זה בקשר לתינוקת " הוא אמר, "מה קרה לתינוקת שלי?" צעקתי , " לא הצלחנו לזהות דופק, אנחנו חייבים לקחת אותך לבדיקות "
אמר הרופא ובאותו רגע, התמוטטתי, הרגשתי כל כך חיוורת, לא ידעתי איפה אני, ליטפתי את בטני, ורציתי כל כך להרגיש את הבעיטות של התינוקת. אבל לא היה כלום ." בבקשה אלוהים, תשאיר לי את התינוקת , אל תיקח לי גם אותה , אין לי משפחה אחרת" התפללתי , התפללתי שהוא לא יקח לי אותה , היא הדבר היחיד שיש לי .___________________________________
גברתי, אנחנו מרדימים אותך עכשיו , " בבקשה תצילו את בתי" התחננתי בפני המנתחים . " אני לא יכול להבטיח לך שום דבר , יכול להיות שתקומי ולא תיהיה תינוקת , אנחנו נעשה כל מה שאפשר בשביל להציל אותה" אמר אחד המנתחים וגרם ללב שלי לצנוח למטה .
לפני שהספקתי לומר משהו עיניי נעצמו ולא יכולתי להרגיש כלום.לא זכרתי כלום, הייתי רדומה , פחדתי כל כך לפתוח את עיני ולגעת בבטן כדי להרגיש אם התינוקת נמצאת עדיין בבטני או שלא .
עוד לפני שהספקתי להרגיש את בטני , ג'וני דפק בדלת ונכנס עם פרחים ובלון ענק עם ציור של תינוקת .
לא הבנתי כלום, מה הוא עושה? " היי, אני רואה שקמת , שמעת את החדשות כבר?" הוא אמר והתיישב לידי . " הסתכלתי על בטני וראיתי שלא עשו לי הפלה בזמן שהייתי רדומה , זה אומר שהתינוקת בסדר , תודה לאל , כל כך פחדתי שיקרה לה משהו .
" אני כל כך שמחה שלא קרה לה משהו , לא חשבתי שאמצא אותה עדיין בבטני שאקום." אמרתי ונאנחתי הנאחה של הקלה ורגיעה באותו הזמן.
" את משתחררת היום הביתה , ואת לא חוזרת לבית שלך, את עוברת לגור בבית שלי ושל חברה שלי, יש חדר פנוי והוא יהיה שלך , כל מה שתצטרכי , כל דבר תפני אליי "
אמר ג'וני והתחיל לארוז את הדברים שלי .
" ג'וני, תודה על הכל ועל כל העזרה, אבל אני לא יכולה לגור בבית שלך , זה לא רעיון טוב " לחשתי בשקט . אני רוצה לגור בבית שלו, אבל חברה שלי לא נחמדה , אני מפחדת ממנה . ג'וני הוא ילד מאוד טוב , הוא היחיד שהיה איתי עד עכשיו .
" אין לך מה לדאוג, אני לא עטשה את זהרק בשבילך , אני עושה את זה גם בשביל הבת שלי , את צריכה שמישהו ידאג לך , את צריכה שמישהו יהיה איתך . הייתי צריך לחשוב על זה לפני שכל זה קרה , אבל לא חשבתי ואני מצטער .." אמר ג'וני בעודו עוזר לי לקום מהמיטה .
" עוד מעט חברה שלי תבוא עם האוטו לקחת אותנו הביתה , היא בטח כבר סידרה לך את החדר , אז נשאר לך רק ללכת ישר לנוח ." אמר ג'וני בעודו מחייג לחברתו .אחרי שג'וני סיים את שיחתו בטלפון, הוא הורה לי לצאת , עכשיו אנחנו הוכלים לבית שלהם . אני מפוחדת אבל גם מתרגשת .
בחנייה חיכתה לנו חברתו של ג'וני , כרגיל עם פנים חמוצות , היא כל כך שונאת אותי , רואים את זה על הפרצוף שלה .
" היי" אמרתי וחייכתי אליה . היא השיבה לי גם אבל בלי חיוך .
אחרי שג'וני עזר לי להכנס לאוטו , הוא הלך והתיישב ליד חברתו במקדימה של האוטו .
היא הביאה לו נשיקה מה שגרם לי לקצת דקירה בלב , לא הבנתי למה אני מרגישה את הכאב הקטן הזה כל פעם שג'וני מדבר על חברה שלו ."ברוכה הבאה לבית החדש שלך לתקופה הקרובה " אמר ג'וני וחייך אליי .
נכנסנו לבית והבית היה נראה כמו גן ילדים .
הכל היה מבולגן ולא מסודר . קופסאות של אוכל ופחיות בירה מפוזרות על הריצפה.ג'וני היה מזועזע שזה מה שהלך בביתו בזמן שהוא היה איתי בבית חולים.
" למה הבית נראה ככה?" שאל ג'וני קצת עצבני
" לא היה לי זמן לסדר" אמרה חברתו ועלתה לחדרה.
" אני מצטער על הבלגן " אמר ג'וני והוביל אותי לחדרי .
גם החדר לא היה מסודר , טוב זאת הכנסת האורחים הכי גרועה שראיתי בחיי , החברה הזאת של ג'וני עצלנית שאין דברים כאלה .
" גם על זה אני מצטער " אמר ג'וני מאוד נבוך מהמצב .
" זה בסדר " אמרתי והתחלתי לסדר את החדר . '' לא מה את עושה, תני לי , אני אעשה את זה " הוא אמר והתחיל לסדר את החדר יחד איתי . לא נתתי לו לסדר את זה לבד.
" אני הולך לעשות קניות , בנתיים תנוחי לך " אמר ג'וני ויצא מהחדר .משום מה לא הצלחתי לישון , המקום חדש לי ונהייתי גם רעבה .
ירדתי למטה וחברתו של ג'וני לא הייתה בבית , אף אחד לא היה בבית רק אני.בית כל כך ענק ומשעמם , הייתי צריכה להעסיק את עצמי . אז התחלתי לנקות את הבית .
התחלתי עם הסלון , אספתי את כל הזבל שמפוזר על הריצפה ואת כל הפחיות .
ואחר כל עברתי לספות , נקיתי את כל האבק מהספות .
אחרי שראיתי שהסלון מבריק , עברתי למבטח , המטבח נראה בסדר , חוץ מהערימת כלים שכמעט מגיעה לתקרה , ואני לא מגזימה בכלל .
אחרי שסיימתי , הייתי מאוד עייפה , הלכתי לסלון ,לצפות קצת בטלויזיה ולנוח.בלי לשים לב , נרדמתי . קמתי רק שמתי לב שמיהשו שם עלי שמיכה , פתחתי את עיניי וראיתי את ג'וני. הלב שלי התחיל לפעום חזק , הרגשתי מין עיקצוצים בגוף, שראיתי שזה ג'וני. " סליחה שהערתי אותך" הוא אמר והתיישב בספה השניה .
" זה בסדר, גם ככה ישנתי הרבה" אמרתי וקמתי כדי להתיישב ." אני רואה שחברה שלי סוף סוף החליטה לנקות את הבית" הוא אמר והסתכל סביב כל הבית.
" האמת זאת אני ניקיתי " לחשתי בשקט .
" את עובדת עליי נכון?" הוא שאל ופניו השתנו מהר . " לא " עניתי . " למה עשית את זה , את צריכה לנוח , אם היית נופלת שוב?" הוא אמר , קצת צעק האמת . נורא נחמד לראות שמישהו דואג לי סוף סוף.
" אל תדאג, עשיתי את זה כי היה לי משעמם , ולא קרה לי כלום " אמרתי וחייכתי אליו.'' את רוצה לאכול משהו? " שאל ג'וני.
האמת חיכיתי שהוא ישאל את השאלה הזאת כבר , מתתי ברעב .
" כן " עניתי .
"טוב , אני אכין פסטה, קניתי מצרכים " אמר ג'וני והתקדם לעבר המטבח .לא יודעת מה יש לי, אני לא מפסיקה להסתכל על ג'וני . האם אני מפתחת רגשות לג'וני?
YOU ARE READING
אני עוד צעירה
Romance#חלק אחד : ממסיבה לגיהנום " לא אכפת לי מי אתה רק תעשה אותי" דרשתי ממנו אילו ידעתי שהדבר הזה הולך להרוס לי את החיים בחיים לא הייתי עושה את זה ! קוראים לי טל, תלמידת י'ב , בעצם כמעט סוף י'ב בעתיד אני מתכננת להיות עורכת דין ולעזור לאנשים חפים משפע...