העבודה הסתדרה לי , והבטן שלי ממשיכה לגדול, הרגשתי אושר גדול שיש לי תינוק בבטן אומנם אני צעירה אבל אני אצליח להתמודד עם זה!
מחר אחרי ביקור אצל הרופאה אני אתחיל לחפש את הבחור ההוא שפגשתי בבר .
-----------------------------------------------------------"בואי תשכבי כאן" הורתה לי הרופאה ואני עשיתי את מה שהיא אמרה .
היא הרימה את חולצתי למעלה ובטני המנופח נגלה לעיני והפעם הוא נראה גדול יותר . הרופאה מרחה ג'ל על הבטן ומיששה אותה עם מכשיר אחד שהציג את העובר על צג המסך של המחשב . ראיתי יצור קטן וחמוד , דמעות חמקו מעיניי , התרגשתי נורא וגם נהייתי עצובה בגלל שהבנתי שיש מצב שהבן שלי יגדל בלי אבא . אני חייבת למצוא אותו, את הבחור מהבר."היא בת " אמרה הרופאה וחייכה אליי ,
" באמת?" גמגמתי מאושר , אין לי כלום עכשיו גם לא משפחה והתינוקת היא הדבר היחיד שיש לי ואני אעשה הכל בשבילה גם אם זה אומר לוותר על כל מה שחלמתי עליו .נסעתי אל המועדון שבו פגשתי את הבחור בתקווה למצוא שם משהו שקשור אליו , משהו שיוביל אותי אליו .
" סליחה" אמרתי לברמן של המועדון שנראה קצת רדום. " סגור עכשיו" הוא אמר והתקדם אליי " אני יודעת , אני מחפשת מישהו " אמרתי בשקט והורדתי את ראשי " נו את מי את מחפשת?" הוא שאל מנסה לעזור " אני לא מכירה אותו, ראיתי אותו רק פעם אחת פה במועדון הזה " הסברתי לאט ובשקט " מתוקה מגיעים לפה הרבה אנשים , אז לא נראה לי שאני יכול לעזור לך" הוא אמר מאוכזב , ראיתי בעינו שהוא רצה לעזור , נראה לי גם הוא הבין למה אני מחפשת את אותו הבחור הזה , הוא לא הפסיק להסתכל לי על הבטן כנראה הוא הבין למה אני פה." אני זוכרת שהבחור ישב כאן בבר מלא זמן והוא היה נראה עצוב , כאילו הוא בדיכאון" פלטתי מהר בתקווה שהוא מכיר אותו או ראה אותו . " אולי את מתכוונת לג'וני?" הוא שאל , "אני לא יודעת איך קוראים לו " השבתי , " אני זוכר שהיה פה מישהו בשם ג'וני והוא ישב כאן מלא זמן בדיכאון אבל אחר כך לא ראיתי אותו, ששאלתי אנשים איפה הוא , אמרו לי שהוא עלה לקומה למעלה עם מישהי . זהו, זה כל מה שאני יודע" הוא הסביר לי לאט וברור ואני כל כך שמחתי שהוא מכיר את הבחור הזה את ג'וני " כן , אני הייתי איתו למעלה , אתה יודע אולי איפה אני יכולה למצוא אותו?" שאלתי בהתלהבות , " כן אני יודע איפה הוא גר , חכי רגע אני ארשום לך את הכותבת שלו " הוא הביא דף ועט ורשם לי את הכותבת שלו , באותו הזמן לא הייתה מישהי שיותר מאושרת ממני , אני אמצא את האבא של התינוקת שלי , היא תגדל בידיעה שיש לה אבא.
אחרי שהודיתי לאיש שעזר לי יצאתי מהר ולקחתי מונית לכותבת של ג'וני .
כל הנסיעה חשבתי הרבה , אם לא יקבל את זה שאני בהריון ממנו? אם הוא לא יזכור אותי? ומה אם הוא לא ירצה שהבת שלי תכיר אותו?
אני מקווה שיש לו לב טוב . אני לא מתכוונת להרוס לו את החיים . אני רק רוצה שהבת שלי תגדל בידיעה שיש לה אבא." הגענו גברתי" אמר נהג המונית ופתח לי את הדלת. " תודה" אמרתי והושטתי לו שטר וסימנתי לו שישמור את העודף .
וואו לג'וני הזה יש בית ענק , נראה לי המצב שלו מאוד טוב . הבית שלו סביב גדר והדלת כניסה היא חשמלית צריך להקיש קוד בשביל להכנס לשם . נראה שיש לו חיים תותים.
פחדתי כל כך לדפוק בדלת, פחדתי מהתגובה שלו , פחדתי שהוא יגרש אותי .
YOU ARE READING
אני עוד צעירה
Romance#חלק אחד : ממסיבה לגיהנום " לא אכפת לי מי אתה רק תעשה אותי" דרשתי ממנו אילו ידעתי שהדבר הזה הולך להרוס לי את החיים בחיים לא הייתי עושה את זה ! קוראים לי טל, תלמידת י'ב , בעצם כמעט סוף י'ב בעתיד אני מתכננת להיות עורכת דין ולעזור לאנשים חפים משפע...