פרק 12

787 54 7
                                    

' את רוצה לאכול משהו? " שאל ג'וני.
האמת חיכיתי שהוא ישאל את השאלה הזאת כבר , מתתי ברעב .
" כן " עניתי .
"טוב , אני אכין פסטה, קניתי מצרכים " אמר ג'וני והתקדם לעבר המטבח .

לא יודעת מה יש לי, אני לא מפסיקה להסתכל על ג'וני . האם אני מפתחת רגשות לג'וני?

_________________________________

עבר שבוע מאז שעברתי לגור בביתו של ג'וני.
החברה של ג'וני , מתאבת אותי, היא חושבת שאני אגנוב לה את ג'וני. קצת מצחיק לחשוב על זה, מה זה לגנוב, מה הוא חפץ? . היא כל כך רכושנית, היא בודקת כל צעד או כל מילה שלי.
לפעמים אני חושבת שהיא עלתה עליי, שהיא יודעת שאני מרגישה משהו כלפי ג'וני, וזה מה שמפחיד אותי , שהם יגלו ואז חברתו של ג'וני תשכנע את ג'וני לגרש אותי מהבית. היא ניסתה כמה פעמים ולא הצליח לה , לא נעים לשמוע אותם רבים בגללי .

פעם ראשונה סוף כל סוף קמתי עם מצב רוח טוב, עם הרגשה טובה .  זה כל כך כייף להרגיש הרגשה טובה בבוקר , אפילו שאני לא יודעת את הסיבה לזה.
קמתי לאט, לקחתי את הזמן . אפילו התחלתי לשיר ולרקוד. הייתי עם חזייה ומכנס קצר שרקדתי , הבטן הגדולה שלי כל כך בולטת אבל לא אכפת לי כבר .
התחלתי לזמזם ולרקוד בחדר שלפתע שמתי " אהמ אהמ" נבהלתי נורא והסתובבתי ואז ראיתי אותו , את ג'וני , עומד ליד הדלת מסתכל עליי עם חיוך . הייתי מאוד נבוכה , כולי אדומה הייתי. לקחתי את השמיכה במהירות וכיסתי את עצמי . " אני מצטער , לא התכוונתי להבהיל אותך " אמר ג'וני והסתובב עם הפנים לדלת , כדי לתת לי להתלבש. " אז מה קרה, קמת סוף סוף עם מצב רוח טוב" שאל ג'וני וחייך חיוך מקסים . אני יכולה לשבת שעות ולהסתכל עליו מחייך . אני מפחדת מלהיות מאוהבת , אני אף פעם לא אדע מה הצד השני מרגיש כלפיי, וזה מה שגורם לי לשתוק ולא ולהגיד את את מה שאני מרגישה. למה אני תמיד נופלת על אלה שיש להם כבר חברה.
" האמת , אני לא יודעת מה קרה לי , אבל אני מאוד שמחה שקמתי ככה"  השבתי לו וסימנתי לו שהוא יכול להסתובב שסיימתי להתלבש . " יופי, אני מאוד שמח לראות אותך ככה, עכשיו את צריכה לשמור על המצב רוח הטוב הזה לאורך כל היום " הוא אמר ונכנס לחדר . " סידרת כאן מאוד יפה, החדר לא היה נראה ככה לפני שבאת" אמר ג'וני בעודו מתבונן בחדרי .
" ג'וני" קראתי לו בשקט , " כן , מה קרה?" הוא אמר והתקרב לעברי " סתם, רציתי להגיד לך תודה על הכל , זה לא מובן מאליו" אמרתי בשקט וחייכתי אליו. " מה תודה, עכשיו את חלק מהבית הזה וגם האמא של הבת שלי, ברור שאעזור לך ואיהיה איתך" השיב לי ג'וני בעודו מחזיק בידי ומחייך. הסתכלתי לו בעיניים ובשפתיים היפות והמושכות שלו וכל כך התאפקתי לא לנשק אותו . זה היה כל כך קרוב, ככה הייתי קרובה לנשק אותו, אבל חברתו הנחמדה צצה פתאום ונכנסה לחדר , " נו, כמה זמן לוקח לך לקרוא לה לארוחת בוקר" היא אמרה בכעס שראתה שידו מחזיקה בידי . " יאלה , בואי נירד לאכול , שכחתי שבשביל זה עליתי אלייך" אמר ג'וני ועזב את ידי מיד שהוא שם לב שחברתו מאוד מאוד כועסת . והנה יהיה פה עוד ריב בגללי, אני כל כך מטומטמת , מה אני עושה? מה אני מפנטזת על מישהו שיש לו חברה עוד חברה כזאת כוסית מושלמת. היא כל הזמן הולכת בבית עם חזייה ותחתונים והגוף שלה , חטוב ומעוצב טוב חבל שהאופי שלה לא מעוצב טוב . מה הוא מוצא בה בכלל? טוב זה כבר לא עינייני.

ירדנו למטה שהעיינים של חברה של ג'וני לא יורדות ממני, היא מסתכלת עליי וכל מה שאני עושה.
ישבנו בשלוחן וכל אחד מזג לעצמו אוכל. היה שקט למשך כמה שניות ספורות עד שג'וני שבר את השקט הזה. " טל, תאוכלי עוד, אל תשכחי שאת צריכה להאכיל לא רק את עצמך אלא גם את הבת שלי" הוא אמר וחייך אליי ואני גם חייכתי אליו בחזרה בעודי עושה מה שג'וני אמר לי. הפנים של חברה שלו, השתנו מאוד מהר, היא נראתה מאוד כועסת, אוכלת מהר מהר , מנסה להוציא את העצבים שלה על הצלחת .
" ג'וני , לפני שאני אשכח, מחר בבוקר יש לי בדיקות אל הרופאה , סתם רציתי שתדע " אמרתי והמשכתי לאכול . " טוב, אני אקח אותך אל תדאגי" אמר ג'וני וחייך כרגיל.
" שכחת שמחר אנחנו נוסעים לחברים" אמרה בכעס חברתו של ג'וני . " ניסע אליהם יום אחר , זה לא כזה חשוב " השיב לה ג'וני .
" ג'וני זה בסדר, אני אסע באוטובוס " אמרתי ושיחקתי עם האצבעות שלי .
" טל, אני לא אתן לך ללכת באוטובוס לבד, שמעת את הרופאה , את צריכה השגחה עד הלידה ואני הבטחתי לעצמי שאשגיח עלייך" אמר ג'וני בעודו מסמס משהו בטלפון.
" מאמי, אל תדאגי, הנה שלחתי עכשיו הודעה לחברים שאנחנו לא נגיע" אמר ג'וני והחזיק לה את היד . " ממש תודה" היא אמרה והרחיקה את ידו ממנה.
" אז מתי את יולדת ?" היא פנתה ושאלה אותי לפתע , "אממ... עוד חודש , או חודש וחצי" השבתי לה .
" אז תעברי לידה לבד? בלי משפחה, זה בטח קשה לך , אפילו בלי חברים" היא אמרה בלעג ומאוד נהנתה להרוס לי את הארוחת הבוקר.
קמתי מהר מהכיסא ובאתי ללכת משם . "טל חכי" צעק ג'וני ואז פנה אל חברתו " למה זה היה טוב עכשיו? את לא יכולה להוציא משהו טוב מהפה שלך" צעק ג'וני על חברתו .
" מה אתה רוצה, בסהכ אמרתי את האמת" היא אמרה ואז חמקו דמעות מעיני ," מה זה לא ככה? " היא הוסיפה .
בקחתי מהר לחדר ונעלתי אותו שאף אחד לא יכנס . ג'וני בא אחריי וניסה להכנס אבל לא נתתי לו . " טל, תפתחי את הדלת, אני מצטער , בבקשה תפתחי את הדלת" אמר ג'וני

אהובות שלי, סורי שלוקח לי מלא זמן עד שאני מעלה פרק , אין לי זמן לכתוב , אני מאוד עמוסה החופש.

אני עוד צעירהWhere stories live. Discover now