אמרתי בליבי אולי הוא פיספס את הטיסה .
" מחפשת אותי ", נשמע פתאום קולו של ג'וני מאחורי, חשבתי שדיימנתי , אבל לא ,זה באמת היה ג'וני, מסתבר שהוא ירד ראשון והתחבא לפני שהגענו כדי לעשות לנו הפתעה.
" חיים שלי, התגעגעתי" אמרתי ו קפצתי עליו לחיבוק חזק ונעים.
ליאלי רצה לג'וני וניסתה לטפס עליו, ג'וני הרים אותה וחיבק אותה בחוזקה. " מה קורה מתוקה של אבא" לחש לה ג'וני ונישק אותה במצח.
----------------------------------------------------
בדרך חזרה לבית, שאלתי את ג'וני איך הייתה העבודה ומה הוא עשה בזמנו הפנוי, הוא סיפר לי שהוא בילה הרבה ויטייל הרבה , ראה מקומות יפים ו מגניבים.
כשהגענו לבית , ג'וני ישר נכנס להתקלח ואחר מכן התחיל לחלק לי וליאל מתנות שהוא הביא.
ליאלי קיבלה חולצות יפות ו צעצועים, אני קבלתי שתי שמלות ערב מנצנצות ויפות ו בנוסף בושם הכי יוקרתי שיש, למרות שאני לא אוהבת דברים יוקרתיים , אבל בגלל שזה ג'וני החלטתי לקבל ולא ולהגיד כלום.
חזרתי של ג'וני עשתה לי טוב, היא השיבה לי את השקט הנפשי שלי, בזמן שהוא היה מחוץ לארץ ,אני כל כך דאגתי לו, פחדתי שיקרה לו משהו ו אנחנו לא ניהיה שם .
אחרי שהשכבתי את ליאלי, הלכתי לחדר שלי ושל ג'וני והתחלתי לפרוק את המזוודה שלו ואז סידרתי את בגדיו בארון.
ג'וני היה ישן, הוא ישן הוא תינוק, נרדם כחצי מגופו מחוץ למיטה , כנראה שלא היה לו זמן לנוח שם . הגשתי אליו, הרמתי את רגליו בעדינות והעלתי אותם למיטה לאחר מכן כיסיתי אותו עם השמיכה, נשיקתי אותו במצח שלפתע הוא קם ומשך אותי אליו, הוא הכניס אותי לתוך השמיכה יחד איתו וחיבק אותי בחוזקה. הייתי צריכה את החיבוק הזה, זה היה חסר לי, ג'וני היה חסר לי." התגעגעתי אלייך" לחש לי ג'וני באוזן כאשר פנינו מול אחת והשניה .
" גם אני התגעגעתי אלייך חיים שלי", לחשתי לו בחזרה ונישקתי אותו בשפתיו, ג'וני קירב את גופו אליי , שם את ידו על גבי להתחיל ללטף את גופי, המגע שלו יכול להפנט אותי, זה היה כל כך נעים וכיפי שלא רציתי שהוא יפסיק, ג'וני העביר את ידו לחלק הקדמי של גופי להתחיל ללטף את בטני ו מתקדם באיטיות לכיוון החזה שלי . לאט לאט שתינו נשארנו ללא בגדים , ג'וני נישק אותי בחוזקה בעוד שהוא מוחץ את החזה שלי , שקענו לתוך נשיקה לוהטת ואגרסיבית ולבסוף גופו של ג'וני היה בתוך גופי .קמתי כאשר אני ללא בגדים וכך גם ג'וני, " בוקר טוב נסיכה שלי" אמר לי ג'וני וחייך אלי, " בוקר טוב אהובי" השבתי בעוד שבשפתיו מופיע חיוך מאוזן לאוזן.
וככה התחיל יום נהדר. לקחתי את ליאלי לגן ואז ג'וני ליווה אותי לבית ואחר כך הלך לעבודה שלו .
נכנסתי למטבח לעשות קצת סדר ו פתאום שמעתי דפיקה בדלת, מה הוא שכח אמרתי לעצמי וניו ניגשתיגדתי לדלת, כשפתחתי את הדלת לא האמנתי לדמות שעומדת מולי, ראיתי לין, אותה לין, גבוה רזה שיער בלודני ואיפור מוגזם, ראיתי את לין , האקסית המשוגעת של ג'וני , עמדתי שם בהלם וחיכתי שתסביר לי מה היא עושה פה , " שלום לך" היא אמרה בזילזול שבשפתיה נסתרות חיוכים קטנים של התנשאות. " מה את עושה פה?" שאלתי והרמתי גבה, " באתי לראות את מה ששמעתי " היא אמרה וחייכה " מה"? אמרתי , " באתי לראות שג'וני באמת גר ורוצה להתחתן עם זונה", היא אמרה , מה שהיא אמרה לא פגע בי, אלא ההפך, זה גרם לי לרחם עליה " מה קרה, לא מצאת גבר אחר שיהפוך לסמרטוט שלך אז באת להציק לג'וני?" שאלתי אותה ו ראיתי שמיד התחלפו הגבעות פניה לכועסות, " נראה לי שפגעתי בנקודה רגישה" אמרתי ואז הוספתי, " כן מה שאמרו לך נכון, אני וג'וני גרים ביחד ויד לנו ילדה, אנחנו נתחתן עוד כמה חודשים, אם את רוצה את מוזמנת ו עכשיו תלכי מפה" הרמתי את קולי בכדי שהיא תפחד ותראה שאני מתכוונת לכל מילה ומילה .
" כל עוד אני חייה, אתם לא תתחתני, אני אמרר לכם את החיים כמו שעשיתם לי" היא איימה והלכה משם.* מטרות*
30 הצבעות ו 25 תגובות, אם המטרות לא יושגו אני לא מעלה עוד פרק השבוע!!!!
#תצביעו ותגיבו #
YOU ARE READING
אני עוד צעירה
Romance#חלק אחד : ממסיבה לגיהנום " לא אכפת לי מי אתה רק תעשה אותי" דרשתי ממנו אילו ידעתי שהדבר הזה הולך להרוס לי את החיים בחיים לא הייתי עושה את זה ! קוראים לי טל, תלמידת י'ב , בעצם כמעט סוף י'ב בעתיד אני מתכננת להיות עורכת דין ולעזור לאנשים חפים משפע...