פרק 25,

530 36 1
                                    

נתתי את המעטפה לג'וני ושאלתי " ממי זה יכול להיות" ג'וני פתח את המעטפה ואז אמר " זה מלין" ואז הסתכל עליי במבט מוזר " מה היא רוצה עכשיו?" שאלתי , בואי נקרא ונראה " לג'וני וטל היקרים, לאחר מה שטל אמרה לי בבוקר הבנתי שאני רודפת אותכם סתם, ושאני מפריעה לכם בחיים, הבנתי שאני צריכה להמשיך הלאה ולא להפריע לכם להתחתן לכן החלטתי שאני רוצה לעשות אתכם שלום ואוליי נהיה שכנים טובים או חברים אפילו .... נ"ב אני מצטערת על מה שעשיתי לכם ובגלל זה אני מפצה אותכם , אני מזמינה אותכם מחר לארוחת ערב אצלי בבית אני מקווה שתגיעו "






"ג'וני, מה קורה פה?"  שאלתי לא מבינה כלום, "מה היא זוממת עכשיו?" מילמל לעצמו ג'וני .
"לין לא בן אדם שמוותר מהר, היא בטח זוממת משהו" הוסיף ג'וני , למרות שאני מסכימה עם ג'וני, ולמרות שאני יודעת שלין בחיים לא תשתנה , שכנעתי את ג'וני שבכל זאת נילך אליה ונבדוק מה היא רוצה.
" את בטוחה שאת רוצה שנילך לשם?" שאל ג'וני והתקרב אליי, " כן מאמי, יש לי תקווה שאולי היא תשתנה והכל יהיה טוב" השבתי לג'וני. " טל, אני פשוט לא רוצה שהיא תגיד משהו שיפגע בך , אני מפחד שתפגעי יפה שלי" אמר ג'וני ושיתף אותי בפחדיו, זה מאוד שימח אותי לדעת שהוא רוצה להגן עליי. " אני כבר הפסקתי להפגע ממנה, אני עכשיו יותר מרחמת עליה" אמרתי לג'וני ונישקתי אותי בשפתיו.

ג'וני חזר מעבודה מותש , אנחנו לקראת סוף שנה וגם מתארגנים לחתונה, ג'וני תמיד בעבודה מתעסק בניירות ובעסקים ובניסעות כל הזמן ואנחנו בקושי מבלים יחד.
היום החלטתי לבקש מג'וני משהו שאולי קצת לא ימצא חן בעיניו אבל אני חייבת לנסות.
ג'וני נכנס להתקלח ואני הלכתי למטבח להכין לו ארוחת ערב, ליעדי הלכה לישון מוקדם היום וזה משאיר אותי ואת ג'וני לבד סוף סוף.
אחרי בערך חצי שעה של מקלחת ג'וני החליט לצאת מהמקלחת , הוא יצא עם מגבת והתקדם לעבר המטבח, בגלל העבודה ובגלל הזמן המוגבל שיש לנו, שכחתי כבר איך גוםו של ג'וני נראה, עכשיו אני שמה לב ונזכרת שהגוף שלו מחוטב וסקסי.
" איפה החבאת את הגוף הזה" שאלתי עם חיוך ערמומי, " מה זה?" אמר ג'וני והוריד מעליו את המגבת, " מה אתה עושה? ליעד יכולה להתעורר כל רגע" נזפתי בו וצחקתי, " בואי בואי לפה" אומר ג'וני בעודו מתקדם אליי.
ג'וני בא אליי והרים אותי למעלה שרגליי סביב גופו, הוא לקח אותי לחדר שלו , כיבה את האור הגדול והדליק את האור הקטן, " איזה רומנטי" אני אומרת תוך כדי, ג'וני מביט אלי , מחייך ואז שם אותי על המיטה, פיסק לי את הרגליים, הפשיט אותי מחזייה ועד תחתונים , נשארתי ללא בגדים, ג'וני נעצר לרגע ואז פשט מעליו את בגדיו ועמד מולי עירום לגמרי, הוא התקרב מאוד לגופי ויכולתי להרגיש את דפיקות הלב שלו ואת חום גופו שעושה לי כל כך טוב.
הרגשתי את ידיו של ג'וני עוברים בכל חלקי הגוף שלי, מלטפים ולפעמים צובטים .
לאט לאט הרגשתי שמשהו חודר לתוכי , נאנחתי לרווחה ונתתי לג'וני לעשות בי כל שברצונו.
זה היה מדהים , כבר מלא זמן לא שכבנו .
" הייתה מדהים" אמרתי לג-וני בעודי מכסה את עצמי עם השמיכה, " את היית סקסית" השיב לי ג'וני ונכנס יחד איתי לשמיכה. " רוצה סיבוב נוסף? שאל ג'וני וחייך אליי , החזרתי חיוך ועניתי " כן" .

הנה עוד כמה שעות מגיע הערב, בעצם מגיע הארוחת הערב שהוזמנו אליו אצל לין האקבית המשוגעת של ג'וני .
אני מקווה שהיא התכוונה לכל מילה שהיא כתבה במכתב, אני מקווה שהיא באמת רוצה להשתנות.
ג'וני ואני נכנסו להתקלח ביחד וגם עשינו כייף בתוך המקלחת ואז יצאנו להתארגן לארוחת הערב.




אני עוד צעירהWhere stories live. Discover now