זרקתי אותו על המיטה פיסקתי את רגליו והתיישבתי עליו, על איבר מינו, התחלתי לקפוץ מעליו ולגנוח , לא הפסקתי לקפוץ לרגע, בעוד שאני קופצת הציצים שלי זזים מצד לצד וג'וני כבר קרב לגמור, התחלתי לגנוח בחוזקה, ג'וני סימן לי להתכופף כאשר ראשי למטה וישבני למעלה, ג'וני נכנס בי בחוזקה , והתחיל לדהור בתוכי, הרגשתי כל כך טוב וכל כך חרמנית שלא רציתי להפסיק אך שתינו גמרנו באותו הזמן והתנתקנו אחד מהשני נשכבנו על הגב והתחלנו להתנשף.
קמתי עם דפיקות בדלת , " נו ג'וני צי זה על הבוקר" אמרתי תוך כדי שינה, " לא יודע מאמי, רוצה שאלך לפתוח?" שאל ג'וני , " לא אני אלך, חכה לי כבר חוזרת" אמרתי וקמתי מהמיטה, שמתי את החלוק שלי עליי ובאתי לצאת מהחדר. " חכי, אבוא איתך , אני גם ככה צריך לקום, עוד מעט נכנס לעבודה" אמר ג'וני ובא אחרי בעוד שהוא לובש רק בוקסר , יש לו בטן שטוחה וקשה והקוביות כל כך בולטות שאי אפשר לא לשים לב אליהם. " אתה מתכוון לבוא רק עם בוקסר" שאלתי בעודי מחייכת, " כן למה לא, זה בטח איזה שכן שקצת משעמם לו" השיב ג'וני ובא אחרי.
שוב נשמעה דפיקה בדלת, " נו רגע, רק בוקר עכשיו" צעקתי." טוב בואי נבדוק מי זה ונגמור עם זה" אמר ג'וני ופתח את הדלת " היי בוקר טוב, סליחה שהערתי אותכם" אמרה לין ונעמדה מולנו, היא הייתה עם בקבוק מים בידה , מכנס ספורט קצר בהגזמה, וחזיית ספורט מהממת שמבליטות את כל החזה שלה, השיער שלה אסוף בקוקו גבוה, מתוח מתוח, והיא נראית כל כך יפה עם זה, היא הייתה כל כך סקסית. היא העיפה את מבטה אל עבר ג'וני והסתכלה עליו כאילו היא רוצה לחטוף אותה עכשיו, וג'וני , ממש מצא לו זמן להיות רק עם בוקסר. " יאו, ג'וני יש לך גוף מהמם, אתה מתאמן?" היא אומרת ומלטפת את בטנו, ג'וני היה כל כך מובך והוא ניסה להסתכל עליי, לראות שאני לא נפגעת או משהו. " מה את עושה פה על הבוקר?" שאלתי והוצאתי אותנו מהמצב המביך הזה." אה כן...אני יוצאת לרוץ , לעשות קצת ספורט, לחזור לכושר וחשבתי שאולי את תרצי להצטרף אליי" אמרה לין והפתיעה אותי. באמת? בשביל זה היא מעירה אותנו בחמש בבוקר, הבחורה הזאת חולה בראש וגם חולה על ג'וני שלי. " נחמד מצדך , אבל אני לא כל כך בעניין" השבתי לה. " אוקיי, חבל שלא תהיי קציצה בסוף ואז ג'וני קצת יתאכזב" אמרה לין וחייכה כאילו היא סיפרה עכשיו בדיחה אבל ניסתה לעקוץ אותי. " אל תדאגי לין, אני אוהב אותה כמו שהיא ואוהב אותה כמו שהיא לא משנה איך היא תיראה, ואני חושב שטלי היא הכי יפה בעולם, הכי יפה מכל הנשים". אמר ג'וני וגרם לי להיות כל כך שלמה עם עצמי, הוא כל כך מתוק ונחמד. ראיתי איך הפנים של לין מתחלפות, היא ניסתה להסית את ג'וני נגדי אבל ג'וני לימד אותה שהוא אוהב אותי תמיד ולנצח. " אוקי בסדר" אמרה לין וצחקקה לה " אז אולי אתה תרצה להתאמן איתי? אני רואה שאתה מתאמן, יש לך גוף של דוגמן בדיו כמו שאני זוכרת אותו, נוכל להתאמן ביחד, נראה כמו פעם, כמו שהיינו יוצאים לרוץ בבוקר והיינו אוהבים אחד את השני" הוסיפה לין וחייכה חיוך "תמים" . אחח, לין את תגידי כל דבר רק כדי לגרום לי להרגיש רע אה? אמרתי בליבי. " לין, אני לא רוצה לרצוץ גם טל לא רוצה, אני ממש רוצה לבלות את זמני החופשי עם אישתי לעתיד ולא לבזבז אותם על ריצה, יום טוב לך" אמר ג'וני ואז שלח את ידו אלי והחזיק אותי , כדי להראות לה ששום דבר לא יפריד בנינו.
יש סיפור חדש שהתחלתי לכתוב אשמח אם תלכו ותקראו. "שבויה" קוראים לזה ,כבר העלתי פרק ראשון, אשמח לדעות על הרעיון.
YOU ARE READING
אני עוד צעירה
Romance#חלק אחד : ממסיבה לגיהנום " לא אכפת לי מי אתה רק תעשה אותי" דרשתי ממנו אילו ידעתי שהדבר הזה הולך להרוס לי את החיים בחיים לא הייתי עושה את זה ! קוראים לי טל, תלמידת י'ב , בעצם כמעט סוף י'ב בעתיד אני מתכננת להיות עורכת דין ולעזור לאנשים חפים משפע...