פרק 17

773 54 6
                                    

" ארוחת בוקר" אמר אחד משירות החדרים, ניגשתי לדלת ופתחתי לו, הוא הביא חי את הארוחת בוקר והלך משם. שבאתי לסגור את הדלת, ג'וני הופיע ועצר אותי. " הסתכלתי עליו בעיניים פעורות, " מה אתה עושה פה? " שאלתי ." באתי לראות אותך " הוא אמר והתקרב, " יופי ראית, עכשיו אתה יכול ללכת? " שאלתי, כן אני אלך אבל לפני זה יש משהו שאנע חייב לעשות " הוא אמר והחזיק בדלת
" נו מה זה? " שאלתי ולפתע ראיתי את ג'וני תופס אותי במותניים מצמיד אותי אליו ומנשק אותי בשפתיים .

---------------------------------------------------------
ניסיתי להבין מה הוא עושה אבל ששפתיו נגעו בשפתיי שכחתי מכל מה שקרה ומכל הצרות שלי ונסחפתי לנשיקה הקסומה שלקחה אותי לעולם קסום וטוב ששייך רק לי ולג'וני וכמובן לילדה הקטנה שלנו.
רק עכשיו הבנתי שמאז שאני מכירה את ג'וני, נהייתי ילדה רגישה ילדה שמבינה בעצם לא רק ילדה אלא גם אישה, עד לפני כמה חודשים הייתי ילדה רגילה בכיתה יב שמחכה לסיים את הלימודים כדי שתוכל לעשות מה שבא לה.
אבל אני כבר לא הילדה הזאת, אני עכשיו אישה , אומנם אני עוד מעט בת 19 אבל אני עדיין אישה, אישה צעירה עם תינוקת בבטן.

נישקתי את ג'וני בכל כוחי כאשר הוא עומד ליד הכניסה לחדר, תוך כדי הנשיקה הוא נכנס לחדר וסגר את הדלת אחריו, " הייתי צריך לעשות את זה מזמן " הוא אומר וממשיך לנשק אותי, " אז חבל של עשית את זה עד עכשיו" אמרתי וחייכתי אליו.

אחרי הנשיקה הזאת, הרגשתי בעננים, איך בן אדם יכול להיות כל כך מאוהב במישהו, אני כל כך מאוהבת בג'וני ולא אכפת לי מכלום. עברתי הרבה, דברים בחודשים האחרונים, הייתי בודדה, חיי נהרסו, הורי גירשו אותי וחברתי הטובה הפנתה לי את גבה. אסל שהכרתי את ג'וני הוא גרם לי לשכוח את כל זה, הוא היה כן ואמיתי איתי , הוא דאג לי יותר מכל אחד אחר, הוא לא נטש אותי והוא לא הכחיש שהתינוק בבטני לא שלו. הוא האמין ועזר לי. את כל הדברים האלה אני בחיים לא אשכח, זה משהו שאי אפשר לשכוח.

אחרי הנשיקה, ג'וני נשאר אצלי. אכלנו ביחד ארוחת בוקר וראינו בחדר סרט שהזמנו .
בחיים לא היה לי בוקר מושלם כזה, בעצם יום שלם מושלם כזה, ג'וני נישאר איתי כל היום וגם ישן אצלי.
הוא יכל לישון בביתו, הרי הוא וחברה שלו כבר ניםרדו, אז סביר להניח שהיא עזבה את ביתו.
אבל במקום זה הוא נשאר לישון איתי, לא יכולתי לבקש משהו יותר טוב מזה.

" עד מתי את תמשיכי לשהות במלון" שאל ג'וני בעודו מייבש את שיערו אחרי מקלחת. " אני לא יודעת, כרגע אין לי איפה לגור" אמרתי בשקט וסימנתי לו לבוא לשבת לידי במיטה.
" מה זאת אומרת אין לי איפה לגור, את יודעת שאת יכולה לגור איתי, אני בעצם מאוד רוצה שתגורי איתי" אמר ג'וני ובא להתיישב לידי.
" את יודעת שגרת אצלי בבית, תמיד הייתי מתבונן בך, מסתכל איך את מתמודדת עם כל מה שעברת, הייתי רואה אותך מחייכת ופתאום גם אני מחייך, רק שעברת לגור אצלי הבנתי שאני לא אוהב את חברה שלי, אני הייתי איתה רק מתוך הרגל" אמר ג'וני ותפס בידי. " זה, הדבר הכי יפה שמישהו אמר לי אי פעם"
אמרתי ונשענתי עליו.
"אבל אני לא אעבור לגור בוילה שלך, כי אתה והאקסית שלך גרתם שם ואני ממש לא רוצה לתפוס את מקומה , גם ככה הרסתי לכם את הקשר" אמרתי והשפלתי את מבטי. " טל, זה לא בגללך, שום דבר לא בגללך, זה חא אשמתך שהתאהבתי בך, גם ככה הקשר הזה, היה צריך להסתיים מתישהו. ואם לגור בוילה מפריע לך, אני יכול לקנות לנו דירה אחרת לפי הטעם שלך ואת הוילה נמכור " אמר ג'וני ונישק אותי במצח.
" זה יהיה טוב גם לבת שלנו, נוכל לגדל אותה בשקט ובשלווה, ואנחנו גם ניתחתן אם תרצי" הוסיף ג'וני ושכב לידי בעודו מלטף את בטני הנפוח.
רציתי להגיד לו שאני אוהבת אותך ושהוא הכל בשבילי, אבל זה עוד מוקדם מידי. אבל הוא כבר הקדים אותי ואמר שהוא אוהב אותי יותר מכל דבר אחר בעולם. זה היה הרגע המאושר בחיי , לא רציתי שזה יגמר .

אני עוד צעירהWhere stories live. Discover now