לא שכחתי שיש לי מחר את הבדיקה ואני יודעת שג'וני יהיה שם. הוא בטח ינסה להחזיר אותי הביתה אבל אני לא אחזור, הוא יכול להשגיח עליי מהמלון, וגם ככה אני לא צריכה השגחה , זה כולה הריון .
יום למחורת , קמתי לבוקר שקט ורגוע , סוף סוף בלי הצעקות של חברה של ג'וני.
אני מאוד מקווה שג'וני לא יביא אותה היום לבדיקות שלי , כמו שהוא עושה בכל הפעמים.____________________________________
"בוקר טוב טל" נשמע לפתע קולו של ג'וני מאחוריי. " היי" אמרתי בשקט והסתובבתי בחזרה . היינו בחדר ההמתנה , חיכינו עד שהרופא תקרא לנו.
היה שקט של נבוכה בחדר ההמתנה. אני לא דברתי וגם ג'וני לא דיבר. אני העסקתי את עצמי עם המגזינים שהיו בשלוחן ואילו ג'וני הסתכל סביב החדר ובוחן כל דבר ומדי פעם מסתכל עליי ואז מפסיק ברגע שאני שמה לב.
" איפה ישנת אתמול? זאת אומרת אחרי שעזבת את הבית שלי" שאל לפתע ג'וני ושבר את השקט המוחלט שהיה בחדר. הרמתי את עיניי מהמגזין והסתכלתי עליו " ישנתי במלון" השבתי לו וחזרתי למגזין.
" אני מאוד מצטער על אתמול, זה לא מגיע לך " אמר ג'וני והתנצל בפני חברתו. " זה בסדר, זה לא אשמתך שלחברה שלך אין לב" נפלט לפתע מפי . הוא הסתכל עליי מאוד מופתע. ואז הבנתי מה אמרתי הרגע . " סליחה לא התכוונתי, זה פשוט נפלט לי" אמרתי והתנצלתי בפניו . הרגשתי הקלה אחרי שאמרתי את זה . אבל בסהכ אמרתי את האמת.
" זה בסדר, את צודקת, לפעמים היא מתנהגת כאילו אין לה לב " הוא אמר והצדיק אותי . לא שמנו לב שחברתו של ג'וני ליד הדלת מקשיבה לשיחה שלנו . " כל הכבוד ג'וני, אז אתה מלכלך עליי עם הזונה שלך אה" היא אמרה בכעס והתקדמה לעברנו. " תדברי יפה אליה , ומה את עושה פה? את לא אמורה להיות בבית?" אמר ג'וני בכעס. פתאום המבט בעיניו השתנה הוא היה שונה . נראה לי אתמול אחרי שהלכתי היה להם ריב גדול.
" אז הזונה שלך מלכלכת עליי יחד איתך , יפה מאוד " היא אמרה והסתכלה עליי . " לא מספיק לך שגררת אותנו למצב הזה אז עכשיו את רוצה להרוס את הקשר שלי ושל ג'וני? זה מה שאת רוצה נכון?" היא צעקה עליי , לא ידעתי מה לענות. כל כל התאפקתי לא להתחיל לבכות עכשיו . " את זאת שהרסת את הקשר שלנו, טל בכלל לא קשורה לזה!" אמר ג'וני והרחיק אותה ממני.
הוא אמר לה ללכת שם אבל היא לא רצתה ללכת היא נשארה שם . צועקת ולא מפסיקה לקלל אותי. אני קמתי ממקומי ובאתי לצאת החוצה אך לפתע ג'וני תפס בחוזקה בידי ועצר אותי ואמר " טל, בבקשה אל תכלי , תשארי" ואז הוא פנה לחברתו והוסיף " תלכי מפה לפני שזה יהיה הסוף של הקשר הזה, לכי מפה!" הוא אמר את זה בצורה מאוד מדוייקת והדגיש כל מילה כדי שהיא תבין שהוא באמת מתכוון לכל מילה שהוא אמר . היא הסתגלה עליו פעורת פה לא מאמינה למה שהוא אמר לה עכשיו . היא יצאה מהחדר ההמתנה בכעס בעודה ממלמלת " את עוד תשלמי על מה שעשית " .
" אני מאוד מצטער שאת עוברת את כל זה שוב , אני לא יודע מה קורה איתה . חשבתי שהיא תשתנה , אבל אני רואה שזה יקרה לעולם" אמר ג'וני ועזר לי להתיישב בספסל ההמתנה.
הרופאה קראה לנו סוף סוף וניגשנו אליה .
" שלום לכם" היא אמרה וקיבלה את פנינו עם חיוך.
הרופאה ביקשה שאוריד את החולצה ואשכב על המיטה ואז היא ביקשה מג'וני שיחזיק לי את היד . כי מה שהיא עושה עכשיו הולך להיות קצץ כואב. עשיתי את מה שהיא ביקשה . קצת התביישתי שאני רק עם חזייה ובטן ענקית וג'וני לידי . אבל לג'וני זה לא הזיז הוא רק חייך אליי ואמר שהוא איתי עד הסוף.
הוא כל כך נחמד אליי ואני מאוד רוצה להגיד לו כבר מה אני מרגישה , אבל אין לי אומץ , אני מפחדת שזה יהרוס לנו את הקשר ואז זה מאוד יקשה עלינו לגדל את הילדה." לאן את הולכת עכשיו?" שאל אותי ג'וני בדיוק שיצאנו מהבית חולים. " אני הולכת למלון. לנוח קצת" השבתי והמשכתי להתקדם. " חכי לאן את רצה " הוא אמר והתקדם לעברי. " אני אקח אותך עד לשם , חבל שתוציאי סתם כסף על מונית" הוא הוסיף והוביל אותי אל הרכב שלו.
" תודה, וסליחה שאני מטרידה אותך כל הזמן" אמר בשקט בעודי מנסה לחגור את עצמי אבל לא מצליחה בגלל הבטן הגדולה שלי . " תני אני אעזור לך" אמר ג'וני ועזר לי לחגור . שהוא סיים מבטנו נפגשו אחת בשניה והייתה דממה לכמה שניות ספורות. רציתי כל כך לנשק אותו כמעט נישקתי אותו, זה היה רגע מושלם . ג'וני תפס בידי והמשיך להסתכל אל תוך עייני ואני אל תוך עייניו . הרגשתי איך השניקה שכל כך חיכיתי לה מגיעה עכשיו . אנחנו כל כך קרובים שעוד שניה שפתנו נוגעות זו בזו .
YOU ARE READING
אני עוד צעירה
Romance#חלק אחד : ממסיבה לגיהנום " לא אכפת לי מי אתה רק תעשה אותי" דרשתי ממנו אילו ידעתי שהדבר הזה הולך להרוס לי את החיים בחיים לא הייתי עושה את זה ! קוראים לי טל, תלמידת י'ב , בעצם כמעט סוף י'ב בעתיד אני מתכננת להיות עורכת דין ולעזור לאנשים חפים משפע...