פרק 9

815 49 5
                                    

לפתע נשמע צלצול טלפון שקטע את המחשבות שלי . קמתי מהר ניגבתי את הדמעות וחפשתי בתיק את הפלאפון שלי , מופיע על הצג מספר שאני לא מזהה אבל מספר מוכר . " הלו " עניתי בעוד שקולי נחנק משום סיבה. " היי, זה ג'וני " נשמע קולו של ג'וני מהצד השני של הקו . " היי" השבתי , " התקשרתי כדי לספר לך מה החלטתי בנוגע לילדה " זה קצת הפתיע אותי , לא חשבתי בכלל שהוא יתקשר . הוא נראה לי ילד שלא אכפת לו מכלום רק מכסף. " נו אז מה החלטת" שאלתי והתיישבתי בקוצר רוח.

____________________________________

אני מחכה שג'וני יגיד לי כבר מה הוא החליט. אני מאוד בלחץ . מה יקרה אם הוא יגיד שהוא לא רוצה שום קשר אל הילדה? " הלו , את שם?" הוא שאל וקטע את מחשבותי . " כן.. כן אני פה" עניתי ונערתי את ראשי כדי לצאת מכל המחשבות. " אני מנסה להגיד לך מה החלטתי ואת לא מקשיבה " הוא אמר והוסיף " בכל מקרה , החלטתי כן לנסות להיות אבא של הילדה . אבל שזה לא יפריע לי וחברה שלי ושלא יעשה לי באלגן בחיים ." וואו זה הפתיע אותי מאוד, אז יש לו לב בסופו של דבר . " יופי אני מאוד שמחה ואל תדאג לא נהרוס לך את החיים . רק תיהיה אבא בשביל הבת שלנו." השבתי עם חיוך למרות שהוא לא רואה את זה. " טוב. אז במה את צריכה עזרה? " הוא שאל מהצד השני של הקוו . "כרגע אני מסתדרת , תודה" השבתי לו בקול נימוס. " טוב, אם תצטרכי משהו תפני אליי" הוא אמר ונשמע שהוא מחייך קצת סופ כל סוף. " מחר יש בדיקות אולטראסאונד ואם אתה רוצה להצטרף תתקשר אלי בבוקר" הצעתי לו . שיצטרף מה הבעיה, הוא אמר שהוא ישתדל להיות אבא אז ככה מתחילים אמרתי בליבי . " אני קודם צריך לדבר עם חברה שלי " הוא אמר וניתק ואני הלכתי לישון קצת.

במקום שעון מעורר, העיר אותי צלצול טלפון מג'וני. מששתי עם ידי בכל מקום עד שמצאתי את הטלפון. " הלו" עניתי בקול צרוד " הערתי אותך?" שאל ג'וני " לא, גם ככה הייתי אמורה לקום עכשיו" השבתי . " טוב, אני אבוא איתך לבדיקה, גם חברה שלי באה " הוא אמר . החברה הזאת שלו נדחפת לכל מקום. אני לא אוהבת אותה . ממש רואים שהוא הסמרטוט שלה. " טוב ניפגש שם בשמונה וחצי" אמרתי וניתקתי.

יש לי שעה וחצי להתארגן. נכנסתי להתקלח במים קרים. מאז שאני בהריון אני מתקלחת רק במים קרים. לפני זה הייתי שונאת מים קרים.
ההריון הזה שינה את הגוף שלי. השמנתי נורא ואני כל הזמן חיוורת. פעם חשבתי שהריון זה קל, אבל עכשיו שאני רואה איך זה עליי, לא הייתי ממליצה לנערות להכנס להריון.

שנכנסתי למרפאה, ראיתי את ג'וני וחברה שלו מתמזמזים . הם בעולם שלהם, לא שמים לב שאני עומדת לידם. " אהמ אהמ" עשיתי עם גרוני כדי שיבינו שאני פה . " היי, בוקר טוב" אמר ג'וני " בוקר טוב" השבתי והלכתי להתיישב בחדר ההמתנה וכך גם הם.

" איך את?" שאל לפתע ג'וני, וחברה שלו עושה פרצופים. "תרגיעי מתוקה , הוא בסהכ שאל מה שלום אמא של הבת שלו " באתי להגיד , אבל במקום זה עניתי לג'וני " אני בסדר, בודדה קצת" אמרתי והשפלתי את את פניי .
"איפה המשפחה שלך?" שאלה חברתו של ג'וני . מה שגרם לי להרים את הראש ולהסתכל עלייה בכעס. קמתי ממקומי ויצאתי מחדר ההמתנה . מה הטא מזכירה לי עכשיו את ההורים שלי ?  אני מנסה לשכוח מהם והיא מזכירה לי אותם.

" טל" קרא בשמי ג'וני והתקדם לעברי. נגבתי את הדמעות שלי והסתובבתי אליו. " למה את בוכה?" הוא שאל אותי , " זה סתם , זה ההורמונים" שקרתי.  " טוב, בואי הגיע תורנו" הוא אמר והלכנו ביחד לרפואה.

הרופאה לא איפשרה שחברתו של ג'וני תיכנס אז היא נשארה בחוץ עם פרצוף מאוד כועס.

" היא הולכת להיות ילדה מאוד יפה" אמרה הרופאה וחייכה אלינו בעודה ממששת את בטני עם מכשיר שמציג את העובר דרך מסך המחשב. " אני בטוח" אמר ג'וני וחייך גם.

בסוף הבדיקות התיישבנו במשרד של הרופאה בשביל שתגיד לנו איך מתקדם ההריון . היה שקט במשרד , רק אני וג'וני היינו שם מחכים לרופאה.  שיחקתי עם האצבעות שלי , וג'וני מתבונן בתמונות שתלויות על קחר המשרד. " אז למה באמת בכית מקודם?" שאל ג'וני והפתיע אותי . " אמרתי לך זה בגלל ההורמונים" מלמלתי בשקט. " את לא יודעת לשקר"  הוא אמר , והוא באמת צודק, אני ממש לא יודעת לשקר. " ההורים שלי גירשו אותי מהבית" לפתע פלטתי מפי . איזה טעות עשיתי. הורדתי את ראשי ממבוכה . " בגלל ההריון?" שאל ג'וני , כן סימנתי עם ראשי .
" אני מצטער" הוא אמר " לא , אין לך על מה להצטער" השבתי לו " אם הייתי נזהר באותו הערב , כל זה לא היה קורה" הוא אמר והוריד את ראשו. " זה באשמתי, אתה לא אשם " אמרתי ושמתי את ידי על רגלו. " אבל זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים" הוספתי והורדתי את ידי מרגלו.

" לפי הבדיקות, את לא אוכלת מספיק וגם את מאוד חלשה" אמרה הרופאה והוסיפה" עם מי את גרה?"  החשק לאכול שאת לבד יורד, כן, אני בקושי אוכלת . " אני גרה לבד" השבתי לה " אוקי אני מבינה " אמרה הרופאה והסתכלה על הטפסים שהיו בידה . " אתה צריכה לגור עם מישהו, לפחות עד שתילדי" הצהירה הרופאה ונתנה לנו את הטפסים.

איזה יום ארוך ומעייף היה לי היום , רציתי רק להתקלח וללכת לישון.
פשטתי את בגדיי מעלי ונכנסתי למקלחת, לא שמתי לב שהיה סבון על הריצפה , דרכץי על הסבון והחלקתי על הריצפה. צעקתי צעקה חזקה מכאבים, לא יכולתי לקום, הייתי מאוד חיוורת והרגשתי דם יוצא ממני , גררתי את עצמי לחדר שכל השביל מרוח בדם . לא ידעתי למי לחייג , הרגשתי שעוד שניה אני מאבדת הכרה  . חייגתי מהר למספק האחרון שהופיע , זה היה של ג'וני , " הלו" הוא ענה " ג'וני" התחלתי להתנשף מהר " נ.. נפלתי במקלחת" הצלחתי להוציא מפי , ראיתי הכל מטושטש " אני מדממת" הוספתי וראיתי שחור , עייני נעצמו .



אני עוד צעירהWhere stories live. Discover now