פרק 6

908 50 3
                                    

" הגענו גברתי" אמר נהג המונית ופתח לי את הדלת. " תודה" אמרתי והושטתי לו שטר וסימנתי לו שישמור את העודף .
וואו לג'וני הזה יש בית ענק ,  נראה לי המצב שלו מאוד טוב . הבית שלו סביב גדר והדלת כניסה היא חשמלית צריך להקיש קוד בשביל להכנס לשם . נראה שיש לו חיים תותים.
פחדתי כל כך לדפוק בדלת, פחדתי מהתגובה שלו , פחדתי שהוא יגרש אותי .

______________________________________

עמדתי מול הדלת בעודי בולעת את רוקי. קפאתי במקום , מחשבות התחילו לרוץ להם בתוך הראש שלי . חשבתי שאני משתגעת .
פתאום הרגשתי שהדלת נפתחת . מישהו מבפנים פתח אותה , לא הצלחתי לראות מי זה בגלל השמש שהייתה מול הפנים שלי.
" מי את?" נשמע כל של בחורה . מבעד לדלת יצאה בחורה גבוהה יחסית ושיערה הארוך והשופע עוטף את כל הכתפיים שלה , עיניה ירוקות ויפות . היא לבשה רק הלבשת תחתונה והגוף שלה נראה לא רעה בכלל. אבל מי זאת? אולי טעיתי בכתובת?  " אהמ אהמ " נשמע עוד פעם הקול שלה . " אממ.. אני מ..מחפשת את ג'וני" גמגמתי בשקט .
היא הסתכלה עלי מוזר בעיקר על הבטן שלי .
" ג'וני לא בבית , הוא יחזור עוד מעט , את מוזמנת להכנס לחכות לו" אמרה הבחורה והובילה אותי לבית . וואו הבית מבפנים מאוד מטופח ויפה והגינה ירוקה ומלאה בפרחים .
יום אחד גם לי ולבת שלי יהיה בית כזה. אני אעבוד קשה בשביל זה.
" בואי כנסי" אמרה הבחורה והסימנה לי להכנס לתוך הבית.
למרות כל היופי שבגינה וכל הקישוטים , בתוך הבית יש בלגן אחד גדול . כאילו לא נגעו בבית הזה שנים . הרבה צלחות מפוזרות על הריצפה והכל מבולגן ולא מסודר איפלו הסלון לא נראה סלון.
" אז בשביל מה את צריכה את ג'וני" שאלה הבחורה והתיישבה מולי . היא עדיין הייתה עם הלבשת תחתונה . " אולי כדאי שהוא ידע קודם" השבתי בשקט מבלי להבתכל על הבחורה . " זה בסדר , אני וג'וני מכירים הרבה זמן והוא מספר לי הכל . אז את יכולה לספר לי" אמרה הבחורה . אז מה לספר לה או לא? אבל מי הבחורה הזאת? מה היא בשביל ג'וני?
טוב נו אני אספר לה, אבל אני לא יודעת מאיפה להתחיל , למה אני צריכה לעבור את זה? החיים שלי נהרסים כל הזמן.

" טוב אז ככה" התחלתי לספר . אני מאוד מבוהלת  וכבר מחכה שג'וני יבוא ואספר לו על הכל.
" לפני כמה זמן , יצאתי למועדון וראיתי את ג'וני וניגשתי אליו.... ומפה לשם מצאנו את עצמנו בשרותים ו.."
"מה עשיתם בשרותים?" היא קטעה אותי ושאלה , פניה האדימו , נראה שהיא מתעצבנת. " שכבנו" אמרתי , " את וג'וני שכבתם? , את בטוחה שזה הוא?" היא שאלה בתקיפות . " כן, כן , זה הוא. "  הסתכלתי סביב הבית וראיתי תמונות של ג'וני וכן זהיתי אותו זה הבחור ששכבתי איתו באותו לילה.

" תמשיכי " היא אמרה לי . " ואחרי כמה שבועות גיליתי שאני בהריון , והחלטתי לשמור את הילדה , לא להפיל אותה, ואני רוצה שהבת שלי תגדל  בידיעה שיש לה אבא "
סיימתי לספר לה ואני רואה את הבחורה עצבנית וכולה אדומה , היא מאוד כועסת . כנראה לא הייתי צריכה לספר לה . " בת כמה את בכלל?" היא שאלה בכעס. " אני עוד מעט 18 " עניתי בשקט " ואת יודעת בן כמה ג'וני?" היא שאלה שוב  הנהנתי עם הראש שלא שאני לא יודעת . " הוא בן 23"  היא אמרה והסתכלה עליי .   " מאמי את בבית?" נשמע קול גברי מבעד לדלת , קמתי ממקומי ונעדתי לקראת אותו הבחור גם הבחורה קמה ונעמדה לידי , היא נורא הלחיצה אותי .
" מה קורה פה? מי זאת?"  שאל ג'וני " אולי אתה תגיד לי מה קורה פה?"  צעקה הבחורה עצבנית . " על מה את מדברת?"  הוא שאל לא מבין כלום . " יאלה קדימה , תספרי לו את מה שסיפרתי " היא אמרה בכעס " נו תספרי לו " היא צעקה .
" אוקי. " עניתי " אתה לא זוכר אותי?" שאלתי בשקט " לא , לא נראה לי" הוא השיב , זה קצת מעליב שהוא לא זוכר אותי . " אוקי כדאי שנישב ואספר לך הכל"  אמרתי והתיישבנו כולנו.

אני עוד צעירהWhere stories live. Discover now