פרק 20 ואחרון

774 47 11
                                    

עד לפני שנייה הייתי שבורה, חשבתי שסוף העולם הגיע , אבל ג'וני נתן לי להרגיש שאני והתינוקת שלי נצא חיות ואף אחת מאיתנו לא תמות, אנחנו נחייה וניהיה משפחה, אני אלחם בשביל זה, אני לא אתן למוות לקחת אותי או את התינוקת שלי .
הרופאים הגיעו לחדר , ואחד הרופאים התקרב לעברינו ושאל " את מוכנה?"  החזקתי בידו של ג'וני כל כך חזק ועניתי " כן" ג'וני נישק אותי בשפתיים ואז אמר " אני מחכה לך פה, שתצאי מהניתוח אני אציע לך נישואים ואהפוך אותך לאישתי האחת והיחידה" .
הרופאים לקחו אותי לחדר הניתוח ושם הם הזריקו לי חומר הרדמה ואט אט עיניי נעצמו.

------------------------------------------------------

פתחתי את עיני והרגשתי סחרחורת והרגשתי כל כל חיוורת , לא הרגשתי את הגוף שלי, דמות של גבר רץ אליי והסתכל עליי, " טל , התעוררת" שמעתי אותו אומר ומחייך, ניסיתי להרים את עצמי מהמיטה ולהבין איפה אני ומה אני עושה פה... ניסיתי להזכר והרגשתי מטושטשת, "טל זה אני , ג'וני" נשמע שוב פעם הקול של הדמות , "ג'וני? " שאלתי ואז ברגע אחד הכל חזר אליי, פתאום הבנתי מה אני עושה פה ולמה אני כאן, מיד שלחתי את ידי אל הבטן שלי ובדקתי אם התינוקת שם, אבל היא לא הייתה שם, "ג'וני, איפה התינוקת שלי?" התחלתי לצרוח, " טל, טל תרגעי, אני אסביר לך הכל " אמר ג'וני להחזיק אותי בחוזקה, " מה תסביר לי? היא לא שרדה נכון? תגיד לי את האמת!!" דרשתי ממנו , ניתקתי את כל החוטים שהיו מחוברים אליי וקמתי מהמיטה עם כל הכאב שחשתי באותו הזמן, אבל שקמתי מיד התמוטטתי על הריצפה, " איפה התינוקת שלי?" צעקתי ודמעות חמקו מעיני . " טל, היא בסדר, שתיכן שרדתן" ג'וני אמר פתאום,
"מהה? " שאלתי ובקשתי ממנו שיגיד לי שוב, הרגשתי שאני חולמת שזה לא אמיתי, "מה ששמעתי עכשיו אמיתי? " ? שאלתי שוב ו ניסיתי לקום אבל שום פעם נפלתי לרצפה ," טל תרגעי, היא בסדר היא בחדר תינוקת , את צריכה לחזור למיטה ואז אספר לך מה קרה ואיך ניצלתן" אמר ג'וני ועזר לי לקום ואס החזיר אותי למיטה . " קודם אני רוצה לראות אותה , תביא לי אותה , בבקשה " התחננתי אליו, " אני מאוד שמח שהתעוררת, אני אגיד לאחות שתביא לך אותה " אמר ג'וני ייצא מהחדר להביא את התינוקת שלי, היא חייה , היא לא מתה , גם אני חייה , איך זה יכול להיות? האם זה חלום? אן אני אתעורר פתאום ואגלה שזה חלום, כדי להיות בטוחה שזה לא חלום צבטתי את עצמי , ואכן זה לא  חלום ,זה באמת אמיתי.
מחוץ לדלת שמעתי תינוקת בוכה קמתי מיד בבהלה וניסיתי לגשת לדלת אבל לא הצלחתי, ג'וני רץ אלי ותפס אותי לפני שנפלתי " טל יפה שלי, הנה התינוקת היא יפה כמוך ודומה לך , היא מלאך קטן" הוא אמר ונישק אותי, לאט לאט התקרבתי בעזרתו של ג'וני אל התינוקת וסוף סוף ראיתי אותה, היא כל כך קטנה ולבנה, שיערה ארוך ודומה לשלי, יש לה את העיניים של אמא שלי,היא מזכירה את אמא שלי, " היא דומה לאמא שלי" אמרתי והחזקתי אותה בזרעותיי , דמעות חמקו מעיני והרטיבו את הלחי של התינוקת . " טל, למה את בוכה, את צריכה להיות שמחה "  אמר ג'וני לעזר לי לשבת, " היא מזכירה את אמא שלי, היא קופי אמא שחי, בגלל זה אני בוכה, היא דומה לאמא שגירשה אותי מהבית , בגלל זה אני בוכה" השבתי לג'וני ונשקתי את התינוקת שלי, " "מתוקה שלי, לא משנה מה ,אני בחיים אל אנטוש אותך, לא אתן לך לעבור מה שאני עברתי,איהיה לך האמא הטובה ביותר" אמרתי וחייכתי אליה, היא תפסה לי באגודל, " ג'וני, תראה, היא מחזיקה לי באגודל" אמרתי והתלהבתי . ג'וני נישק אותי ואז את התינוקת שלנו, אתן הדבר הכי יקר שיש לי, אני אשמור ואגן עליכן מכל דבר רע " אמר ג'וני ואז ירד על הברכיים, לא הבנתי מה הוא עושה, " ג'וני מה אתה עושה?" שאלתי " את זוכרת מה אמרתי לך לפני שנכנסת לניתוח? , אמרתי לך שתצאי מהניתוח אני אציע לך נישואים, אז אני רוצה להציע לך עכשיו " אמר ג'וני והוציא מכיסו טבעת משובצת ביהלומים, " ג'וני" אמרתי ולא הצלחתי לעצור את הדמעות שלי, " טל נחמיאס, אהובה שלי, האישה של חיי, האם תתחתני איתי?" הוא אמר , " כן, כן כן" אמרתי , זה היה הרגע הכי יפה בעולם, הלב שלי היה על מאתיים, עוד שניה שמעו את הדפיקות. " ג'וני, שם את הטבעת בעדינות על הצבע שלי ונישק אותי באצבע . שמתי את התינוקת במיטה שלה , ופשוט חבקתי בחוזקה את ג'וני, והתחלצי לנשק אותו בכל הפרצוף, זה היה הרגע המאושר בחיי, " אני כל כך אוהבת אותך" לחשתי לו באוזן , " ואני הכי אוהב אותך אישתי לעתיד" הוא אמר ונישק אותי בשפתיים.

אני והבת שלי ניצלנו ממוות , ו עכשיו אני נשואה, אין דבר שיותר טוב מזה.
היום אני יוצאת מהבית חולים, לבית החדש שלנו, ג'וני קנה כבר בית בזמן שאני הייתי בתרדמת, רצה לעשות לי הפתעה.
בנסיעה לבית החדש, אמרתי לג'וני לעצור את האוטו בצד , " מה קרה הכל טוב?" הוא שאל אותי, "כן הכל בסדר, אני אביא לך כתובת, את יכול לנסוע לשם לפני שניות לבית שלנו?" שאלתי אותו, "כן בטח, אבל לאן זה?" שאל ג'וני עם מבט בררני, " זה משהו שאני חייבת לעשות לפני שאני מתחילה בחיים חדשים" עניתי. 
כל הנסיעה חשבתי, מה אגיד לאנשים האלה שאסע אליהן עכשיו, חשבתי איך להוציא במילים את הרגשות שלי, איך להסביר להם כמה הם פגעו בי וכמה דברים עברתי .

ירדנו מהאוטו יחד עם התינוקת, בקשתי מג'וני שיבוא אותי. בכניסה לכתובת, רשום " משפחת נחמיאס", ג'וני שם לב לזה, והבין איפה אנחנו, " טל? את בטוחה שאת רוצה לעשות את זה?" הוא שאל בעודו תופס בידי, " כן, אני חייבת, אני חייבת לסגור את המעגל הזה לפני שאני מתחילה בחיים חדשים" אמרתי לג'וני בעודי מחזיקה בעגלה של התינוקת שלנו.
ליד הכניסה של הדלת, נעצרתי ולא זזתי לכמה שניות ספורות, ואז לקחתי נשימה ארוכה ודפקתי בדלת, "רגע" נשמע באוזניי קול מוכר, הלב שלי התחיל לדפוק בחוזקה, כל כך נבהלתי ששמעתי את הקול המוכר הזה, זה היה הקול של אמא שלי. " מי זה על הבוקר" היא אמרה ופתחה בחוזקה את הדלת. פתאום היא קפאה במקום, לא מאמינה למה שהיא רואה מולה , התאפקתי כל כך לא לבכות, התאפקתי כל כל לא להשבר . " מה קורה פה, כמה זמן לוקח לפתוח את הדלת" נשמע מהבית עוד קול מוכר , זה היה אבא שלי , הוא ניגש לדלת ושם לב שבתו שהוא גירש עומדת מולו. שניהם עמדו המומים פעורי פה," היי אמא ואבא" אמרתי
הן לא ידעו מה להגיד ואיך להתנהג . " תכירו, זאת הבת שלי, זאת שבגללה גירשת אותי מהבית, ילדתי אותי לפני שבוע, אבא תסתכל עליה תראה" אמרתי בעוד שדמעות זולגות מעיניו וקולי נחנק ", תסתכל, למי היא דומה, היא דומה לאמא , היא דומה לסבתא שלה" אבא שלי ניגש אל העגלה והסתכל עליה, פניו נהפכו לאדומים, אמא שלי התחילה לבכות, למרות כל מה שהיא עשתה לי ולמרות מה שעברתי בגללם, נשבר הלב לראות אותה בוכה ,אבל לא הראיתי לה את זה , עשיתי כאילו זה לא מזיז לי, " טל, בתי " היא אמרה וניסתה  לגשת אליי " אל תקראי לי בתי, אני לא הבת שלך" תקפתי אותה , " טל" אמר ג'וני ותפס בידי "ג'וני זה בסדר, זה מגיע לה " אמרתי למרות שבפנים מאוד כאב לי עליה . " תכירו זה ג'וני אבא שלי בתי, הארוס שלי " אמרתי ואז הוספתי " תראו הנה הטבעת" הראיתי להם בעודי מנגבת את דימעותי. " באתי לפה , כדי שתראו את הנכדה שלכם, היא תגדל עם הידיעה שיש סבא וסבתא, ואני אפשר לה אם תרצו להפגש איתה פעם ב.. אבל אתם לא ההורים שלי, אני לא מחשיבה אותכם כאל ההורים שלי " ולקחתי את הבת שלי מהם ויצאתי מהבית , התחלתי ללכת לכיוון האוטו וג'וני בא אחריי . ומשם נסענו לבית שלנו להתחיל מחדש חיים נורמלים חיים עם משפחה חדשה , חיים טובים,עם בעלי לעתיד והבת שלנו.








וזהו הסיפור הגיע לקיצו, אבל אני אעשה עונה שניה בקרוב .
תצביעו ותגיבו מלא מלא.
נהניתי מאוד לכתוב ולעלות פרקים !!!

אני עוד צעירהWhere stories live. Discover now