יפה , שמתי חצאית מיני קטקטנה וחולצה שחורה , טוב לא בדיוק חולצה זה היה נראה כמו חזיה שחורה ולא חולצה אבל למי אכפת אני לא שמה על אף אחד .
" מה אני כמוך סבתא ?" השבתי לה וחייכתי
" אוי בא לי להרוג אותך " היא אמרה בשיניים חורקות .

" תקשיבי אני הולכת להפנט את הבנים היום" אמרתי מרוצה מעצמי , היינו בכניסה של המועדון , לפני שנכנסנו סידרתי את החולצת חזייה שלי , עשיתי מחשוף יותר גדול ממה שהיה והרמתי טיפה את החצאית כך שיראו את החוטיני האדום והלוהט שלי.
תפסיקי להתנהג כמו זונה" נזפה בי יעל
" אוי סבתא די כבר" זלזלתי , אני קוררת לה סבתא בגלל שהיא כל כך לא משוחררת , היא ילדה של שנות ה0 לדעתי , לא מבינה כלום אבל אני חולה עלייה , היא חברה טובה שלי .

"שיאלוהים יעזור לי מה זה הדבר היפה הזה?" שאלתי פעורת פה בעודי מצביעה על בחור שיושב ליד הבר לבד והוא נראה קצת עצוב .
" את ממש לא הולכת אליו" אמרה יעל ותפסה בידי " נו די, אני רוצה אותו" אמרתי והשתחררתי ממנה וברחתי מהר משם " עוד פעם את משאירה אותי לבד" היא צעקה לעברי .
  "אוי סליחה לא שמתי לב " אמרתי ושיקרתי , נתקלתי בבחור בטעות , בעצם לא בטעות עשיתי זאת בכוונה כדי לפתח בנינו משהו .
" זה בסדר , אל תדאגי " הוא אמר בשקט והסתובב , " אז אתה פה לבד?" נפלט ממני , אבל אני שמחה ששאלתי אותו " כן " הוא ענה לי וחייך חיוך מאולץ , " בוא נעלה למעלה" קרצתי לו כמו שובבה , הוא הבין מה אני רוצה כי בקומה למעלה עולים לשם רק כדי לעשות אהבה כמו אני קוראת לזה .

" אחחח , אחחח , אהה " התחלתי לגנוח שהבחור נישק אותי וליטף לי את כל הגוף , אנחנו בקומה השניה בשרותים של הבנות , יש פב מלא אנשים כמונו שבאו להנות להם , אני שומעת הרבה גניחות וצעקות בכל השרותים .
הבחור התחיל לנשק אותי בחזה ולאט ולאט הוא ירד לבטני וליקק אותה ואז ירד עוד טיפה שאני כבר הייתי על סף החרמנות שלי , הוא נעצר והפסיק לנשק אותי " למה הפסקת ?" שאלתי אותו לא מבינה " אתה לא רוצה להכיר אותי קודם?" הוא שאל אותי , זה קצת הפתיע אותי ,איזה בחור שואל באצמע דבר כזה את לא רוצה להכיר אותי קודם.
" לא אכפת לי מי אתה רק תעשה אותי" צעקתי לו בעודי לוקחת את ידו ומניחה אותה על איבר מיני , ראיתי איך הוא נהנה מזה , אבל ראיתי גם בעיניים שלו עצב , כאילו הוא פה בשביל לשכוח ממשהו.
" אהה אהה אחח אחח כן .. כן.." צעקתי כשהוא זז בתוכי , " אל תפסיק , תקפץ עליי " אני צועקת לו ולא אכפת לי שאחרים שומעים אותי .
הוא היה אדיש כל כך ואני לא אהבתי את זה אז התהפכתי ועליתי עליו , עכשיו אני יושבת על האיבר שלו , זה נכנס ואני הרגשץי בשמיים , התחלתי לקפץ ולזוז במהירות
הגעתי כבר לשיא שלי וגמרתי ואז הוא גמר אחרי כל הנוזל שיוצא לו שוטף לי את האיבר .

נמאס לי מבית ספר אבל למזלי רק עוד חודשיים וסיימתי לתמיד .
שבועים עברו מאז שקיימתי יחסי מין, עם הבחור שפגשתי במועדון , שבועיים כבר אני מקיאה , וכל שניה בחילות תוקפות אותי , המחזור שלי מאחר , והלחץ שלי עולה . 


מי שרוצה שאמשיך תצביעו
אתם הולכים להתמכר לספר , אני מבטיחה לכם

אני עוד צעירהWhere stories live. Discover now